<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Tytti Voi elämä tota teidän lapsosta :) Onneks kaikki kuitenkin on hyvin hällä vaikka itepäinen onkin. Eiköhän se sektio hyvin mene, nopea toimitus ainakin sitten jos sinne asti menee :)

ElinaMaria oih ja voih! :) Ihanaa, pian sulla on lapsonen sylissäs! Todella isot tsemppihalit sinne!

Jonz aivan hypersuloinen pikkuveitikka :)

Siksakkia Sä oot kyllä harvinaisen vastustuskykyinen noille käynnistyspillereille :LOL:

(.) Tänään oli neuvola. Käsiarviolta terkka sanoi että olis siro vauva tulossa, veikkas nyt arviolta olevan semmoiset 3kg. :heart:
Hemppa 116, kysyi ensin haluanko että se otetaan.
Paineet hyvät :)
Pissa puhdas edelleen
Vauva RT, syntymisvalmiuksissaan ainavaan, syke 130 ja liikkeet vähentyneet (+).
SF-mitta 35

Terkka valitteli että joutuu vielä ensi viikolle ajan antamaan..no, eihän sitä koskaan tiedä, niinpä niin.. Jospa tää tästä pikkuhiljaa käynnistyis kuitenkin. Tulee kuitenkin yllättämään joten sama kai tuo milloin se sitten on...kunhan ei YLI MENE.. :attn:

kissinminttu 38+0 P O K S
 
Kamalasti oli tullut tekstiä aamun jälkeen.. Nikunaku olen sastamalasta kans..:)
Olo on ollut koko raskauden tosi hyvä ei ole ollut pahoinvointia eikä mitään muutakaan, mutta nyt viimeisen viikon aikana on tullut kaikkee.. Närästystä tulee iltaisin vaan onneks.. issias kipu vaivaa tosi pahana, mutta äitipolilla ei siihen asiaan otettu mitään kantaa.. turvotus on jaloissa niin paha että kävelykin sattuu tosi paljon..:(
Nyt tuli vaan omaa napaa.. sattuu niin paljon tuonne alaselkään, että palaan huomenna kommentoimaan.:)

Janzkuuu ja Möhkis 38+0 POKS
 
Beija Mullekin paasattiin vauvan bilirubiiniarvoista että on riski lähteä liian aikaisin kotiin kun minä aloin vaatia kotiin pääsyä että saisin vihdoin levättyä. Tuli tosiaan syyllinen olo että huonohan minä olen kun lapseni riskeeraan. Eipä tosin se syyllistys tuntunut missään enää koko osastokokemuksen jälkeen, niin paskat fiilikset oli valmiiksi :'(
Onneksi neuvolan täti tulee huomenna pistäytymään, voin sille sitten vähän vuodattaa pahaa mieltä :|
 
Hyvää yötä kaikille!!!

Täällä kärvistellään jo=) Kotosalla kuuma kaurapussi selässä ootellaan joskos tänä yönä lähetään laitokselle.
Iltapäivällä päiväunilla alko taas suppailemaan, on nyt viikon kohta suppaillu öisin ja päikkäreillä, niin et paikat on ihan kipeenä kun ylös nousee... mut loppuu aina ku nousee ylös. Tänään ei sitte loppunutkaan, vaan on nyt ilosesti koventunu ja tihentyny toi tahti.

Otin ennen kauppa reissua 1000mg parasetamolia ja se autto vähän aikaan, sai isoimman kivun pois. Kotiin kun tultiin, niin olen käyny kuumas suihkus, vähäks aikaa taukos noi supparit, mut sit alko selkää jomottaa, edelleen tuntuu et selkäranka halkee... vähän helpottaa toi kauratyyny, mut häpyluun kohilla ja alakerassa on semmosta juilintaa menossa, et huh huh... Hälytettiin jo mummikin lapsen vahdiksi, toivottavasti tulee lähtö, ettei turhaan tullut yö-vahdiksi=)

mutta palailen asiaan, jos ei tuu lähtöä, niin varmaan jo huomenna, mutta jos niin hyvin käy et lähtö tulee, niin sit palailen vauva uutisten kanssa=)

koitan mennä nukkumaan edes vähän.

maariana83+pikkuveli(?)38+5
 
Toivottavasti Maariana on päässyt lähtemään.. Mielenkiinnolla odotan monen kuulumisia, muun muassa kummankin kaksosten äitien, Suzyannen, Naran, Impun yms..

Iso poks 40+0 ja kyllä anteeks vaan vituttaa.. Eilen illalla nukkumaan mennessä särki vienosti mahaa, mut ei muuta. Toivon hartaasti, et lähipäivinä pääsisi lähtemään, jalat ei enää lasehdi yön aikana ja muutenkin hankala olla. Ja on tyyyllssääää.. Kun pää jaksais ja haluais tehdä vaikka mitä, mut kroppa ei anna periksi.

No on tässä odotettu jo niin kauan, että hetken vielä jaksaa.
 
