en olisi uskonut kaipaavani kuukautisia!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni-Josefiina:
perkule oon kaksi kertaa lekurilla käynyt kierron takia kun vuoto tulee 3-4kk välein mut lääkäri sitä mieltä että mitään ongelmaa tässä ei ole ja mitään lääkkeitä ei tarvita |O

lääkäri vissiin sit vaihtoon!!
Ehdottomasti lääkärin vaihto. Mutta yleensäkin tuo Terolut kuuri näyttää olevan vaikea saada. Syytä en tiedä mutta tuolla vauvakuumepuolella aikoinaan kun asia oli itselleni ajankohtainen, tämä huomattiin. Jostian syystä sitä reseptiä ei millään irronnut.

Näppäränä tyttönä sitten vähän väritin omaa tarinaani lääkärissä ja resepti irtosi.

otettiinko siulta jotain kokeita ja oliko millaset arvot? Itseltä otti jotain hormooni juttuja ja olivat ok joten sen vuosi ei resptiä antanut...niin mietin että pitääkö niissä arvoissa olla jotain häikkää jotta resepti tulisi?

vig
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni-Josefiina:
perkule oon kaksi kertaa lekurilla käynyt kierron takia kun vuoto tulee 3-4kk välein mut lääkäri sitä mieltä että mitään ongelmaa tässä ei ole ja mitään lääkkeitä ei tarvita |O

lääkäri vissiin sit vaihtoon!!
Ehdottomasti lääkärin vaihto. Mutta yleensäkin tuo Terolut kuuri näyttää olevan vaikea saada. Syytä en tiedä mutta tuolla vauvakuumepuolella aikoinaan kun asia oli itselleni ajankohtainen, tämä huomattiin. Jostian syystä sitä reseptiä ei millään irronnut.

Näppäränä tyttönä sitten vähän väritin omaa tarinaani lääkärissä ja resepti irtosi.
Ööö... mun kokemuksen mukaan ei. Kyllä mulle on aina kirjoitettu kun olen pyytänyt, aina ei muuten ole edes tarvinnut pyytää. Säännöllinen 34 päivän kierto, ja lääkäri kirjoitti kuitenkin terot jotta kierto olisi lyhyempi, ei edes kysynyt haluanko. Clomitkin olen aina saanut vaikka yritystä ei ole ollut edes vuosi, eikä ollut mitään seurantoja. Seuraava vauva sai alkunsa luomusti. Kolmatta kun suunniteltiin niin lääkäri kirjoitti jo valmiiksi clomireseptin että jos ei parin kierron päästä tärppää voi käyttää sitä.

vinkkejä
Kokeile laihduttaa jos ylipainoa. Elä terveellisesti ja liiku paljon. Mulla se sai kierron palautumaan ja tulin heti raskaaksi! Kokeile näitä ennen lääkkeitä...

tai näin
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä:
Kokeile laihduttaa jos ylipainoa. Elä terveellisesti ja liiku paljon. Mulla se sai kierron palautumaan ja tulin heti raskaaksi! Kokeile näitä ennen lääkkeitä...
Tai toisinpäin :) Mä taas en ovuloi jos paino on liian alhainen, parinkin kilon heitto aiheuttaa ovuloimattomuutta. Paras vaihtoehto on siis normaalipaino :D

?
No jos sun ongelma on se, että sä et ovuloi, niin ei terolut siihen edes auta. Sinuna menisin yksityiselle. Tosin, jos sulta on otettu hormoniarvot, ja ne oli ok, niin se yleensä viittaa siihen, että kyllä sä ovuloit. Ongelma voi sitten olla joko siittiöissä (onko ne tutkittu? ) eli et edes hedelmöity, tai sitten kiinnittymisessä. Terolut ei varsinaisesti siihen auta, mutta se paksuntaa limakalvoa jollon alkion on helpompi kiinnittyä.

Yhteistyössä