Mitä tämä tarkoittaa?

Olemme tulossa kotikäynnille (päivämäärä) Asia koskee alaikäisten lastenne hoitoa ja huolenpitoa..

Oikeesti mua rupes nyt pelottaan et mitä tää oiken on??
Voin sanoa että en KOSKAAN enää ota perhetyöltä apua kotiin,mun elämä on mennyt niiden kautta ihan sekaisin ja niiden pakkomielle saada mut mtt asiakkaaks yms muita kivoja juttuja.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
Olemme tulossa kotikäynnille (päivämäärä) Asia koskee alaikäisten lastenne hoitoa ja huolenpitoa..

Oikeesti mua rupes nyt pelottaan et mitä tää oiken on??
Voin sanoa että en KOSKAAN enää ota perhetyöltä apua kotiin,mun elämä on mennyt niiden kautta ihan sekaisin ja niiden pakkomielle saada mut mtt asiakkaaks yms muita kivoja juttuja.
häh? Onko joku tehnyt ilmoituksen teistä lastensuojeluun?
 
vieras
No onko sulla sit joku syy kun pelottaa? Kyllä meille sais ihan rauhassa tullaa tarkkailemaan lasten hoitoa ja huolenpitoa vaikka eronnut oonkin ja uusperhe-elämää vietetään ja aiemman liiton lapset asuu puoliks isällään....mut jos tuollanen asenne on niin äkkiä tulee mieleen, ettei ne asiat sit ehkä okaan ihan kunnossa...
 
Mun tilanne tämä.Olen yh,lapset tarvii mun sairaala käyntien ajaksi hoitajan ja siihen järjestettiin perhetyöntekijät.Alussa ne rupes että 2 ja 4 vuotiaden pitäisi olla pihassa keskenään,sitten ne varas mulle aijan mtt toimistoon ja siellä kävin ja lääkäri sanoi etten mä mitään hoitoo tarvi että eikös kaikki äidit ole välillä väsyneitä,sitä mieltä olin minäkin et mitä mun väsymykseen kallonkutistaja auttaa unien sijaan.no sitten kieltäydyin heidän yrittäessään mun lapsia jonnekkin sijaisperheeseen(joka toinen viikoloppu),sanoin ettei todellakaan laiteta mihinkään niitä.yksi kun en pääse päivittäin ulkoilemaan 2-3 tuntia noiden kanssa.Asuntoa käskivät hakea kun en voi asua ylimässä kerroksessa 4 lapsen kanssa :headwall: päiväkodilta oli soittettu perhetyöhön kun sanoin ettei poika osallistu retkelle koska oli maksullisilla retkillä käynyt jo 4 kertaa (retkien hinnat 10-20)Siihen perhetyö puuttui ja oli tunkemassa työntekijää sossuun mun kanssa kun menen tt tukihakemus jutuista keskusteleen,soitin sossuun ja sanoin etten todellakaan käsittele asioitani niiden aikana kun niillä EI NÄYTÄ OLEVAN VAITIOLO VELVOLLISUUTTA.vanhempi tyttö pitäisi laittaa päiväkotiin,en tahdo ja miten joka päivä pystyn viemään hänet sinne??toisen tytön kanssa pitäisi käydä iltapäivä kerhossa yms,listaa vois jatkaa vie monella asialla.

Mä olen välillä väsynyt ja toi kipu vie voimia mut lapsilla on puhtaat vaatteet,ruokaa aina,joka päivä ei ulos päästä(pitäisi laskea lapset kuulemma keskenään ja sitä en todellakaan tee)sellaisina päivinä askarrellaan yms et keksitään sitä puuhaa ja leikkiä sisällä.en juo enkä polta.sen suhteen ei mitään pelättävää mulla koska mun mielestä asiat meillä on hyvin ja rakkautta kämpässä piisaa.
Se vaan että mitä ruljanssia tästä tulee :'(
 
Huostaan
Varmaan rupeavat seuraamaan teitä.Ei kivaa,itse joutunut samaan pyörteeseen jo vuosi sitten,kiitos päiväkodin hoitajan joka oli soittanu kun lapsemme joka oli sanonut ,että isä antaa äitille piiskaa.Mies siis leikillään aina läpsäsee takamukselle kehuen eukkoseksi ym.Tästä he sitten päättelivät että mies vetää minua turpaan.Eipä meillä enää uskalla mitään aikuisten välisiä rakkauden osoituksia näyttää ,ettei tule väärinkäsityksiä.
 
Ihan normaalia yhden vanhemman perheen elämäähän tuo on :eek: Jos huostaanotto on siitä kiinni, ettei lasta viedä joka päivä ulos niin miun pitäs varmaan tehä itestäni ilmotus :LOL:

Ja miten päiväkotien retket voi olla tuon hintasia? :eek: Eikös kaikki päiväkodin toiminta pitäs kuulua päivähoitomaksuun...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Ihan normaalia yhden vanhemman perheen elämäähän tuo on :eek: Jos huostaanotto on siitä kiinni, ettei lasta viedä joka päivä ulos niin miun pitäs varmaan tehä itestäni ilmotus :LOL:

Ja miten päiväkotien retket voi olla tuon hintasia? :eek: Eikös kaikki päiväkodin toiminta pitäs kuulua päivähoitomaksuun...
Eskari retkiä siis,poika eskarissa.
En minäkään pitänyt itteeni outona,nyt perhetyöntekijöiden myötä musta on vähintää hullua koitettu vääntää ja välillä tuntuu kun keksivät jotain uutta et tekeekö ne sen tahallaan vai mitä ihmettä :headwall:

 

Yhteistyössä