Ja kenen muisti on aivan järkyttävän hyvä lasten takia?????

Olen lukenut ja saanut kuulla, että lasten myötä muisti paranee heidän äideillään..
Mulla on 4 lasta ja ja ja hei mitä mä olinkaan kirjoittamassa :snotty:
Mun muisti ainakaan parantunu,pelkään vielä jonain päivänä unohtavani missä asun ja kuka olen :headwall: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistatko äiti ku PIERAISIT siel kaupassa, muistatko :xmas:
:LOL: Sä tän ratkasit :D
no joo ne on tainneetkin muuten laittaa ton väärin,äitien muisti katoaa ja lapset muistaa joka ikisen asian VUOSIA ja kun vähiten odotat ne sen paukauttaa ilmoille nimimerkillä kokemusta on :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistatko äiti ku PIERAISIT siel kaupassa, muistatko :xmas:
:LOL: Sä tän ratkasit :D
no joo ne on tainneetkin muuten laittaa ton väärin,äitien muisti katoaa ja lapset muistaa joka ikisen asian VUOSIA ja kun vähiten odotat ne sen paukauttaa ilmoille nimimerkillä kokemusta on :D
Niinpä, etenkin ne asiat jotka haluais ehdottomasti unohtaa :D "äiti muistatko.." EN!
 
Mun dementia pahenee sitä mukaa, kun lapsia syntyy.

Mutta en ole huolissani, koska mulla on 4-vuotias muistilappu. Se pitää huolen siitä, etten unohda niitäkään asioita, joita ei ole tarkoitettu muistettavaksi enää edes vartin päästä :D
 
Viblsp
En oo kuullutkaan siitä, että muisti paranisi. Ite olen todella hajamielinen. Ja pahentunu vain kaksosten myötä. Esimerkiksi olen unohtanut oman sotun, osoitteen ja toisen nimenkin välillä. Ja kun menen vaikkapa keittiöön, unohdan jo matkalla, mitä olen menossa tekemään.
 
Mulla on aina ollut todella huono muisti ja lapsia on tehtynnä vasta kaksi, niin ei se ole olennaisesti parantunut. Tästäpä siis oiva syy tekaista muutama pallero lisää... Täytyypi tuo mies hakee lukemaan tämmöinen faktatieto ja viedä se vällyjen väliin sen jälkeen.. Se kun kiroaa aina mun muistia :D
 

Yhteistyössä