Hakutulokset

  1. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervetuloa uusille mukaan! Olki, minun käsitykseni mukaan ainakin Avalla käytetään myös sellaisia luovuttajia, jotka eivät ole synnyttäneet. Felicitas taas käyttää vain synnyttäneitä luovuttajia. Mikäli luovuttaja on kuitenkin omasta takaa, ei kriteerit ole käsitykseni mukaan niin tarkkoja...
  2. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Meille syntyi pikkuinen, mutta voi, niin täydellinen tyttö rv 38+1. Tätä ihmettä olemme nyt ihailleet kohta jo pari viikkoa. :heart: :heart: Onnea Rudylle kaksoistyttöjen johdosta! :heart: :flower: Simmis perheineen
  3. S

    Onko kellään spermatulokset oleellisesti parantuneet?

    Emppu, tuo teidän lääkäri puhui kyllä aivan ihmeellisiä ja hänen tietonsa olivat kyllä viime vuosituhannelta... Todella monissa tutkimuksissa on toistuvasti osoitettu, kuinka suuri merkitys miehen elintavoilla on siittiöiden määrään, muotoon ja liikkuvuuteen!!! Näitä asioita (=hedelmällisyyttä)...
  4. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea, Onnea kovin raskautuneille!!! Taas on tullut paljon plussaa tähän pinoon :flower: :heart: Tsemppiä myös vielä piinailijoille ja hoitoa aloittaville! Minua niin jännittää, että kuka se seuraavaksi mahdollisesti synnärille päätyy. :) Epäilen kovin, että se saattaisi olla Rudy...
  5. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei pitkästä aikaa! :wave: Ja onnea, aivan hirmuisesti onnea Bardolinolle ja Kauniskuulle pikkutyttöjen syntymän johdosta!!! :heart: :heart: :flower: :flower: Seuraavana jonossa taitaa olla Juuni ja sitten pinon "kaksossuma", eli Rudy ja Marru. Hurjasti tsemppiä heille loppumetreille...
  6. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Matilda ja pitkää pinnaa kakkospiinikseen!!! :flower: :heart: Ja pahoittelut neganneille. :hug: Kauniskuu, ajatuksesi ovat täysin luonnollisia ja hyvä että käyt niitä läpi. Itse olen huomannut, että ihmiset löytävät ulkonäön vertailukohdat vaikka mistä. Meillä esikoinen ei ole...
  7. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lohtuhali negan saaneille :hug: Pitkälle on Kauniskuu jo edennyt! =) Saako udella miksi tämä raskaus saattaa olla teillä ensimmäinen ja viimeinen? Onko se mahdollisesti siksi, että matka tämän ensimmäisenkin saattamiseksi maailmaan on ollut pitkä ja kivinen? Mikäli näin on ei siitä kannata...
  8. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nopea kommentti Viltsulle, vaikka itsellä on vain yksi mahassa. Mahan pullotus on yksilöllistä riippuen kohdun sijainnista, selän pituudesta, etc., mutta kyllä sinuna jättäisin laskettelemisen väliin ja kiltisti vetäisin vain hissukseen murtsikkaa oli mahaa sitten tai ei. Mäessä kaatuminen on...
  9. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    :flower: :flower: :heart: :heart:
  10. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Matsalulle pahoittelut negasta. En kuitenkaan osaa olla puolestanne niin surullinen mitä moni muu on kertonut olleensa, sillä mielestäni päätös hoitojen lopettamisesta on täysin teidän oma valintanne. Puolentoista vuoden tarpominen näissä lapsettomuushoidoissa on kuitenkin (ikävä kyllä ) melko...
  11. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    ONNEA VILHELMIINA!!! Kyllä sinä olet selvästi raskaana, kun viiva kerran vahvistuu kerta kerralta. :heart: :flower: Jonskulle lohtuhalit. :hug: Paljon tsemppiä muille piinailuun ja hoitoihin!!!
  12. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Rudy, olet aivan oikeassa, alkioiden laadun suhteen ei kannata kerettiläisyyden alkaa kalvamaan sielun syövereitä! :D Emmi, minulla on veritestit määrätty ennen tätä raskautta aina pp12. Tässä raskaudessa päiväksi oli kuitenkin merkitty pp16, jota kovin ihmettelin. Hinta yksityisellä oli n...
  13. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! Lotalla on kyllä kurja tilanne, mutta hienoa että osaat kuitenkin olla asian suhteen hyvällä mielellä. Vilhelmiinalla ja muilla siirtoon menevillä on kyllä jännät paikat! :) Matsalu, oma kokemukseni on ollut että passissa ei siirtoa kannata tehdä ellei alkiot ole pakastuksen jälkeen...
  14. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei pitkästä aikaa! :wave: Täällä ollaan nautittu kesästä, nyt kun pahoinvointikin on jo melko lailla hellittänyt. NT-ultrassa kaikki oli hyvin ja seuraava jännitysmomentti olisi sitten luonnollisesti rakenneultra. Voimia ja tsempppiä kaikille raskautta haluaville, hoitoon meneville...
  15. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa, meillähän sitä miehen simppoja treenattiin kovin. :wave: :D Omasta puolesta voin kyllä suositella sitä, sillä miehen spermanlaatu parani todella huomattavasti ja hedelmöittymisprossa oli täysi 100%, eli reippasti puolet parempi mitä aikaisemmissa. Mielestäni teidän kannattaisi...
  16. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Marrulle ja Rudylle hyvistä ultrakuulumisista! Ja tsemppiä Papillonille laihdutukseen. Tulethan sitten kertomaan meille miten allit auttoi? :) Vekara, itse en ehkä uskaltaisi pahoinvointilääkettä ottaa ilman lääkärin konsultointia, mutta saattaa se olla ihan turhaa varovaisuuttakin...
  17. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! Karatin ja Aliisa, voimia teille :hug: . Suosittelen lämpimästi menemään ammattiauttajan puheille, mikäli vähänkin siltä tuntuu. Yksityiseltä puolelta voisi varmaan löytyä helpommin apua. Ehkä klinikalta voitaisiin neuvoa kehen kannattaisi olla yhteydessä? Uskon, että mikäli te jäätte...
  18. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Marru, niinhän se tosiaan olikin, että sulla lääkkeet jatkui rv12 saakka. =) Matsalu, rehellisyyden nimissä minäkin kyllä kaipaan jo kesää jolloin en kärsisi pahoinvoinnista tai olisi rättiväsynyt pikkuisen yövalvojan kanssa, sillä kesä 2005 oli viimeksi sellainen... No, mikäli asiat menee...
  19. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nennuliini, pahoinvointi on ollut tähän asti 24/7, mutta nyt on onneksi aamupäivät alkaneet hieman helpottaa. Olen hoitovapaalla ja pahoinvointia ei muut ole pahemmin huomanneet, sillä en ole paljoa kotipihalta pystynyt poistumaan... :x Jos olen pakollisella kauppareissulla johonkin tuttuun...
  20. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Vekara, verenvuoto alkuraskaudessa on yleensä ihan harmitonta, mutta hemmetisti kyllä se pelästyttää! Monella meilläkin täällä on ollut vuotoja ja useimmille ne ovat olleet vaarattomia. Mulla alkaa nyt huomenna rv9, ja pahoinvointi alkoi tosiaan jo nejännen viikon lopulla, ei viidennen kuten eka...

Yhteistyössä