Hakutulokset

  1. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Heips! Tuli käytyä neuvolassa tänään.... Ei ollut suurempia muutoksia viime käynnistä mutta hyvä niin. :) Neuvola immeinen veikkasi vauvan painavan lähemmäs 4 kg:tä, huh huh. :) Saas nähdä kumpi tulee ja kuinka iso se on :)) Neuvolassa laitettiin lähete äp:lle ja soittavat sitten...
  2. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea vauvautuneille! :flower: Toivotaan että minäkin pääsen nyyttiä hakemaan =) Eilisestä lähtien tuntunut painetta tuolla alhaalla, hmmm..... Jokohan se pian tapahtuu :) Mamma85 ja pikku kakkonen 40+2
  3. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Heipparallaa! Just tulin neuvolasta... Tälläinen oli tulokset tällä kertaa: Painoa -400g Verenpaine 109/62 Kohdunpohjankorkeus laskeutunut -1cm, 33 cm Tarjonta rt Sydämensyke 136 Liikkeet ++ Neuvola seuravaan kerran tämän viikon pe jos lapsi syntyy sitä ennen. Ja laittavat...
  4. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea pijellekin! :flower: =) Muumimamma85 ja pikkukakkonen 39+6
  5. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea tassutin vauvan johdosta! :flower: :heart: Mukava että oli helppo synnytys :) Mulla ei ole vielä tietoakaan synnyttämisestä :| Mutta toivon että pian kuintenkin :D Muumimamma85 ja pikku kakkonen 39+6, huomenna 40 tasan
  6. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Mulla mennee kohta järki jos ei ala tapahtua mitään..... Ei mitään merkkejä, eikä edes tunnu et jotain tapahtuisi...... :attn: Alan kypsyä tähän odottamiseen..... Oli pakko purkaa tänne pahaa oloani..... Mutta onnea vauvan saaneille! Mamma85 ja pikku kakkonen 39+4
  7. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea vauvantuneille! :flower: Itse odottelen lähtöä sairaalaan mutta turhaan... Saisi se pikku kakkonen tulla jo.... :attn: Muumimamma85 ja pikku kakkonen 39+3
  8. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea bad virginille!! Voih kun itse jo pääsisin synnyttää tuota pikku kakkosta jo :/ Esikoinen synty 39+6 vuonna 2006 ja saas nähdä milloin tuo kakkonen syntyy... :) Muumimamma85 ja pikku kakkonen 39+2
  9. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    hei therean! Muutatko sinne listalle lapsi on toinen.... Kiitos.... Muumimamma85 ja pikkuinen 39+1
  10. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea vauvan saaneille! :wave: Täällä minäkin odottelen että pääsin synnyttämään ;) Mutta mitään merkkejä synnytyksestä ei näy.... Nyt tulevana sunnuntaina laskettuaikakin tulee täyteen.... onnea vielä kerran vauvansa saaneille :heart: muumimamma85 ja pikkuinen 39+1
  11. M

    Bad Virginin vauva syntynyt :)

    onnea bv! :flower: :heart:
  12. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Joo-o... Alkoi eilen aamusta asti supparit mutta loppuivat sitten illalla kokonaan.... Kävin tarkastuttamassa äp et kaikki on hyvin.... Olin niin huono vointinen ja selkä kamalan kipiä. Mutta sitten iski niin paha olo että ykäsin pitkin keittön lattiaa, arvatkaa oliko mukava siivota.... :( yäk...
  13. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Tämä pikkuinen on toinen :) Esikoinen syntyny 2006
  14. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Liityin tännään.... Onnea vain kaikille vauvan saanneille! :flower: Minä täällä odottelen koska lähtö sairaalaan.... Saisihan tuo syntyä =) Häntä odotellaan kovasti mailmaan.... Muumi85 ja pikkuinen 38+3 -Lks-
  15. M

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Liityin tännään.... Onnea vain kaikille vauvan saanneille! :flower: Minä täällä odottelen koska lähtö sairaalaan.... Saisihan tuo syntyä =) Häntä odotellaan kovasti mailmaan.... Muumi85 ja pikkuinen 38+3 -Lks-

Yhteistyössä