Oikein paljon onnea Nara :heart: Nopeasti toimi sulla sitten ainakin käynistys!
Tsemit kaikille sairaalassa olijoille ja suppailijoille!
Täällä supisti aika tiuhaankin eilisiltaan saakka, mutta hävis yöllä :/ Nyt taas hiukan selkää pakottaa.. Pitäkää peukkuja =)

Viikonloput kaikille!
äippä ja iso masukki 38+2
 
Onnea rutkasti Naralle pojasta joka tuli ilman monen päivän käynnistelyä! :flower: :flower:

Siksakkia voimia..ei voi muuta kun toivottaa voimia... :hug:

Kiitos kaikille kommenteista päivitykseen liittyen. Mä vaan olen liian vaativa itselleni.. :ashamed:

Omaa napaa vielä, eilen oli neuvola ja olikin jo uusi täti siellä.. ( mikä on hyvä ) koska edellinen ei tosiaan ollut mikään empaattinen... :/ Sanoi paljon asioita jotka sais monen äidin mielen matalaksi...
Mut mut, valkuista löytyi pissasta onneks vielä kuitenkin VAAN yhdellä +. Verenpaineet on edelleen hyvät 113/73 ja turvotuksia yhdellä +. Ens viikolla katsotaan vielä mitä arvot sanoo.
Terkka sanoi että TERVETULOA VAUVA! Ja äiti on samaa mieltä. :) Tosin on kuin onkin laskeutunut alaspäin ja supistelee säännöllisen epäsäännöllisesti kipeästikin. Sanoi siitäkin että on aika tavallista uudelleen synnyttäjillä että saattaa tehdä kipeitä supistuksia parikin tuntia ja loppua sitten. Et ne hävittää sitä KK:ta.
Paino oli laskenut -200g JOsta meiän äiti sanoi taas että onko teillä kotona ruokaa...NO JOO...Ei tietenkään...nälkäähän me nähdään.. |O
Lähtöpainoon ei onneksi ole tullut lisää ollenkaan joten laihdutuskuurin sainkin tästä raskaudesta mikä on hyvä. :)

Toivotaan että moni on jo päässyt nyytin haku reissulle! :flower:
En nyt muista mitä mun piti kommentoida vielä.. :ashamed:

JOten hyvää alkavaa viikonloppua kaikille! :heart:

Therean&Neiti 37+4
 
Paljon onnea Naralle :flower:
Tsempit elinamaria :)
Toivotaan että Maariana on päässy tositoimiin :heart:

Täällä vaan ootellaan..ja ootellaan.. ja ootellaan.. Ja ei mitään.. |O Nyyh.. tahon jo nyytin syliin ja kotiin.. =) Toivottavast ei menis montaa päivää yli LA:n...

VIIKONLOPPUJA KAIKILLE :wave:

tytsy+masukki 39+5
 
Joo vastustuskykyinen tosiaan :LOL: Kiitos kaikille taas kannustuksesta :heart:

Onnea Nara ja perhe pojasta! Hän oli täsmällinen :)

Mulla myös tänään tasan 40+0 mutta ei mitään tuntemuksia että syntyis vielä ihan lähipäivinä... Pitää nyt katsoo mitä sanovat tänään sairaalassa, vieläkö pääsen kotiin jne.
 
Voihan ristus tätä konetta... Kirjoitin pitkät pätkät ja kaikki hävisi bittiavaruuteen... :kieh:

Tsempitykset EM:lle sektioon ja toivottavasti Maariana on päässyt hakemaan nyyttiä.

Nara: Isot onnittelut pojasta :flower:

(.) Supistelee, mutta muuta ei tapahdu :kieh: Taas alkoivat heti kun nousin ylös sängystä. prkl... Sisko oli kyllä sitä mieltä, että tää syntyyäitienpäivänä,saa nähdä oliko oikeassa ;) Kyllä se mulle sopis...

-pallomaha ja peikko 39+4 (40+1)
 
Onnea Nara! :flower: Tehokasta toimintaa :)

EM on jo varmaan hyvää matkaa hakemassa vauvaa, mutta tsemppiä vielä täältäkin.

Siksakkian vauva on kyllä sitkeimmästä päästä ikinä! Koitahan jaksaa edelleen odotella.

Itse olen edelleen kyllästynyt. Onneksi eilen illalla ja viime yönä tuli paljon suppareita, ehkä jotain kehitystä tapahtuu. Jotenkin on vaan niin typerä fiilis, kun ei kiinnosta oikeastaan mikään: ei siivoaminen, ei ruuanlaitto, ei lukeminen, ei telkkarin katsominen... Kauheeta pikkulapsen kitinää nämä mun jutut

:D

PilkkuPantteri & Jyvä 39+3
 
Lämpimät onnittelut Nara! :heart:

Näyttäisi siltä että Maariana päässyt tositoimiin.. ja muutama muukin siellä onkin, isot tsempit heille kaikille!

