<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Paljon onnea ElinaMaria,Tulimieli,Villahousu,Suzyanne,Nasu22 ja Eemelin äiti :heart: :heart: :heart:

Kiitos kaikille synnytystarinoista! :flower: ainakin Kaptahin synnytys oli ollut ihanan rauhallinen...

Täällä (.) : lonkat ovat niiiiin kipeät että n, puolentunnin välein herää yöllä kylkeä kääntämään, muuten olo ihan ok, suppailee sillontällön, mut ei ala säännöllistymään, vaikka 3 ja 4 S:t on kokeiltu moneen kertaan.. Nlan täti nauroi että joko se isäntä ihan läkähtyy.. :LOL:


40+1 ( kyllä, nyt mentiin yli lasketun, vaik saikulla ja vuodelevossa oltiin ja vuotoa ym vaivaa oli viikolta 23 eteenpäin ..) :whistle:



 
Jaahas..missäs vaiheessa mä olen missannut ElinaMarian vauva ilmoituksen???? Ja nyt en löydä sitä sitten millään... ja alkoi kipristelee ja supistelee siihen malliin että istuminen tässä kauaa ei ole hyvä idea.. :headwall:

Yritän kaivaa sen ilmoituksen jossain vaiheessa..
 
ONNEA KAIKILLE KETKÄ ON JO SAANUT OMAN IHANAN NYYTIN SYLIIN!!! :heart:

Täällä ollaan vielä yhdessä paketissa, pitänee yrittää totuttautua ajatukseen ettei se tule sieltä ennen kuin on valmis vaikka mä kuinka sekstailisin, saunoisin ja siivoisin..! Kaikkea on kyllä nyt kokeiltu! :) Tänään siis pelkkää sohvalla makoilua ja rentoutumista kiitos!

RockMummy rv 38+4
 
Yhdessä koossa.

Äsken tulin kotiin lenkiltä ja aloin imuroida. Ja naps :whistle:


Meni rintaliiveistä sanka poikki :LOL: :LOL: :LOL: :kieh: Ne oli ainoot. Seuraavaksi ajattelin pukea imetysliivit jos tää herra suostuis tulemaan kun on äidinki varustus jo oikea.

Seuraavaksi ajattelin alkaa silitys hommiin... Vauvan lakanat ovat niin ruman ryppyisiä että ottaa silmään... Sama joululiina joka nyt vasta tuli pesusta vois silittää ja olishan tässä kaikkea tekemistä. Mieluiten kyllä voisin lähteä synnyttämään kun isukkikin pääsisi vielä mukaan.

 
:heart: :heart: Oikein paljon Onnea taas vauvan saaneille!!!! :heart: :heart:

Ihastuttavan söpöjä vauvakuvia olette laittaneet! :heart:

Monella näyttäs olevan ihan lupaavia ennusmerkkejä ilmassa, et kohta pääsee synnytteleen. Tosin monella jo viikotkin puhuu sen puolesta, että synnytys on ihan nurkan takana. :D

Täällä todella surkeasti "nukuttu" yö takana. Ei tullut uni mulle, eikä vauvallekaan. Vauva mylläsi kuin viimeistä päivää pitkin yötä, hyvä ettei mahan läpi puskenut. Itse olin kuin saunassa, oli KUUMA! Samalla olin virkeä kuin peipponen. Tänään aamulla tuli muutama supistus, muuten ollut ihmeen rauhallista sen suhteen. Ei niin mitään lupaile, et tänäänkään synnyttään päästäis. Höh ja pöh. "Kamalaa" ajatella, että tässä menis vielä kolmekin viikkoa ennen syntymää... Toinen tyttö on syntynyt rv 41+0. Tältä äidiltä loppuu herrrrmo, tuntuu olevan nyt jo ihan tapissa, äärirajoille venytetty. :kieh: Ja sitten toisaalta, olen niin onnellinen, ja itkua olen miehelle vääntänyt mitä ihmeellisimmistä asioista. :snotty: On tämä odottavan aika vaan niin loputtoman pitkä... ihan loppusuoralla mennään, ja olo enemmän kuin malttamaton... *huoh*

stk ja minivitonen 37+6 :heart: :heart:
 
Onnea ihanista vauvakuulumisita ja voimia kaikille odottajille, joiden henkinen kantti koetuksella ja miksei myös fyysinen. Täällä ei mitään hätää, vaikka Viikot POKSUU - 39!!! Mutta kun jo kolme kertaa mennyt reippaasti yli, niin miks tämäkään napero tekis poikkeusta.

