Hakutulokset

  1. KeljuK

    Mitä tämä tarkoittaa?

    Olemme tulossa kotikäynnille (päivämäärä) Asia koskee alaikäisten lastenne hoitoa ja huolenpitoa.. Oikeesti mua rupes nyt pelottaan et mitä tää oiken on?? Voin sanoa että en KOSKAAN enää ota perhetyöltä apua kotiin,mun elämä on mennyt niiden kautta ihan sekaisin ja niiden pakkomielle saada...
  2. KeljuK

    Parturi leikkas likan tukan ihan HIRVEEKS:O

    Harmittaa ihan sikana..Sekin patittaa kun en mennyt mukaan ite,olisin luullut että lasten isä nyt ton verran osaa kattoo :/ Siis 2 vuotias jolta leikkas,takaa on veetty lyhyeks,semmonen revitty tyyli,sitten sivuille molemmin puolin jätetty pitkät hiukset mitkä on korvien molemmin...
  3. KeljuK

    lemon lime yvtä olis

    :attn:
  4. KeljuK

    EI *painokelvotonta tekstiä ja hitosti*

    Mikä helvetin oikeus päiväkodilla on puuttua mun asioihin rahallisesti |O |O |O |O |O Siis pojalla on marraskuusta kun eskarin alkoi ollut jos jonkin moista reissua,oon ne maksanut mutta nyt sitten eksän nyksän kanssa puhuttiin että eiköhän piisaa et me tehään yhessä niin paljon kaikee...
  5. KeljuK

    Menee käkkärä

    tähän sivuun :headwall:
  6. KeljuK

    sannamaaritti

    katos yv:t :attn: ..
  7. KeljuK

    Lastenvaateista viestiä laittaneet!

    minulla on teknisiä ongelmia sähköpostin ja tämän sivun yv viestien kanssa,koska niitä on tullut niin lukemattomat määrät. Koitan pystyä vastaamaan kaikille otanko vai en,nyt ei tahdo posti eteenpäin lähteä,osalle sain vastattua . Päivitin kirppispuolelta osto ilmoituksen ajan tasalle juuri.
  8. KeljuK

    Kuinka moni on vastannut puheluun mitä numeroa ei ole olemassa?

    kai tän saa julkasta koska tota numeroa ei ole olemassa ja tietoja siittä ei löydy. ja siittä on varoiteltu että menis vastaajilta maksuja..0985686100 mietin vain että onko kukaan vastannut tuohon ja mitä sieltä on sanottu? mun puhelimeen on soitettu nyt useesti,se soittaja antaa hetken soida...
  9. KeljuK

    Kuka tietää linkin missä poika vetää kitaralla

    sen biisin,piti kaverille näyttää mutta enhän mä enää sitä muista.. siis öö soittaa kitaraa ja taustalla soi se biisi..aika tyhjentävää mutta jos joku nyt vaikka sattuis noilla neuvoilla hokaan :D
  10. KeljuK

    Sanokaa huutonet tietäjät mulle tämmöseen

    et voinko valittaa tosta tyypistä vai annako mennä ohi. myin viimekuun lopulla huuttiksessa kaksi peliä heti kaupoilla,se tyyppi osti ne ja laitoin viestiä että maksua koska yms..ei kuulu mitään vastausta,laitoin vielä 5 muuta viestiä viikon aikana. tänään eli 4 viikkoa sulkeutumisen jälkeen...
  11. KeljuK

    Heikkohermoinen MINÄ..

    En pelkää näin päivisin "mitään" :D mutta öisin mulla on ihan ihme friikkeys ollu pienestä pitäen,pienenä piti kattoo sängyn aluset ja kaapit että aivan taatusti sie on joku,johtunee ettei ovessa ollut lukkoa ja asuin 9vuotiaana,kahden isomman sisaruksen kanssa eri talos ku porukat..no...
  12. KeljuK

    Ja kenen muisti on aivan järkyttävän hyvä lasten takia?????

    Olen lukenut ja saanut kuulla, että lasten myötä muisti paranee heidän äideillään.. Mulla on 4 lasta ja ja ja hei mitä mä olinkaan kirjoittamassa :snotty: Mun muisti ainakaan parantunu,pelkään vielä jonain päivänä unohtavani missä asun ja kuka olen :headwall: :snotty:
  13. KeljuK

    Miksei toi panadol laske tota kuumetta :/

    Viime yö meni ihan liskojen yöks pojan kanssa :( Kuume oli 40,2x annoin panadolin ei mitään vaikutusta,tänään saanu 2x panadolin ja 39 kuume.. Hitto vie :/
  14. KeljuK

    Yv laittaneet kurkkikaa

    postinne :wave: sähköpostini jostain syystä tökkii :/
  15. KeljuK

    ihkuraksupoksu oletko linjoilla?

    Olis vaatepuketti maksettu ja post lootassa yvtä :wave:
  16. KeljuK

    Poika tippu sitten pinnasängystä :(

    Järkyttävä kuhmu takaraivossa ja alaselässä todella isot mustelmat ja nenästä tuli verta:/ lekuris käytii varulta,muttei mitään näkyvää ollut. Pitänee seurata ettei tule mitään kuitenkaan,oikeesti en pysty käsittään miten toi poika tuli alas sieltä sängystä. Pohja on lasketty ihan alas eli...
  17. KeljuK

    ihkuraksupoksu tehdäänkös vaatekauppoja:D

    olis yvetä sulle laitettu :wave: :wave:
  18. KeljuK

    nina70

    yvtä olis :attn:
  19. KeljuK

    En ymmärrä noita huutonet myyjiä joilla on hintavaraus

    ja jos se ei ylity laitetaan neutraalia,miksei voi käsittää jos ei tule kauppoja ei laiteta palautetta :headwall:
  20. KeljuK

    Onko koulusta vielä jotain lomia kevään aikana?

    niin siinähän se,on niin aikaa ku koulussa ollu ettei hajuakaan :D

Yhteistyössä