Hakutulokset

1. S

parisuhteesta ja ystävistä...

niin no toivotaan, nää vaan ovat molemmat sellaisia että ajatus on aika mustavalkoista...paitsi tietysti silloin kun omalle kohdalle sattuu B)
  2. S

Meneekö tämä jo törkeyden puolelle : imetysliiveistä kyse

ei kai niitä kukaan siun vaatteiden alta näe? Eli piä vaan jos hyvältä tuntuu =)
  3. S

parisuhteesta ja ystävistä...

Eli meillä oli avioliitossa jonkinaikaa tosi vaikeaa.Oltiin miehen kanssa molemmat ihan kamalia toisillemme ja melkein jo päädyttiin eroaamaan. Molemmilla kuitenkin oli halua jatkaa tätä liittoa joten teimme töitä ja nyt alkaa elämä taas hymyillä...kaikki ongelmat ei tietenkään hetkessä häviä...
  4. S

Siis miksi pitää jo lapsista ajatella näin? Vaikka vanhemmat ovatkin maailmanluokan staroja

no juu, miten tuon ikäinen voi olla vaikutusvaltainen?? :|
  5. S

Mita mita mita mita sina sanoa, eiko pitsassasi ole muka makua....

tytöt talvella pitää aina paalla paljon vaatetta..... :saint:
  6. S

kahvia kiitos!

alakerrasta leijuu ihana kahvin tuoksu :p kukahan tois miulle kupposen, kehtaako lapsilta pyytää kesken muumien B)
  7. S

*lykkii rollaattoria*

onnea vaan :flower: B)
  8. S

Voiko apteekin jotain rasvaa käyttää liukasteena?

eivät tapa jos ei erikseen mainita
  9. S

Ei tuu mittää (nukuttaa)Purkaus

koita jaksaa....jossain vaiheessa se helpottaa :hug:
  10. S

tämä saattaa kuulostaa tosi typerältä...

mitä ajattelet kuolemasta? että mennäänkö taivaaseen vai mihin...vähän asian vieresä mut tuli vaan mieleen =)
  11. S

uskon kyllä johonkin suurempaan voimaan mutta siihen mikä se on en osaa vastata. Eri uskontoja olen jonkun verran yrittänyt tutkia mutta eivät ole tuntuneet omalta...
  12. S

:o :o pitääpä kysästä äiteeltä B)
  13. S

suuri pelko miulla on se, että joudun elämään tän tunteen kanssa koko elämäni. Tavallaan tuntuu, että elän elämääni vaan puoliksi...koska jotain puuttu vaan en tiedä mitä se on.
  14. S

en nyt erityisen herkkänä itseäni pidä enkä taiteellinen ole todellakaan....herkkä olen siinä mielessä vain, että osaan hyvin tulkita toisia ihmisiä, eleitä ja sellasta...siis jos toinen sanoo et asiat ok niin usein kyllä huomaan ettei asia näin ehkä ole...
  15. S

tätä olen miettinyt mutta sitten alan ajatella, että mistä sen löytää? Mistä alkaa etsiä tai tuleekose vaan kohdalle yks kaunis päivä??
  16. S

varmaan mie olen aina ollut tällänen...tai muistan kun pienenä kuvittelin, että olen jotenkin "erilainen" kun muut ja pidin tavallaan muita outoina...isompana sitten olen huomannut että tavan tallaaja olen mutta jotenkin "ulkopuolinen". En osaa tuota "ulkopuolisuuden" tunnetta kunnolla sanoin...
  17. S

ajoittain koska tavallaan tuntuu, etten kuulu tähän elämään tai miten sen nyt kuvailis :ashamed:
  18. S

enkä tiiä miten tän asian selittäisin silleen järkevästi kun itestäkin tuntuu ettei tässä edes ole mitään järkeä mutta miulla on jatkuvasti sellanen olo, että olen jotenkin väärässä paikassa ja en kuulu mihinkään. Koko ajan sellanen olo, että jotain tavallaan puuttuu?? Jotenkin sellanen...
  19. S

voi elämä

B)
  20. S

voi elämä

aamulla puhuin täällä miten miehen kanssa mennyt huonosti ja varmaan ero edessä. No vahvistui vaan päätys, huomasin että mies on luonu itselle tilin matc.comiin |O oli pöllö unohtanut ne sivut auki....

Yhteistyössä