Onko mitään kikkoja saada vauva paskantamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
sairaalassa viimeks..onko varma et kaikki ok?
mulla aina ollu sellanen kuva et vauvat sen ekan kuukauden aikana tekee jöötiä tosi tiuhaan.
:ashamed:
Olivat käyneet neuvolassa,mut täti oli sanonu et katotaan..Muistaakseni perjantaina seuraava aika neuvolaan ja vauveli siellä kipristelee jo mahaansa. :/ Kertokaas vielä miten toi kuumemittari systeemi oikeen toimii kun en uskaltannu vielä sen kummemmin alkaa neuvomaan.. :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
sairaalassa viimeks..onko varma et kaikki ok?
mulla aina ollu sellanen kuva et vauvat sen ekan kuukauden aikana tekee jöötiä tosi tiuhaan.
:ashamed:
Olivat käyneet neuvolassa,mut täti oli sanonu et katotaan..Muistaakseni perjantaina seuraava aika neuvolaan ja vauveli siellä kipristelee jo mahaansa. :/ Kertokaas vielä miten toi kuumemittari systeemi oikeen toimii kun en uskaltannu vielä sen kummemmin alkaa neuvomaan.. :snotty:
ite oon laittanu rasvaa siihen reilusti ja sitten tuupannu sinne uumeniin,pyöritelly sitä mittäria.topsipuikolla jotkut tekee saman kanssa et rasvaa ja pyörittelee sitä,samalla jalat laittaa vattanpäälle koukkuun.
 
mä itte kyllä nimenomaan en lähtis sillä kuumemittarilla sörkkiin :/
eikö levolacia voi antaa ihan vauvoillekin? hieromista ja jumppaamista paljon ja soittaisin lääkärille,kysyisin että onko aivan normaalia ja tarkentaisin että voiko jotain ummetuslääkettä vielä antaa ja minkä verran...
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja siveyden sipuli:
Onpas kaunista kielenkäyttöä.. Oikein särähtää korvaan, varsinkin vauvoista puhuttaessa..
no mitäs muuta kuin paskaa se on mikä sieltä tulee??niin meilläkin vauva/lapset paskoo,harvoin puhutaan mistään kakkimisesta...
Kakka on kyllä tilanteeseen sopivampi sana;)
 
ööö
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
sairaalassa viimeks..onko varma et kaikki ok?
mulla aina ollu sellanen kuva et vauvat sen ekan kuukauden aikana tekee jöötiä tosi tiuhaan.
:ashamed:
Olivat käyneet neuvolassa,mut täti oli sanonu et katotaan..Muistaakseni perjantaina seuraava aika neuvolaan ja vauveli siellä kipristelee jo mahaansa. :/ Kertokaas vielä miten toi kuumemittari systeemi oikeen toimii kun en uskaltannu vielä sen kummemmin alkaa neuvomaan.. :snotty:
Mun ymmärtääkseni toi kuumemittari juttu ei toimi jos kakka ei jumissa peräsuolessa?!
 
vieras
on tääkin,toinen kysyy neuvoa niin vastauksia tulee enemmän siitä mikä on sopiva sana käyttää vauvan ulosteesta :whistle: eikö se ny oo ihan sama mitä sanaa käyttää,eika aina sitä pilkkua tarvi nu..ia
 
Naapurin täti
Mallasuutetta suositeltiin 8 vuotta sitten, kun meillä oli esikoisen kans tuo PASKANTAMISongelma. Kuumemittarilla tuli toisinaan PASKA ulos, toimin kuten normaalisti kun vauvalta pyllystä mitataan kuume; laitoin kelmua ja rasvaa mittariin ja sen pään pyllyyn. Parhaan tuloksen saimme kuitenkin vyöhyketerapiasta; käytettiin Oulussa kolme kertaa, joka reissun aikana tuli PASKA, siis kun se hoitaja teki sitä terapiaa ja sitä tavaraa tulikin sitten paljon. Kolmannen kerran jälkeen alkoi massu toimiin normaalisti!
 

Yhteistyössä