Osaako joku auttaa?? *tietokoneesta*

Tää mun kone tekee nyt koko ajan sellasta että kaikki ''häviää''. Näkyviin ei jää kun taustakuva ja se ikkuna joka on auki. Kaikki muu katoaa, myös käynnistä palkki ja kaikki työpöydän kuvakkeet. Kone pitää käynnistää uudelleen että sen saa toimimaan ja sitten se toimii ehkä tunnin pari ja taas sama. On myös tosi hidas ja jumittaa. Tietääkö kukaan mistä vois johtua ja mikä auttais?!?! (virustarkistuksen tein eikä mitään löytyny. eheytin myös koneen eikä sekään auttanut) :wave:
 
oho
kuulostaa siltä että explorer sammuu (en siis tarkoita tuota selainta). itellä ei oo ollu tollasta vikaa mut oon huomannut et ku painaa ctrl+alt+del niin sieltä kun sammuttaa sen explorerin niin kaikki häviää näytöltä(käynnistä palkit sun muut).. mut mikäs ne sais katoamaan ittellään.. hmm..
 
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
kuulostaa siltä että explorer sammuu (en siis tarkoita tuota selainta). itellä ei oo ollu tollasta vikaa mut oon huomannut et ku painaa ctrl+alt+del niin sieltä kun sammuttaa sen explorerin niin kaikki häviää näytöltä(käynnistä palkit sun muut).. mut mikäs ne sais katoamaan ittellään.. hmm..
siis tähän jää explorer auki jos ikkuna on auki mutta kaikki muu katoaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
Ja tarkista muistin tilat,se jos liian täynnä kone kaatuu ajoittain.
muistit vaikuttaa nopeuteen, kiintolevyn tilat siihen paljonko siellä on kamaa.
No tarkotin kaikkia noita koska tuolla luki aplla oli että hidas ja kaatuu.
Suosittelen jos noi on kunnossa ni ottaa sbybotin koneelle ja ajaan läpi.
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
kuulostaa siltä että explorer sammuu (en siis tarkoita tuota selainta). itellä ei oo ollu tollasta vikaa mut oon huomannut et ku painaa ctrl+alt+del niin sieltä kun sammuttaa sen explorerin niin kaikki häviää näytöltä(käynnistä palkit sun muut).. mut mikäs ne sais katoamaan ittellään.. hmm..
siis tähän jää explorer auki jos ikkuna on auki mutta kaikki muu katoaa
joo siis explorer ei tarkoita explorer selainta vaan tota järjestelmää konees.
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
kuulostaa siltä että explorer sammuu (en siis tarkoita tuota selainta). itellä ei oo ollu tollasta vikaa mut oon huomannut et ku painaa ctrl+alt+del niin sieltä kun sammuttaa sen explorerin niin kaikki häviää näytöltä(käynnistä palkit sun muut).. mut mikäs ne sais katoamaan ittellään.. hmm..
siis tähän jää explorer auki jos ikkuna on auki mutta kaikki muu katoaa
joo siis explorer ei tarkoita explorer selainta vaan tota järjestelmää konees.
ok.. en oo mikään mielettömän kätevä näiden koneiden kanssa.. :ashamed:
 

Yhteistyössä