Heikkohermoinen MINÄ..

En pelkää näin päivisin "mitään" :D mutta öisin mulla on ihan ihme friikkeys ollu pienestä pitäen,pienenä piti kattoo sängyn aluset ja kaapit että aivan taatusti sie on joku,johtunee ettei ovessa ollut lukkoa ja asuin 9vuotiaana,kahden isomman sisaruksen kanssa eri talos ku porukat..no anyway..Näin isompana mulla on edelleen samaa kammoo onneks lievempänä :D kuvittelen nukkuun mennessä vaikka mitä,aivan semmonen tunne että joka kaapissa on joku hyypiö tai et entinen vuokralainen tulee omilla avaimilla sinne kämppää ku nukun ja se on joku sekopäisempi ku minä :D

Eilen yöllä toi toisix nuorin likka valvotti mua ku sattu,olin siinä muksujen huoneen ikkunan ääressä päivystämässä sen sängyn vieres (onneks siinä on semmonen bambukaihdin sydeemi)takapihalla hortoili joku ukko :eek: kello oli 2 yöllä..ei siinä mitään ensin aattelin et se oikasee jonnekkin mut se "urkki" ikkunoita ja taaplas edes takas tossa,luikin laittaa keittiön tiskipöydän valon päälle ja menin takas lastenhuoneeseen kattoo ni se hyypiö oli puuntakana,menin sammuttaa keittiön valon ja meni jonkun aikaa ku se lähti taas liikkuun,sen jälkeen en uskaltanu mennä koko ikkunaan ku katto ylös ja vaikka siinä on se kaihdin musta tuntu et se näki mut ku pysähty ja tuijotti pitkän aikaa,hyrr..Mikä lie hortoilija,mulla meni koko yö peiton alla et aivan taatusti se tyyppi kiipee sinne ikkunan taa(kolmanteen kerrokseen) ja ja ja..ärsyttää tää heikkohermosuus :headwall:
 
vieras
no arvatkaa sainko joskus vuosia sitten sätkyn kun naapurin juoppo kiipes ekaan kerrokseen parvekkeellemme kun siellä oli tyhjä kaljapullo pöydässä... hirvee kolina keskellä yötä... ja poliisin soitin tietenkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no arvatkaa sainko joskus vuosia sitten sätkyn kun naapurin juoppo kiipes ekaan kerrokseen parvekkeellemme kun siellä oli tyhjä kaljapullo pöydässä... hirvee kolina keskellä yötä... ja poliisin soitin tietenkin
hyi..
mulla entises paikassa 3 kerrokseen kiipes naapuri ihan tosta vaan,niillä kesällä oli avaimet jääneet sisälle ja partsin ovi auki,sinne se kapus ku apina..
 

Yhteistyössä