Tää on ihan lapsellista

  • Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti
tyhmä
Opiskelutoveri on pärjännyt lähes kaikessa paremmin kuin minä. Tänään saimme tietää erään tentin tulokset ja jälleen hän kysyi mitä sain. Kerroin tuloksen eikä hän vastannut mitään. Kysyin sitten saiko hän kiitettävän, niin jotenkin säälivästi minua katsoen vastasi joo.
Alkoi tympästä; kyllä minä tiedän, että hän pärjää paremmin, pitääkö hänen siitä joka käänteessä muistuttaa :kieh:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Itsepähän kysyit :LOL:
Niin kysyin, koska hänen ilmeestään huokui sellainen "kysy nyt paljonko MINÄ sain". En mä mitään sääliviä katseita silti tarvitse, jos saan yhden numeron huonomman kuin hän.
 
Ei se tee siita parempaa ihmista, se varmaan nauttii sun "ihailusta" sita enemman mita se sua harmittaa. Ehka sa voit unohtaa sen ja verrata omaa edistystasi ihan sellaisenaan, ilman sita toisiin vertaamista. Onnea!
 
Mie kysyin aina opiskellessa, että onko toinen tyytyväinen saamaansa arvosanaan.
Kuitenkin toiselle voi olla 7 kovan työn takana ja toiselle se on suuri pettymys. Itekin aina vastasin vain, että olinko saamaani arvosanaan tyytyväinen vai en. Ei sitä arvosanaa sen tarkemmin tarvi kertoa, vai...
 
No sinähän kysyit, olisit ollut hiljaa.

Mulle oli kerran lukiokaveri yli kuukauden puhumatta.
Syystä, että enkun harjoituskirjoituksiin mennessä se kysyi, olinko lukenut. Vastasin rehellisesti, että enemmänkin keskittynyt oluen juontiin ja pizzan syömiseen koulun viereisessä ravitsemusliikkeessä.
Kun tulokset tuli, sama kaveri kysyi, mitä sain. Vastasin taas rehellisesti.

Olisi jättänyt kysymättä, jos niin paljon vitutti, ettei kuukauteen voi olla puheväleissä.

Ei kai se mun vika ole, jos sillä on huonompi muisti ja kielipää. Ei se siitä vielä tyhmää tee, tai minusta fiksua. Se on jossain muussa asiassa hyvä. Mutta tyhmäksi tekee se, että vetää palkokasvin happiröörin mokomasta asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En vedä palkokasvia nenään arvosanan takia. Mutta se säälivä ja hieman ivallinen katse kyllä vähän loukkasi.
No joo, rehellisesti: Kyllä muakin pistäis veetuttamaan.

Sano ens kerralla ihan suoraan, että olet omaasi ihan tyytyväinen.

Loppujen lopuksi yksittäisen tentin, tai edes koko lopputodistuksen arvosanoissa sillä ei ole suurtakaan väliä työn saannin kannalta, onko siellä tyydyttävää vai kiitettävää vai jotain muuta.

(Ja se munkin lukiokaveri sai yliopisto-opintonsa valmiiksi, mulla on edelleen opistotason tutkintokin kesken, vaikka muisti ja kielipää onkin kohdallaan. :D )
 
Jos hänen itsetunto ja elämänilot on tollasista kiinni niin älä loukkaannu vaan anna toisen nauttia "voitolla olostaan" ihan rauhassa. Onpahan jotain tekemistä hänellä siinä kun säälii sun numeroita. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Itsepähän kysyit :LOL:
Niin kysyin, koska hänen ilmeestään huokui sellainen "kysy nyt paljonko MINÄ sain". En mä mitään sääliviä katseita silti tarvitse, jos saan yhden numeron huonomman kuin hän.
Hanki parempia tuloksia, niin pääset tuosta ongelmasta eroon. Sullahan se ongelma näyttää olevan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Hanki parempia tuloksia, niin pääset tuosta ongelmasta eroon. Sullahan se ongelma näyttää olevan.
Olen tuloksiini ihan tyytyväinen. Meillä on kuitenkin ihan erilaiset elämäntilanteet, sekin vaikuttaa tuloksiin.
 

Yhteistyössä