Sanokaa huutonet tietäjät mulle tämmöseen

et voinko valittaa tosta tyypistä vai annako mennä ohi.
myin viimekuun lopulla huuttiksessa kaksi peliä heti kaupoilla,se tyyppi osti ne ja laitoin viestiä että maksua koska yms..ei kuulu mitään vastausta,laitoin vielä 5 muuta viestiä viikon aikana.
tänään eli 4 viikkoa sulkeutumisen jälkeen ilmoittaa että on maksanut lähetä pelit,onneks oli tossa vie ne,vein postiin kun näin rahat tilillä,annoin neurtaalin palautteen ja tää kostaa mulle palautteella.
huomasin että tyyppi kostaa jos et laita positiivista(toisille kaupan tekijöille antaa samoin palautteen),voiko tohon vaikuttaa musta toi on tosi ärsyttävää kaupan tekoo..
 
Alkuperäinen kirjoittaja jenima:
Mutta sähän voit vastata sen sulle antamaan neutriin että olisitko ansainnut positiivisen jos maksu kesti 4 viikkoa ja yhteydenpito olematonta? tai sitten....katso vaan muita palautteitasi... olen antanut muutaman neutrin,toinen kosti...toinen ei kun sillä ei ollut siihen varaa (neutreja jo ennestään 20 ja negojakin 15 tms.)
laitoinkin miksi annan palautteen niin rupeaa että mussa vika :eek: vissiin tekee muille saman kun suurin osa mitä kattoo noita palautteen antoja kironnut samaa.On vaan että maksaa 3-7 viikkoo kohteen jälkeen ilmoittamatta,toinen voinut jo myydä kohteen pois.

 

Yhteistyössä