En vielä synnyttele luultavasti aikoihin. Vauva kyl selvästi nyt laskenut. Välillä ottaa jalan ja nivusen hermoihin niin, että valitus pääsee. Onneks ei ole jatkuva vaiva. Onko kellään muulla? Toisin päivin olen virtaa täynnä, toiste ei jaksa mitään ja mieli on herkkä.

Ketjussa mukana vaikka välillä menee taustailun puolelle Alhambra + Napero 39 POKS
 
Mies saa varmaan hepulin kun tulee kotiin.

Mun piti alkaa rauhassa silittää lakanoita... Mutta innostuin roudaamaan hoitopöydän lastenhuoneeseen että saadaan makkariin mahtumaan toinen pinnasänky... Samalla siirsin 160 cm leveän jenkkisängyn seinän viereen... :LOL: :LOL: :LOL: :whistle:
 
Niin mut nyt on sit kaikki ainakin valmista. :LOL: Huomenna menen ostamaan partsille jotain kivaa... Siel on niin kiva istuskella kun aurinko paistaa koko päivän ja vaikka tuulee niin voi laittaa laseja pienemmälle... joten olen melkein tänään saunonu/ siivonnu kun pesin parvekkeen... :whistle: onneks ei ole iso parveke...
 
Paljon oli taas tullut vauvoja! Onnea tuhannesti kaikille :flower: :flower: ja ihania kuviakin oli :heart:

Ja monta synnytystarinaakin oli jo kirjoiteltu. Mukava lukea niitä. Ehkä sitä itekkin joskus...

Täällä ei mitään uutta. Ei supisteluja ja muutenkin olo aika normaali. Melkein hävettää kirjottaa, kun ei minkäänlaista krenkkaa ole ja monilla on sitten muillekin jakaa :ashamed: Voimia kaikille, joilla hankala olo!

Viikonloppuna vähän tuli touhuiltua, mutta nyt taas lepää laakereilla tämä odottava mamma. Jotenki sitä tuntuu, että pitäis tehä kaikkee koko ajan, mutta sit on kyllä ihan kiva vaan löhötä sohvalla ja lukee tai kattoo telkkaria ja nukahtaa välillä jos siltä tuntuu. Mies tulee tänäänkin vissiin joskus kasin jälkeen, joten yksin sitä tässä saa löhötä. Senkin takia antaa pienen kasvaa mahassa vielä pari viikkoa. Sit alkaa miehelläkin parin kuukauden loma ja päästään yhdessä ihmettelemään ensimmäistä vauvaa :heart:

Jaahas, ehkä ruokaa laittamaan ->

ansku ja maha täynnä kättä ja jalkaa ja pyllyä 37+5
 
Ainakin pikaisesti bongasin, että Nasu ja Eemelin äiti olisivat vauvautuneet, onnittelut :heart: :heart:

Naran synnytystarinaa luen myöhemmin ja muutkin jutut :D

Käytiin aamulla näytillä, mutta ei tässä mitään tapahdu vielä moneen viikkoon. Kaippa se Nuppu ennen juhannusta syntyy :D Paikat oli kiinni edelleen, vaikkakin pehmenneet. Kaulaa jäljellä 3 cm. Verenvuodolle ei löytynyt mitään syytä. Tulee kai limakalvoilta tai kohdunkaulalta kun on alkanut pehmenemään. Jos pysyy tällaisena pienenä vuotona, niin ei tarvi mennä uudestaan. Jos tulee vatsakipuja tai runsasta verenvuotoa, niin takaisin näytille. Selkäsärkyä varten käytiin ostamassa kaurapussi ja se tuntuikin tosi ihanalta. Nukahdin sängylle kun tultiin kun lämmin pussi selässä tuntui niin hyvältä. Nyt ei ole mitään merkkejä mistään =) Tähän asti olen malttanut hyvin kun ei ole ollut merkkiäkään synnytyksestä. Nyt alkaa se malttamaton odotus ja sitä jatkuu nyt monta viikkoa :whistle:
 
Neuvolakäyti venähti, laittovat nääs lähetteen äitipolille. Paineet oli koholla (150/93), päätä särkee, turvottaa yms. Terkka oli sitä mieltä, että ois hyvä tarkastaa labrat. Olin sit käyrillä, vauvan sydänäänet olivat hyvät ja piirtyi myös supistuksia, joista muutaman tunsin. Ultrassa painoarvio oli 3 kg, mikä on suht mielenkiintoista, sillä pääsiäisenä ultran mukaan painoa oli 2800 g. No, toivottavasti tää uudempi arvio on oikeempi, ihan mielelläni synnyttäisin vähän tuollaisen pienemmän tapauksen. Istukan virtaukset oli ok.

