Hakutulokset

  1. KeljuK

    Siis häh? Onko tämä ruma mies??

    :laugh: :laugh:
  2. KeljuK

    Mitä tämä tarkoittaa?

    Eskari retkiä siis,poika eskarissa. En minäkään pitänyt itteeni outona,nyt perhetyöntekijöiden myötä musta on vähintää hullua koitettu vääntää ja välillä tuntuu kun keksivät jotain uutta et tekeekö ne sen tahallaan vai mitä ihmettä :headwall:
  3. KeljuK

    Mitä tämä tarkoittaa?

    Mun tilanne tämä.Olen yh,lapset tarvii mun sairaala käyntien ajaksi hoitajan ja siihen järjestettiin perhetyöntekijät.Alussa ne rupes että 2 ja 4 vuotiaden pitäisi olla pihassa keskenään,sitten ne varas mulle aijan mtt toimistoon ja siellä kävin ja lääkäri sanoi etten mä mitään hoitoo tarvi että...
  4. KeljuK

    Mitä tämä tarkoittaa?

    Olemme tulossa kotikäynnille (päivämäärä) Asia koskee alaikäisten lastenne hoitoa ja huolenpitoa.. Oikeesti mua rupes nyt pelottaan et mitä tää oiken on?? Voin sanoa että en KOSKAAN enää ota perhetyöltä apua kotiin,mun elämä on mennyt niiden kautta ihan sekaisin ja niiden pakkomielle saada...
  5. KeljuK

    mitä päälle maistraattiin

    vaatteet ;) :whistle: joku kesäinen mekko,äitiysmekkojakin on nättejä jos masu sattuu oleen iso jo sillon =)
  6. KeljuK

    Parturi leikkas likan tukan ihan HIRVEEKS:O

    no pitää mennä sanoon sille naiselle et pistää siihen kylttiinsä kampaamon parturin sijaan ni ei pääse pilkkua nussuttaan kukaan ;) mies oli sanonut että lyhyeksi tukka,ja oli alkanut leikkaan takaa sellaseks sitä..sitten jostain syystä jättäny tommoset pitkät molemmin puolin sivulle ja mies...
  7. KeljuK

    Onko mitään kikkoja saada vauva paskantamaan?

    ite oon laittanu rasvaa siihen reilusti ja sitten tuupannu sinne uumeniin,pyöritelly sitä mittäria.topsipuikolla jotkut tekee saman kanssa et rasvaa ja pyörittelee sitä,samalla jalat laittaa vattanpäälle koukkuun.
  8. KeljuK

    Onko mitään kikkoja saada vauva paskantamaan?

    sairaalassa viimeks..onko varma et kaikki ok? mulla aina ollu sellanen kuva et vauvat sen ekan kuukauden aikana tekee jöötiä tosi tiuhaan. :ashamed:
  9. KeljuK

    Parturi leikkas likan tukan ihan HIRVEEKS:O

    Harmittaa ihan sikana..Sekin patittaa kun en mennyt mukaan ite,olisin luullut että lasten isä nyt ton verran osaa kattoo :/ Siis 2 vuotias jolta leikkas,takaa on veetty lyhyeks,semmonen revitty tyyli,sitten sivuille molemmin puolin jätetty pitkät hiukset mitkä on korvien molemmin...
  10. KeljuK

    Pussiton pölyimuri

    Omistan kanssa pussittoman imurin ja olen täysin tyytyväinen tuohon,suosittelen tulee edulliseksi =)
  11. KeljuK

    Pussiton pölyimuri

    Omistan kanssa pussittoman imurin ja olen täysin tyytyväinen tuohon,suosittelen tulee edulliseksi =)
  12. KeljuK

    Menee käkkärä

    :headwall:
  13. KeljuK

    Yhtä asiaa ihmettelen...ja kovin!!

    Mä olen joskus ottanut yhdensiiderin lasten nukkuun menon jälkeen,näin tapahtuu ehkä 2 kertaa vuodessa.Juomaan kun olen lähdössä,käyn noin 1-2 kertaa vuodes, aloitan vasta kun lapset on hoidossa ja en ole koskaan tykännyt että mun kotiin tulee kukaan pullojen kanssa jos lapset on kotona,enkä...
  14. KeljuK

    Näyttääkö teidänkin koneenne sisältä tältä?

    onneks ei,tulee 3kk välein avattua =)
  15. KeljuK

    MIMUNAN kuulumisia???? (Kierukkavauva)

    ei kaiketi ole saanut kun on tuolla haaveissa neljäs.. http://kaksplus.fi/keskustelu/t983056
  16. KeljuK

    Osaako joku auttaa?? *tietokoneesta*

    http://koti.mbnet.fi/pattaya1/spybot.htm#Lataus ota tuo koneelle ja aja läpi.
  17. KeljuK

    Osaako joku auttaa?? *tietokoneesta*

    No tarkotin kaikkia noita koska tuolla luki aplla oli että hidas ja kaatuu. Suosittelen jos noi on kunnossa ni ottaa sbybotin koneelle ja ajaan läpi.
  18. KeljuK

    Osaako joku auttaa?? *tietokoneesta*

    Ja tarkista muistin tilat,se jos liian täynnä kone kaatuu ajoittain.
  19. KeljuK

    Muistakaa siirrellä kellonviisareita!

    ai enpä taas olis muistanu :snotty:
  20. KeljuK

    EI *painokelvotonta tekstiä ja hitosti*

    Noilla on ollut ilmaisiakin retkiä jo n.4,loput maksullisia ja lisää on vielä tulossa ennen kesää. Ihmettelen kun koko ajan ne on sieltä eskarista menossa jonnekkin..No maanantaina soittelen sinne joka tapauksessa.

Yhteistyössä