Antikristus hallitsee pian maailmaa?

Meinaan siis keskustelussa esim seuraavanlaista

"Puhun nämä sanat Jeesukseen uskovana.

Luulenpa, että monet pitävät tätä tekstiäni liioitteluna, mutta kuunnelkaa joka tapauksessa:

Emme ole kaukana ajasta, jolloin jokaisen on päätettävä ottaako käteensä sirun, jota ilman ei ihmiset tulevana aikana voi myydä eikä ostaa mitään.

Tämänkaltaiset uutiset madaltavat kynnystä ottaa siru, joka esitellään ihmisille mahdollisesti täydellisenä vastauksena kaikkiin taloudellisiin ongelmiin, mutta todellisuudessa se on kamala sielun vihollisen juoni.

Ilmestys Kirja 13:17 ja ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

Mutta, joka sen ottaa ei voi saada pelastusta sielulleen Jeesukselta:

Ilmestys Kirja 14:11 Heidän vaivansa savu nousee mailmanajasta mailmanaikaan, eikä ole lepoa päivällä eikä yöllä niillä, jotka palvovat petoa ja sen kuvaa, eikä kellään, joka ottaa sen nimen merkin.

En tiedä mitä sanoisin teille, että uskoisitte, mutta korostan, että asia on todella vakava."
 
oho
No kyllä mulla on siru kädessä joka kerta, kun visaelectronilla ruokaa ostan. Mutta miten ostaminen tai myyminen on Jumalaa vastaan? Nälkäänkö mun pitää lapsineni kuolla?
 
Tulkitsisin sen niin etta ei tulisi kayttaa rahaa muuten kuin asioihin joita tarvitsee. Tiedathan sanonnan, annoin pikkusormen se vei koko kaden....
Kai se on meista jokaisesta itsesta kiinni saako kuka meista vallan vai ei, itse me hallitaan omaa kaytostamme.
 

Yhteistyössä