Kohdunsuun ronkkiminen tuntui aika epämiellyttävältä, kaulaa 1 cm jäljellä ja kiinni on vielä.. Mutta edistystä kuitenkin on tapahtunut. Ja hyvä, että supistaa, kun en oikein ollut varma, että onko mulla ollut supistuksia.. Kaikenlaisia kipuja kyllä on, mutta näin ensikertalaisena niistä ei osaa sanoa, että mikä on mitäkin.

Naran synnytyskertomus vaikutti aika samanlaiselta, kuin moni muukin käynnistetty. Melkein jokaisessa, joita nyt on tullut vastaan, äidin tuntemuksia ei ole oikein kuunnelu ja vähätelty kivun määrää. Ja sitten on hups huomattu, että homma onkin edistynyt ja hyvin. No, mutta tärkeintä, että synnytys sujui hyvin ja äiti sekä lapsi ovat kunnossa.

Onnea kaikille vauvautuneille, perästä tullaan, ennemmin tai myöhemmin.

Kerttu ja nakki 40+3
 
Onnea vauvan saaneille! :wave:
Täällä minäkin odottelen että pääsin synnyttämään ;) Mutta mitään merkkejä synnytyksestä ei näy.... Nyt tulevana sunnuntaina laskettuaikakin tulee täyteen.... onnea vielä kerran vauvansa saaneille :heart:

muumimamma85 ja pikkuinen 39+1
 
OIKEIN PALJON ONNRÉA KAIKILLE VAUVANSA SAANEILLE!!! :heart: :heart:

Pikasesti tulin tyhjentämään kameraa koneelle ja aattelin samalla laittaa tännekin kuvan pikkuisesta. Kirjottelen enempi myöhemmin =)



villahousu & Sulo 2vrk
 
Hellöy!

Onkohan tää nyt ihan normaalii ku 2-10min välein saan ravata kusella ja semmosia pikku liruja vaan tulee, siis kokoajan.. Ei kirvele ei mitää.. voin istuu siin pöntöl vaik kuin kauan ja semmosii tippoja saan tuleen.. hermohan täs menee!! :headwall: Vai onks loppuraskaudes kaikilla tämmöstä?? :wave:

Huomen on kyl taas neuvola.. sielläkii kyl kyselen ..
Syntyis jo.. Kypsyttää!!!

Kärsimätön tytsy+masukki 40+1
 
ONNEA Nasu ja Eemelin Äiti!! :heart: Suloisia vauveleita!

Meillä ekaa kertaa koko päivänä miehen kanssa pidempi hengähdystauko, poika on kitissyt koko päivän enemmän ja vähemmän ja ottanut surkeita torkkuja välistä. |O
Pari tuntia sitten vaipui koomaan ja saatiin rauhassa syödä ja vähän makoilla kaksistaan... nauttia hiljaisuudesta. Nyt odotellaan josko heräisi niin lähdettäisiin vielä kärrylenkille kun on kiva ilma!
Käytiin se keinu ostamassa vauvalle kun näyttää tuosta hytkyttelystä pitävän, helpompaa kun voi laittaa kitisijän kiikuttelemaan itsekseen, voi vaikka jonkun leffan katsoa rauhassa.. tai vaikka tehdä kotitöitä! :saint:

Että voimia tosiaan vauvansa saaneillekin, on väsyttävää olla viimeisillään raskaana, mutta väsymys iskee tässäkin työssä! Silti en vaihtaisi päivääkään pois :heart:

Joo-o, painun pyykit laittamaan vielä kun on motivaatiota..

Pärjäilläänhän! :hug:

Jasmin ja poika
 
Toukotytsy Normaalia tai ei, mutta samaa harrastan minäkin.. Kamala pissahätä, tuloksena lusikallinen, pesen hampaat ja taas ihan tajuton hätä.. Tuloksena se lusikallinen. Käyn juomassa vettä matkalla takaisin sänkyyn, mutta kas kummaa.. pakko käydä paluu reissulla vielä vessassa. Olenkin tehnyt itselleni diagnoosin.. pissiä päässä eikä rakossa, pelkkää kuvitelmaa.. Välillä jopa haaveilen katetroinnista joka sektion yhteydessä n. vuorokaudeksi tehdään :saint:

Vielä olis reilu viikko sovittuun leikkauspäivään, mutta mutta.. mahdanko jaksaa odotella sinne asti |O Olisin jo nyt ihan valmista kauraa..

Anu rv. 37+3
 

Yhteistyössä