Onko teillä asioita joita ette kerro miehelle?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
No joo, en nyt tarkoita menneisyyden mitään yksityiskohtia. Vaan ihan päivittäisiä asioita, jotka puratte mielummin ystävän kuin miehenne kanssa? Tai omia huolia/murheita, henk.koht. juttuja jne. Miksei niitä voi jakaa oman puolison kanssa?
Miksi pitäisi jakaa kaikki?

Jotkut asiat kertoo mielummin ystävälle kuin puolisolle, ainakin minä.
Eikö puoliso ole ystävä? Mitkä on sellaisia juttuja, jotka mielummin kerrot vain ystävälle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Eikö puoliso ole ystävä? Mitkä on sellaisia juttuja, jotka mielummin kerrot vain ystävälle?
En ala niitä täällä luettelemaan.

Mutta jos spekuloidaan, niin esimerkiksi ihastumista toiseen mieheen en ehkä ekana miehelleni kertoisi, vaan ystävälle. Jotkut asiat taas haluaa jakaa naisen kanssa, ja mun puolisoni on mies...Jotain asiaa en halua kertoa sellaiselle, joka on aivan liian läheinen. Jne.

Puoliso on myös ystävä, mutta ei suinkaan ainoa ystäväni :). Jonkun asian kerron mieluiten "Hennalle", jonkun taas "Eijalle", jonkun miehelleni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Eikö puoliso ole ystävä? Mitkä on sellaisia juttuja, jotka mielummin kerrot vain ystävälle?
En ala niitä täällä luettelemaan.

Mutta jos spekuloidaan, niin esimerkiksi ihastumista toiseen mieheen en ehkä ekana miehelleni kertoisi, vaan ystävälle. Jotkut asiat taas haluaa jakaa naisen kanssa, ja mun puolisoni on mies...Jotain asiaa en halua kertoa sellaiselle, joka on aivan liian läheinen. Jne.

Puoliso on myös ystävä, mutta ei suinkaan ainoa ystäväni :). Jonkun asian kerron mieluiten "Hennalle", jonkun taas "Eijalle", jonkun miehelleni.
näin just.
ja lisäks vaikka mulla onkin maailman ihanin ja kultasin mies, ei sekään "kaikkea tajuu".
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Eikö puoliso ole ystävä? Mitkä on sellaisia juttuja, jotka mielummin kerrot vain ystävälle?
En ala niitä täällä luettelemaan.

Mutta jos spekuloidaan, niin esimerkiksi ihastumista toiseen mieheen en ehkä ekana miehelleni kertoisi, vaan ystävälle. Jotkut asiat taas haluaa jakaa naisen kanssa, ja mun puolisoni on mies...Jotain asiaa en halua kertoa sellaiselle, joka on aivan liian läheinen. Jne.

Puoliso on myös ystävä, mutta ei suinkaan ainoa ystäväni :). Jonkun asian kerron mieluiten "Hennalle", jonkun taas "Eijalle", jonkun miehelleni.
Okei. Meillä on erilaiset näkemykset tästä. :)
Mulle mies on aina se eka kelle asiat kerron, vaikka muitakin kavereita on. En näe eroa siinä, että pitäisi olla mies tai nainen, kelle asian kerron. Mutta nää asiat nyt on ihan pariskunnista kiinni.
 

Yhteistyössä