En ymmärrä noita huutonet myyjiä joilla on hintavaraus

rv38
Minä en ole ainakaan ikinä saanut neutraalia tai mitään palautetta, jos hv ei ole ylittynyt enkä ole tehnyt kauppoja. Usein en edes ota myyjään yhteyttä huudon sulkeuduttua, jos hv ei ylity. Joskus otan jos tahdon silti tehdä kaupat. Negaa ei voi antaa jos hv ei ylity.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:
Voiko sinne nykyisin laittaa palautetta vaikka kauppoja ei olisi tullutkaan? :eek: Sehän on ihan väärin!
näköjään voi.olin huutanu kohdetta missä hintavaraus 50e,olin huutanut kohdetta kuuteen euroon,laitoin ystävällisesti viestin että kauppaa uudelleen koska sama juttu on todellisuudessa halvempi kaupassakin,heti oli et joo laitan sulle neutraalia :headwall:
 
rv38
Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:
Voiko sinne nykyisin laittaa palautetta vaikka kauppoja ei olisi tullutkaan? :eek: Sehän on ihan väärin!
näköjään voi.olin huutanu kohdetta missä hintavaraus 50e,olin huutanut kohdetta kuuteen euroon,laitoin ystävällisesti viestin että kauppaa uudelleen koska sama juttu on todellisuudessa halvempi kaupassakin,heti oli et joo laitan sulle neutraalia :headwall:
Taitaa olla joku oma yksilönsä tuo myyjä. Jos laittaa palautteen niin pistä ylläpidolle viestiä niin ne poistaa sen sieltä. Nyt heti voit ilmoittaa myyjälle, että neutraali palaute on aiheeton, koska jos hv ei ylity niin kauppoja ei tarvitse tehdä. Ei myyjän eikä ostajan. Mutta halutessaan toki voi tehdä. Kerro myös, että palautetta ei kuulu tällöin antaa.
 
Sussu-vierailee
Nohj. Kyllä se hintavaraus minunkin mielestä on aika tyhmä! Nimittäin se on huutokauppa, ja se myydään n. sillä mitä on laitettu! Ei tarvisi olla mitään hintavarauksia! Sehän on ihan tyhmää se.
:( :p
 
HuutoNetti Guru
Voi teitä onnettomia.. Ette todellakaan ole saaneet laittaa palautetta tai saaneet palautetta muuta kuin kaupasta. pelastusarmeija jakaa ilmaiseksi jos enään sekään!
 
Mä en ikinä edes huuda sellaisia joissa on hintavaraus, vaikka olisi miten tarpeellinen ja ihana tuote, mutta periaatteissa vastustan tuota hintavarausta. En ymmärrä miksi se on niin vaikea laittaa suoraan se hinta millä suostuu myymään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä en ikinä edes huuda sellaisia joissa on hintavaraus, vaikka olisi miten tarpeellinen ja ihana tuote, mutta periaatteissa vastustan tuota hintavarausta. En ymmärrä miksi se on niin vaikea laittaa suoraan se hinta millä suostuu myymään.


Samaa ihmettelen. Mä laitan aina semmosen hinnan, että pääsen eroon tuotteesta eikä mitään hv:ksia.
 

Yhteistyössä