Hakutulokset

  1. U

    Nyt oon kyllä niin väsynyt että järki lähtee.

    ota sita resque remedia, se auttaa luonnollisesti rauhoittumaan. Ja hengita syvaan. Liikunta paivalla myos auttaa illalla nukahtamaan. Tsemia!
  2. U

    RASKAUSVIIKKO 13 JA VERISTÄ VUOTOA

    kandeis varmaan kayda laakarissa varmistamassa etta kaikki on kunnossa, kaiken varalta. Ei se ihan hirvean hyvalta kuulosta, valitettavasti. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
  3. U

    Voi vauva..

    kylla se siita rauhottuu muutaman kuukauden sisalla. Mun poika alkoi heraileen vasta neljan tunnin valein kun se oli noin 4-5 kuukautta. Tsemii vaan, ja ota torkkuja paivalla, kylla se pian varmaan alkaa nukkuun pidempaan:)
  4. U

    Onko teillä asioita joita ette kerro miehelle?

    pienia juttuja mutta ei mitaan maailmaakaatavia...sellaisia etta soin tanaan liikaa suklaata en kerro koska oon yrittanyt jo pitkaan laihduttaa..mutta kaiken muun kerron.
  5. U

    G: sano 3 hyvää asiaa tästä päivästä

    ei olla riidelty miehen kanssa soin hyvan lounaan huomenna juhlat temppelilla
  6. U

    G: näyttääkö mies tunteensa avoimesti?

    joo, nayttaa seka positiiviset etta negatiiviset tuntee avoimesti. Joskus se on hyva ja joskus ei mutta piilota se ei kylla tunteitaan mika on hyva juttu.
  7. U

    Nougat- ja suklaajäätelöä, suklaakastiketta ja maapähkinävoita..

    kaikki muu menis paitsi se pahkinavoi, oon meinaan allerginen sille. Mita muuta viela? Ala unohda kakkua, maistuu hyvalta jatskin kanssa;)
  8. U

    Ei olis ikinä pitänyt lukea koko Baby P:stä!

    En ole edes kuullu tuosta tapauksesta, aina voi rukoilla Baby P:n puolesta:)
  9. U

    outo ongelma

    kokeile pesta silloin kun se ei ole kotona ja sit joskus kun tarttee pesta vaikka se onkin kotona, niin selita etta ei sita nyt likasissakaan voi olla. Tai pyyda sita ostamaan hiljaisempi pesukone!!
  10. U

    Mihin käyttäisin KAIKKI 9 papupurkkia

    sekoita salaattiin raejuuston kera ja nami:)
  11. U

    G: oliko miehesi synnytyksessä 'etupäässä' vai 'takapäässä'?

    Selan puolella melkein koko ajan, paitsi kavi kokeilemassa vauvan paata/hiuksia katilon pyynnosta ja sit makin kokeilin, oi se eka kerta kun tunsi oman vauvansa paan ja ei kun tyontamaan etta saisi koko vauvan syliinsa!
  12. U

    Paras jalkiruoka?

    Mita hyvaa laittaisitte jalkiruoaksi erityistilaisuuteen? Ajattelin kiisselia, kertokaa mita muuta tulee mieleen?!
  13. U

    Onkohan mulla enää toivoa?

    Onnea sulle, en tieda noista asioista paljoa mutta toivon sulle hyvaa ja rauhallista mielta!
  14. U

    mitä vois tehdä maapähkinävoista???

    tulee tosi hyvia kekseja kun kaytat sita tavallisen voin sijasta kekseissa. Sokeria, jauhoja ja maapahkinavoita, kayta tavallista keksireseptia ja korvaa voi silla maapahkinavoilla. Njam!
  15. U

    Lähtisittekö automatkalle torstaina vai perjantaina?

    jos lahdette torstaina, lahtekaa ennen ilta-paivaa. Siina ehtiin pitemmalla samana paivana.
  16. U

    Tää on ihan lapsellista

    Ei se tee siita parempaa ihmista, se varmaan nauttii sun "ihailusta" sita enemman mita se sua harmittaa. Ehka sa voit unohtaa sen ja verrata omaa edistystasi ihan sellaisenaan, ilman sita toisiin vertaamista. Onnea!
  17. U

    Miten olette saaneet lapset syomaan vihanneksia?

    Tuo on hyva vinkki, ma kokeilen uusia ruoka-lajeja, raakana jne. Kiitti =) Me ei olla sille lihaa tarjottu koska ollaan kasvisyojia, mutta se syo kylla jugurttia ja juo maitoa, mista saa proteiinia. Seka papuja myos, kun teen niista pihveja. Kiitti vinkeista :wave:
  18. U

    Antikristus hallitsee pian maailmaa?

    Tulkitsisin sen niin etta ei tulisi kayttaa rahaa muuten kuin asioihin joita tarvitsee. Tiedathan sanonnan, annoin pikkusormen se vei koko kaden.... Kai se on meista jokaisesta itsesta kiinni saako kuka meista vallan vai ei, itse me hallitaan omaa kaytostamme.

Yhteistyössä