Onkohan mulla enää toivoa?

Laitan tämän nyt vielä tännekin puolelle


Täällä yks hormoonihirviö, joka rupee oleen aivan hermona.
Tässä teille tarinaa.
Alkion siirto tehtiin 20.2 ja rusehtava vuoto alkoi pp 9 joka jatkuu aina vaan, tosin nyt vähenemään päin. Ja pp14 oli testi + ja hcg 190 ja pp 17 hcg 480 ja tänään pp 20 ja hcg 940. Lääkäri totes vaan et hitaasti nousee. Ja sit se ultras; kohdussa on raskausmateriaalia (4mm). Nyt pikkusen vaivaa mitä toi materiaali on, et voisko tää ollakkin onnistunut raskaus vai mitä tää nyt on. Kun lääkäri ei ottanut mitään kantaa, sanoi vaan et uus hcg viikon päästä ja ultra 2vkon päästä.
 
vieras
Mä oon ymmärtäny, että rusehtava vuoto alkuraskaudessa voi olla ihan normaalia. Keskenmenossahan se on kirkasta ja sitä tulee kunnolla, seassa usein hyytymiä (itellä ollu 2 keskenmenoa)

Mulla tuli kerran alkuraskaudessa veristä vuotoa ja vieläpä kirkasta, ei paljon mutta pyyhkiessä paperiin, säikähdin ja luulin keskenmenoksi, mutta vauvalla olikin kaikki hyvin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Eiko nii joo! pp varmaa tarkottaa alkiosiirron jälkeisiä päiviä?
joo siis pp tarkoittaa just päiviä tuosta siirrosta. Toivoisin etten olisi itsekkään koskaan joutunut ymmärtämään näistä yhtikäs mitään. Näihin hoitoihin kyllä pätee sanonta et "Lapset on kyl mukavia, mut teko tapa ei" :LOL:

Mut kiitoksia viesteistä!
 

Yhteistyössä