Hakutulokset

1. S

silikonit

mie voisn kyllä vähän täytettä ottaa :D
  2. S

jäätävä tunnelma

ai juu, nyt hokasin :D
  3. S

jäätävä tunnelma

nyt en ymmärtänyt että mitä tää tarkotti B)
  4. S

Miten tästä selviää...?

voi ei...meilläkin ero taitaa olla edessä. Kyllä sitä selviää kun on pakko. Miullakin vaan huoli että miten sitä pääsee alkuun. Koita jaksaa :hug:
  5. S

jäätävä tunnelma

no ei miun varmaan tarvitse salassa alkaa tavaroita haalia, ihan kasvokkain voin sanoa että nyt lähen. Vaan nyt tuo on ongelma että mistä saan ne rahat takuuvuokraan ja vaikkapa keittiönpöytään..
  6. S

jäätävä tunnelma

ne on sellaset runkopatjat, ei siis mitkään littanat lätykät B)
  7. S

jäätävä tunnelma

suurin osa täällä olevista on miehen ja lapset nukkuu tälläkin hetkellä patjoilla eli ei täältä kyllä juuri mitään irtoa mukaan...eikä toisaalta jaksas alkaa tapellakkaan
  8. S

jäätävä tunnelma

pitänee sitten kilautella sos.toimistoon. Tuntuu, että ei tässä puhumiset enää auta kun toisella ei ole mitään halua muuttua. Itseäänkään kun ei voi muuttaa kun tiettyyn pisteeseen asti. Tuntuu vaan, että mikä miussa on vikana kun kaikki suhteeni päättyvät?? Ehkä pitää elää yksikseen niin ei...
  9. S

jäätävä tunnelma

täällä ei ole kyllä asunnoista pula, avaimet saa käteen varmasti heti mutta just tuo että mistä sen takuuvuokra rahan repäsen ja eipä palkallani kyllä huonekaluja ostella....miks elämä aina on niin vaikeaa?? :headwall:
  10. S

jäätävä tunnelma

voiko sieltä saada apua kun olen töissä käyvä? Vai käskeekö ne ootella tilipäivään?
  11. S

jäätävä tunnelma

Meillä on parisuhteessa mennyt jo pitemmän aikaa päin persettä. Perjantaina taas tilanne räjähti käsiin ja olin lasten kaa viikonlopun äitini luona. Sunnuntaina kotiuduttiin ja sen jälkeen ei olla miehen kanssa mitään toisillemme puhuttu :| Minä saan aina olla se joka alkaa tilannetta...
  12. S

kysymyksiä asunnosta ja toimeeentulosta?

alota sos.toimistosta selvittää tilannetta :hug:
  13. S

Alkaakohan kohta pukata uusia realityperheohjelmia Mikkosten maailman myötä?

Mikkosetkin lopetetaan kun katsoja luvut romahtaneet :laugh:
  14. S

Jääkaapissa 3 litraa eilisen maitoa...

voi niitä eilisen maitojakin juoda viellä usean päivän...tai sitten voit pakastaa ne maidot ja käyttää esim. pannariin joskus myöhemmin
  15. S

sinivuokko saatu 4v pojalta

meilläkinn on melkain -5 ja itä-suomessa asutaan :headwall:
  16. S

en olisi uskonut kaipaavani kuukautisia!!!

vuoden verran tilanne ollut tää, enää ei jaksa laihdutella ja popsia porkkanaa kun ei auta niin ei! Tahtoo lääkkeitä :kieh: !!!
  17. S

otettiinko siulta jotain kokeita ja oliko millaset arvot? Itseltä otti jotain hormooni juttuja ja olivat ok joten sen vuosi ei resptiä antanut...niin mietin että pitääkö niissä arvoissa olla jotain häikkää jotta resepti tulisi?
  18. S

perkule oon kaksi kertaa lekurilla käynyt kierron takia kun vuoto tulee 3-4kk välein mut lääkäri sitä mieltä että mitään ongelmaa tässä ei ole ja mitään lääkkeitä ei tarvita |O lääkäri vissiin sit vaihtoon!!
  19. S

keskusteluun, montako lasta minulla on..

niin, no lääkäri varmasti siis tarkoitti että on ensimmäinen alasynnytys eli on siinä mielessä ensisynnyttäjä, ihan selvä juttu =)
  20. S

kierto heittää ihan häränpyllyä |O eilen jo uskoin että alkavat mutta ei niin ei.... vaikea tässä vauvoja tehtailla kun ei kroppa toimi niin kun pitäs :headwall:

Yhteistyössä