Onko teillä asioita joita ette kerro miehelle?

vieras
Kerron miehen mukaan useimmat jutut moneen kertaan... Joskus jätän kertomatta tai oikaisen ja vähättelen hieman, mutta vain pikkujuttuja! (esim. vaateostosten hinnat tai kirpparille menneet summat).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Kenelläpä nyt ei olisi? ;)
mulla ei oo.. aina yritän olla jotain kertomatta, mutta ei vaan onnistu... ollaan niin paita ja peppu, et tiedetään toistemme kaikki ajatuksetkin, melkein kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin.. =)
 
No joo, en nyt tarkoita menneisyyden mitään yksityiskohtia. Vaan ihan päivittäisiä asioita, jotka puratte mielummin ystävän kuin miehenne kanssa? Tai omia huolia/murheita, henk.koht. juttuja jne. Miksei niitä voi jakaa oman puolison kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
No joo, en nyt tarkoita menneisyyden mitään yksityiskohtia. Vaan ihan päivittäisiä asioita, jotka puratte mielummin ystävän kuin miehenne kanssa? Tai omia huolia/murheita, henk.koht. juttuja jne. Miksei niitä voi jakaa oman puolison kanssa?
Miksi pitäisi jakaa kaikki?

Jotkut asiat kertoo mielummin ystävälle kuin puolisolle, ainakin minä.
 
vieras
Työasioita on turha jupista isommassa määrin tai yksityiskohtaisesti, samoin siivouskomeroin herkkukätköä en kerro! Tosin jos ottaa imurin pois kaapista niin se näkyy, eli eipä tuo OIKEA salaisuus kai ole... :whistle:
 
Emilia
Ei ole sellaisia juttuja, etten kertoisi miehelleni. Kaiken kerron. Menneisyydet, nykyisyydet, tulevat, olevat, menevät. Olemme nyt asuneet yli kaksi vuotta "uudella" paikkakunnalla eikä täällä ole minulla ystäviä, ei edes tuttavia. Joten kaksistaan jaamme arjen ja juhlan. Ja luotan enää oikeastaan mieheeni täysin.
 

Yhteistyössä