jäätävä tunnelma

Meillä on parisuhteessa mennyt jo pitemmän aikaa päin persettä.
Perjantaina taas tilanne räjähti käsiin ja olin lasten kaa viikonlopun äitini luona. Sunnuntaina kotiuduttiin ja sen jälkeen ei olla miehen kanssa mitään toisillemme puhuttu :|

Minä saan aina olla se joka alkaa tilannetta paikkailla ja anteeksi pyydellä, vaikka vika ei miussa olisi ollutkaan. Olen nyt niin loppu tähän tilanteeseen, että tosissani mietin lähtöä. Rahaa vaan ei ole edes takuuvuokraan tällähetkellä ja jotain kaluastoakin pitäisi saada...

En tiedä mitä tässä nyt tekisi.... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni-Josefiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Ota yhteys sossuun jos tosissaan pois sieltä haluat :hug:
voiko sieltä saada apua kun olen töissä käyvä? Vai käskeekö ne ootella tilipäivään?
Sitä kautta sä saat ainakin nopeammin asunnon teille,sinne mäkin olen nyt ollut yhteyksissä kun meillä on eroprosessi menossa.

Karuski
laita sana kiertämään..kavereilta tulee ihmeesti huonekaluja tälläsessä tilanteessa..me ollaan ainkin autettu tuttuja,jos on avunpyyntö tullut...

..joku tietää aina jonkun..

vieras
Ei tarvii jäädä tilipäivää eron tullessa odottamaan.Itse eron aikaan ensin marssin kunnan asuntotoimistoon ja parissa viikossa järjestyi asunto,sit sossuun niin sai takuuvuokran.Töissä mäkin olin silloin mutta enpä ollut eroon rahallisesti varautunut niin apua sieltä sai :)

pitänee sitten kilautella sos.toimistoon. Tuntuu, että ei tässä puhumiset enää auta kun toisella ei ole mitään halua muuttua. Itseäänkään kun ei voi muuttaa kun tiettyyn pisteeseen asti.
Tuntuu vaan, että mikä miussa on vikana kun kaikki suhteeni päättyvät?? Ehkä pitää elää yksikseen niin ei ainakaan koskaan enää pety :headwall:

vieras
täällä ei ole kyllä asunnoista pula, avaimet saa käteen varmasti heti mutta just tuo että mistä sen takuuvuokra rahan repäsen ja eipä palkallani kyllä huonekaluja ostella....miks elämä aina on niin vaikeaa?? :headwall:
:hug: Etkö nykyisestä kodista voi mitään huonekaluja aluksi ottaa?Vai onko siihen joku este.Itse eron aikaan lasten huoneiden tavarat otin kaikki ja sit sain sieltä täältä huonekaluja et sai kodin kuntoon,ei tarvinnut ostaa kui itselle sänky ja keittönpöytä+ tuolit,ja ne löytyi edullisesti sotkasta ja jyskistä.Ja nukutte alkuun vaikka patjoilla jos ei muuten,laittaa sit pikkuhiljaa :)

Karuski
ja hei..toimipa nyt näin..

juttele hyvälle ystävälle,jos voisit tuoda tavroita hänelle säilytykseen vähitellen..

sit..aloita liinavaatekaapista..valkkaa itsellesi YKSI lakana + pussilakana..ja lapsille samallalailla..ja ota oikeesti ne kaikkein rumimmat..viet ne kaverillesi..

sit..mene astiakaapille..ota yhdet lasit ja muovimukit ja lautaset..älä niitä hienointa..ja vie kaverillesi..

sit..valkkaa yksi paistinpannu ja kattila..älä muuta..ota pieni nippu kahvinsuodatinpusseja..kaikkea sellasta pientä ja huomaamatonta..

KUN asia paljastuu miehellesi, niin se menee ekana tuijottamaan LIINAVAATEKAAPPIA ja ASTIAKAAPPIA..vaikka ukot ei sellasesta ymmärräkään..ja JOs oot vienyt ne huonoimmat, ni se ei todellakaan huomaa kaapin sisälmyksessä eroa..

Karuski
mulla lähti nuoruudenrakkaus tästä talosta..ei saanut mukaansa mitään..talo on mun vanhempien lähtöjään..astiat on mun hommaamia..huonekalut oli mun ostamia..mä maksoin herran ryyppäämiset ja biletykset nuorempana..ulkomaanmatkat..kaikki mitä mä halusin tehdä, meni melkein mun piikkiin..

joten kun herra sai kenkää, ni sil ei ollut mitään mitä viedä mukanaan..

HelloShitty
sossu voi muuten kirjoittaa semmonen paperi takuu-vuokraan. että JOS tulee tarvetta niin ne maksaa sen sitten. en tiiä mikä on tän paperin virallinen nimi. :snotty:

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
sossu voi muuten kirjoittaa semmonen paperi takuu-vuokraan. että JOS tulee tarvetta niin ne maksaa sen sitten. en tiiä mikä on tän paperin virallinen nimi. :snotty:
nyt en ymmärtänyt että mitä tää tarkotti B)
:D no siis sitä ettei ne anna rahaa käteen vaan todistus siitä että ne maksaa sen takuuvuokran jos on tarvetta (jätät vuokrat maksamatta tai vastaavaa). ja toi paperi toimii niinkuin takuuvuokrana.

vieras
no että sossu maksaa takuuvuokran jos on tarvis. mikä tossa nyt niin vaikeeta oli ymmärtää?

ja huutonetistä kannattaa katella huonekaluja! monet myy ihan muutamalla eurolla sellasia vähän vähemmän nättejä esim pöytiä ym. joilla nyt alkuun pääsee.

:D no siis sitä ettei ne anna rahaa käteen vaan todistus siitä että ne maksaa sen takuuvuokran jos on tarvetta (jätät vuokrat maksamatta tai vastaavaa). ja toi paperi toimii niinkuin takuuvuokrana.
ai juu, nyt hokasin :D

Yhteistyössä