Meneekö tämä jo törkeyden puolelle : imetysliiveistä kyse

Voiko käyttää nolostelematta imetysliivejä vaikka edellisestä imetyksestä on kulunut 8 vuotta koska ne on vaan parhaat liivit päällä ??? Mietin kun eilen sonnustauduin niihin että pitäiskö heittää menemään mutten raaskinut ...

kyllä ne mullaki oli käytössä vielä imetyksen jälkeenki, tosin vaan iltasin ja öisin. tosi hyvät päällä mut päivisin en käyttäny ku liian vähä tukee näille riippiksille B) käytä ihmeessä jos ne on hyvät päällä =)

Mulla ne ovat vielä käytössä. Kun ostin kerralla tarpeeksi tukevat niin edelleen mukavimmat näiden tissien kanssa. Sillä taas ei ole väliä että niissä on luukut, paita kun on päällä yleensä.
Nyt kattelin että alkavat olla tiensä päässä ja aika heittää pois.

vieras
Taitaa olla ihan normaalia, suomalaiset naisethan ei tilastollisesti ole kovinkaan ahkeria alusvaatteiden ostajia vaan nimen omaan pitää samoja nukkavieruja ja lörpähtäneitä liivejä kymmenenkin vuotta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taitaa olla ihan normaalia, suomalaiset naisethan ei tilastollisesti ole kovinkaan ahkeria alusvaatteiden ostajia vaan nimen omaan pitää samoja nukkavieruja ja lörpähtäneitä liivejä kymmenenkin vuotta.
Tiesitkö, että kun ostaa laadukkaita liivejä niin niitä ei tarvi olla ostamassa jatkuvasti uusia. Itse en koskaan osta muutakuin liiviliikkeestä ja imetysliivini ovat aivan ihania, niin päällä kuin ulkoisesti katsellakin.

Täll ähetkelä tosin imetän. :)

Kahdeksan vuotta vanhat liivit ovat kyllä melko vanhat, eli mua epäilyttää ovatko ne enää kunnossa. Ja en minä ole halunnut käyttää imetysliivejä imetyksen päätettyä.

Käytössä pitäisi olla vuodessa useammat liivit, ja kyllä mulla noita liivejä löytyy monen värisiäkin.

vieras
Tiesitkö, että kun ostaa laadukkaita liivejä niin niitä ei tarvi olla ostamassa jatkuvasti uusia. Itse en koskaan osta muutakuin liiviliikkeestä ja imetysliivini ovat aivan ihania, niin päällä kuin ulkoisesti katsellakin.

Ai jos ostaa useammin kuin kerran kymmenessä vuodessa, se on jatkuvasti? :LOL:

Oikeasti, puhumme alusvaatteesta, vaatteesta joka on lähinnä ihoamme, kosketuksissa hien kanssa... vaatteesta jonka pitäisi tukea...

veras
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Kahdeksan vuotta vanhat liivit ovat kyllä melko vanhat, eli mua epäilyttää ovatko ne enää kunnossa. Ja en minä ole halunnut käyttää imetysliivejä imetyksen päätettyä.

Käytössä pitäisi olla vuodessa useammat liivit, ja kyllä mulla noita liivejä löytyy monen värisiäkin.
:flower: kyllä. En käsitä miksi monet säästää juuri liiveissä.

Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
no hyi olkoon. Ite naureskelin miehelle, ku moisia ostin, että on epäeroottisimmat koskaan. Minä pidän kauniista alusvaatteista.
Mutta jos niitä ei kukaan muu näe ?
itse näet, kun joka aamu pukeudut. :eek:
Mut kun mua ei haittaa jos muuten ovat hyvät. Ei siis ole jatkuvassa käytössä.

sama

Ai jos ostaa useammin kuin kerran kymmenessä vuodessa, se on jatkuvasti? :LOL:

Oikeasti, puhumme alusvaatteesta, vaatteesta joka on lähinnä ihoamme, kosketuksissa hien kanssa... vaatteesta jonka pitäisi tukea...
Joo en tarkoittanut, että niitä pitäisi ostaa vain kymmenen vuoden välein. Itsekin ostan niitä ihan joka vuosi useita kappaleita, mutta miksi heittää laadukkaita ja hyviä liivejä pois, jos ne sopii päälle. Itselleni tosin ei sovi 10 vuotta vanhat liivit, on vähän tissit siitä kasvaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:

:flower: kyllä. En käsitä miksi monet säästää juuri liiveissä.
Totta kai mulla on monet liivit :LOL: ei kai kukaan nyt saanut sellaista käsitystä että mulla on VAAN nämä 8 vuotta vanhat liivit jotka taitavat olla tosi laadukkaat koska tukevat parhaiten.

Minä en säästä liiveissä, ei tässä siitä ole kyse . Vaan siitä että jos imetysliivit ovat parhaat päällä niin voiko niitä enää pitää kun en imetä.

Yhteistyössä