kysymyksiä asunnosta ja toimeeentulosta?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Kun olen työtön ja masentunut rouva minimiäitiyspäivärahalla ja nyt eroamassa miehestäni masennuksen takia niin mistä saan asunnon?entä saanko työmarkkinatukea?mies jää lapsen kanssa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä luulen etten saa äitiyspäivärahaa ja että menee muutama kuukausi ennekuin saan asunnon.Pitää sit vissiin asua kadulla kun kavereita tai sukulaisia ei o¨le.
Niin, kysy sossulta tilapäismajoitusta, kyllä niillä on asuntolapaikkoja.

vieras
Ilmoittadut työkkäriin työnhakijaksi ja saat päivärahaa. Jos et masennuksen takia pysty käymään töissä, käyt lääkärissä sairaslomaa saadaksesi ja saat Kelasta sairaspäivärahaa. Kelasta voit hakea myös asumistukea. Asuntoa voit hakea kuntasi asuntotoimistosta, VVOlta, Satolta ja yksityiseltä. Sossusta saat toimeentulotukea, jos olet siihen muiden tulojesi puolesta oikeutettu.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaksplus Mitäs nyt palstalta löytyy apu sekä vastaus kaikkiin ongelmiin, eli täältä vaan kyselet, niin varmasti saat asiat kuntoon raha-asioita myöten
No tää on veivannut samoja asioita jo pitemmän aikaa täällä. Huomenna on aloitus : Akateeminen mieheni ei anna erota, koska...

vieras
Kyllä olen tosissani eropaperit on allekirjoitettuna pelottaa vaan miten tulen toimeen?
No eihän sulla ole aikaisemminkaan ollut kuin ä-raha tulona. Saat toimeentulotukea, asumistukea... ja akateeminen tehtaan johtaja miehesi saattaa joutua maksamaan sinulle tukea! Ota asioista ensin selvää :D

ap
Ei ex-mieheni mulle joudu mitään maksamaan minä joudun maksamaan lapselle elatusmaksuja.Niin ja avioehto on ja olen ottanut selvää ettei mulle tulee mitään rahaa tai omaisuutta.

vieras
Ei ex-mieheni mulle joudu mitään maksamaan minä joudun maksamaan lapselle elatusmaksuja.Niin ja avioehto on ja olen ottanut selvää ettei mulle tulee mitään rahaa tai omaisuutta.
Aloita asioidesi järjestäminen menemällä tänään työkkäriin.

Yhteistyössä