ap
Kun olen työtön ja masentunut rouva minimiäitiyspäivärahalla ja nyt eroamassa miehestäni masennuksen takia niin mistä saan asunnon?entä saanko työmarkkinatukea?mies jää lapsen kanssa.
Jessus! SosiaalivirastostaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Niin täällä aina neuvottu eroamaan nyt haluan erota joten mistä saan rahaa?
Niin, kysy sossulta tilapäismajoitusta, kyllä niillä on asuntolapaikkoja.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä luulen etten saa äitiyspäivärahaa ja että menee muutama kuukausi ennekuin saan asunnon.Pitää sit vissiin asua kadulla kun kavereita tai sukulaisia ei o¨le.
No tää on veivannut samoja asioita jo pitemmän aikaa täällä. Huomenna on aloitus : Akateeminen mieheni ei anna erota, koska...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaksplus Mitäs nyt palstalta löytyy apu sekä vastaus kaikkiin ongelmiin, eli täältä vaan kyselet, niin varmasti saat asiat kuntoon raha-asioita myöten
No eihän sulla ole aikaisemminkaan ollut kuin ä-raha tulona. Saat toimeentulotukea, asumistukea... ja akateeminen tehtaan johtaja miehesi saattaa joutua maksamaan sinulle tukea! Ota asioista ensin selvääAlkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä olen tosissani eropaperit on allekirjoitettuna pelottaa vaan miten tulen toimeen?
Aloita asioidesi järjestäminen menemällä tänään työkkäriin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ex-mieheni mulle joudu mitään maksamaan minä joudun maksamaan lapselle elatusmaksuja.Niin ja avioehto on ja olen ottanut selvää ettei mulle tulee mitään rahaa tai omaisuutta.