(.) Olin kyllä niin väsynyt kahden edellisen yön valomisen ja supistelujen takia, että sain viime yön nukutuksi! Iltaa kohti kyllä kiihty taas supistukset, väli oli 11 minuuttia, mutta niiden välissä torkahdin ja heräsin taas supistukseen. Jossain vaiheessa yötä ne on sitten taas lopahtaneet. Nyt onkin sitten ihanan levännyt olo. Nyt on sitten toivomus ettei syntyisi viikonlopun aikana kun on niin kamalasti ohjelmaa suunniteltuna..

Hermoja raastavaa tämä loppuaika on, ja meillä on koko perhe ihan täpinöissä.. siis niin räjähdysalttiita että varoa tarvii joka sanaa ja kukaan ei kestä yhtään mitään ylimäärästä.. Taitaa meidän nuorimmainen (4v.) olla ainut rauhallinen joka ei hermoile! Ja köniin tekee mieli vetää jokaista joka lässyttää että "pian se aika siitä menee, ei sinne kukaan ole vielä jäänyt" jne.

Mut, jaksuja kaikille, ja hyvää viikonloppua! Voi olla ettei viikonlopun aikana ehdi koneella edes käydä. Ja maanantaihin mennessä tänne onkin sitten putkahtanut monta uutta vauvaa, eikös vaan?!!

Mokka ja Hikka 37+5
 
Maariana tais päästä nyytin hakuun... :heart: :D Toivottavasti lupaavat supistelut ei loppunut!!

Naralle Oikein paljon Onnea pikku prinssistä!! :flower: :heart: :heart:

ElinaMarialle myös tsempitykset! :heart:

Täälläkin supistelee ihan kivasti. Ei kuitenkaan sillain "oikeasti". Alapäässä melkonen paineen tunne välillä. Ja kirkasta limaa bongattu eilis illasta lähtien. (mielenkiintoista, tiedän :xmas: ) Jospa se nyytti sieltä tulis, ainakin ennen la:ta, kiitossss. :D

stk ja minivitonen 37+3 :heart:
 
ONNEA nara ja muut vauvautuneet :flower: :flower:

Täällä alkaa kaikilla olla jännät paikat.. :D
Minä kärvistelen käsien puutumisen ja hermosäryn kanssa joka yö.. :kieh:
Herään joka tunnin välein jaloittelemaan |O
Täällä ei säännöllisiä supistuksia ole vielä näkynyt..vihlontaa ja repäisykipuja tuolla alakerrassa kyllä on..ja kävelen kuin ankka :LOL:
Mulla onkin ens torstaina taas se aika äitipolille..saas nähä jäänkö sille reissulle :p

Tänään menen katsomaan kaverin 1,5kk vanhaa poikaa.. :heart: Saas nähä saako se maidon tihkumaan rinnoista :D

Puhaltelen täältä +++++++++++++ :whistle: supistuksia kaikille!

Aurora ja kultapieni 38+1
 
Joo-o... Alkoi eilen aamusta asti supparit mutta loppuivat sitten illalla kokonaan.... Kävin tarkastuttamassa äp et kaikki on hyvin.... Olin niin huono vointinen ja selkä kamalan kipiä. Mutta sitten iski niin paha olo että ykäsin pitkin keittön lattiaa, arvatkaa oliko mukava siivota.... :( yäk sitä lemua.... Olo kohoni kyllä huomattavasti sen jälkeen... Selkä kipua oli koko viime yön, nukkuminen oli torkkuilua..... Laskettuun aikaan ei ole ennää pitkästi, n.viikko eli 17.5.....

Muumimamma85 ja pikkuinen 38+5
 
Jaksuja kaikille :hug:

Onnea naralle pojasta. :flower:

Onnea kaikille jotka ovat päässeet nyytin haku reissulle. :wave: :hug:

Täällä ei oikeestaan mitään mullistavaa omassa masussa.

rauhallisuus jatkuu, alapää hajoo heti yläpään jälkeen. :LOL: :LOL: :LOL:

Eilen neiti oksenteli ihan kaiken. Ja Tyksiin asti siitä sitten lähdettiin. Voi onneksi jo paremmin. Äiti vaan on hiukan väsynyt. :/

Kait sitä itsekkin kohta pääsee lähtemään. Suppaillut koko aamun ja mielestäni tulee jo rusehtavaa vuotoa. On tainnut eilinen neidin kantaminen kypsyttäny kohdunsuuta... Eilen teki tosi kipeetä... :whistle:
 
Onnea Nara pojasta ! :flower: Ihanaa, että hänelläkin on nyt synnytys ohi, taisi vähän jänskättää tapahtumaa, me too! :D Mielelläni olisin jo kesäkuun puolella, vauva SYLISSÄ! Olis synnytys takana.. Tule sitten Nara kertomaan, miten meni synnytys ja synnytyksen jälkeiset hetket RD:n puolesta?!

Vesisadekelit jatkuu ja mieli on sen myötä aivan maassa. Pitää jostain repiä iloa, mutta kummasti vaan suupielet on alaspäin ja pienetkin asiat saa raivon partaalle. Loppuraskauden iloja.

Mukavaa päivää kaikille!
 

Yhteistyössä