Sen varaan mmä eilen laskinkin kun lähdin ihmisten ilmoille et paita pysyy päälläAlkuperäinen kirjoittaja Sanni-Josefiina:ei kai niitä kukaan siun vaatteiden alta näe? Eli piä vaan jos hyvältä tuntuu =)
Luukut pysyy kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Törkeyden puolelle menee vasta jos "luukut auki" liikut yleisillä paikoilla.
tuolla ne kaapissa on ja varmaan pysyy minnes niitä nyt, roskiinkaan ei raaski heittää, hyviä liivejä B)Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mitä muut tekee niille kun imetys on ohi ?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Törkeyden puolelle menee vasta jos "luukut auki" liikut yleisillä paikoilla.
Tiesitkö, että kun ostaa laadukkaita liivejä niin niitä ei tarvi olla ostamassa jatkuvasti uusia. Itse en koskaan osta muutakuin liiviliikkeestä ja imetysliivini ovat aivan ihania, niin päällä kuin ulkoisesti katsellakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa olla ihan normaalia, suomalaiset naisethan ei tilastollisesti ole kovinkaan ahkeria alusvaatteiden ostajia vaan nimen omaan pitää samoja nukkavieruja ja lörpähtäneitä liivejä kymmenenkin vuotta.
Mutta jos niitä ei kukaan muu näe ?Alkuperäinen kirjoittaja minni:no hyi olkoon. Ite naureskelin miehelle, ku moisia ostin, että on epäeroottisimmat koskaan. Minä pidän kauniista alusvaatteista.
Ai jos ostaa useammin kuin kerran kymmenessä vuodessa, se on jatkuvasti?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiesitkö, että kun ostaa laadukkaita liivejä niin niitä ei tarvi olla ostamassa jatkuvasti uusia. Itse en koskaan osta muutakuin liiviliikkeestä ja imetysliivini ovat aivan ihania, niin päällä kuin ulkoisesti katsellakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa olla ihan normaalia, suomalaiset naisethan ei tilastollisesti ole kovinkaan ahkeria alusvaatteiden ostajia vaan nimen omaan pitää samoja nukkavieruja ja lörpähtäneitä liivejä kymmenenkin vuotta.
Täll ähetkelä tosin imetän.
itse näet, kun joka aamu pukeudut.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mutta jos niitä ei kukaan muu näe ?Alkuperäinen kirjoittaja minni:no hyi olkoon. Ite naureskelin miehelle, ku moisia ostin, että on epäeroottisimmat koskaan. Minä pidän kauniista alusvaatteista.
:flower: kyllä. En käsitä miksi monet säästää juuri liiveissä.Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Kahdeksan vuotta vanhat liivit ovat kyllä melko vanhat, eli mua epäilyttää ovatko ne enää kunnossa. Ja en minä ole halunnut käyttää imetysliivejä imetyksen päätettyä.
Käytössä pitäisi olla vuodessa useammat liivit, ja kyllä mulla noita liivejä löytyy monen värisiäkin.
Mut kun mua ei haittaa jos muuten ovat hyvät. Ei siis ole jatkuvassa käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja minni:itse näet, kun joka aamu pukeudut.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mutta jos niitä ei kukaan muu näe ?Alkuperäinen kirjoittaja minni:no hyi olkoon. Ite naureskelin miehelle, ku moisia ostin, että on epäeroottisimmat koskaan. Minä pidän kauniista alusvaatteista.
Joo en tarkoittanut, että niitä pitäisi ostaa vain kymmenen vuoden välein. Itsekin ostan niitä ihan joka vuosi useita kappaleita, mutta miksi heittää laadukkaita ja hyviä liivejä pois, jos ne sopii päälle. Itselleni tosin ei sovi 10 vuotta vanhat liivit, on vähän tissit siitä kasvaneet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai jos ostaa useammin kuin kerran kymmenessä vuodessa, se on jatkuvasti?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiesitkö, että kun ostaa laadukkaita liivejä niin niitä ei tarvi olla ostamassa jatkuvasti uusia. Itse en koskaan osta muutakuin liiviliikkeestä ja imetysliivini ovat aivan ihania, niin päällä kuin ulkoisesti katsellakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa olla ihan normaalia, suomalaiset naisethan ei tilastollisesti ole kovinkaan ahkeria alusvaatteiden ostajia vaan nimen omaan pitää samoja nukkavieruja ja lörpähtäneitä liivejä kymmenenkin vuotta.
Täll ähetkelä tosin imetän.
Oikeasti, puhumme alusvaatteesta, vaatteesta joka on lähinnä ihoamme, kosketuksissa hien kanssa... vaatteesta jonka pitäisi tukea...
Totta kai mulla on monet liivit ei kai kukaan nyt saanut sellaista käsitystä että mulla on VAAN nämä 8 vuotta vanhat liivit jotka taitavat olla tosi laadukkaat koska tukevat parhaiten.Alkuperäinen kirjoittaja veras::flower: kyllä. En käsitä miksi monet säästää juuri liiveissä.Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Kahdeksan vuotta vanhat liivit ovat kyllä melko vanhat, eli mua epäilyttää ovatko ne enää kunnossa. Ja en minä ole halunnut käyttää imetysliivejä imetyksen päätettyä.
Käytössä pitäisi olla vuodessa useammat liivit, ja kyllä mulla noita liivejä löytyy monen värisiäkin.
Sepä se , mukavia ovat. Ja paljastusten sarja jatkuu : mulla on käytössä vielä yhdet odotusajan alushousut Järkkyä, eikö totta !Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Mäpä käytän yksiä odotusajan housuja vielä vaikken oo raskaana, ne vaan on niin mukavat