Hakutulokset

  1. unelmoya

    Huhtikuun haaveilijat

    Terveppä terve kaikille! Kävin tossa viikon reissulla Sveitsin ja Ranskan maalla. Eilen palasin takaisin Suomeen. Oli kiva reissu. Siellä oli kevät jo pitkällä, paljon kukkia kaikkialla ja puut hiirenkorvilla. Ihanaa, kesä tulee! Tänne on tullu viikon aikana niin paljon kirjotuksia, etten...
  2. unelmoya

    Huhtikuun haaveilijat

    Hemmi ISO :hug: Täällä oottelen tätiä saapuvaksi. Sen olis pitäny olla täällä jo keskiviikkona, mut eipä oo näkyny. Tein ma ja to r-testit ja molemmat negoja. Viime kierto oli 28 päivää, tää on jo kaks päivää yli. ärsyttävää ku haluis negojen jälkeen pian uuteen kiertoon. Lähden huomennna...
  3. unelmoya

    Huhtikuun haaveilijat

    Hyvää aprillipäivää vaan kaikille! :flower: Hemmi täällä on sormet ja varpaat ristissä! =) Tänään pitäisi tädin tulla... Ei yhtään kiva ku ylihuomenna lähden ulkomaille, enkä olis sinne huolinu tätiä mukaan, mutta pakko kai se on, kun r-testi näytti negaa. Eli kp:t vielä tällä hetkellä...
  4. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    Voi apua! Nää pari viimeisintä sivua on tässä ketjussa niin jännittäviä, et äsken piti miltei henkeä pidätellen lukee teijän haamuiluja :D Varovaiset onnittelut teille kaikille!!!! :heart: :flower: Ihanaa tosissaan et noin monella on jännät paikat. Toivon täällä et teijän jokaisen haamuilut...
  5. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    Hemmi Mahtavaa!! Onnea! :flower: :heart: :flower: Toivotan pikkuiselle tarrasukkia ja ihanaa odotusta sinulle. Jospa se hormonimäärä lähtis siitä nousee oikee vauhdilla =)
  6. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    Eiköhän tästä sinne huhtikuun pinoon jatketa.. Tein aamulla clearbluen r-testin ja negahan sieltä tuli :'( Onhan päiviä vielä kaks ennen ku menkkojen pitäis alkaa, mut kyl musta tuntuu, että toi testi olis näyttänyt jo jos olisin raskaana. Onneks ens kierron alku menee varmasti nopeesti, ku...
  7. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    Sohvi77 :( :hug:
  8. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    Ganja ja Petite terveruloa munkin puolesta. :) Muakin kiinnostaa noi roskishaamut, vaik itellä ei oo niistä kokemusta. Onko mahdollista et sellanen kuitenkin enteilis vähän sitä oikeen plussan saamista? Tietääko kukaan, tai toisin sanoen onko kellään ollut näin? Kävin äsken ostaa...
  9. unelmoya

    auttakaa tietämätöntä..

    Tavallinen Tallaaja ONNEA!!!! :flower: :heart: Noista oireiden puuttumisesta: Mun sisko on raskaana, laskettu aika kesän lopussa. Hänellä ei ole ollut missään vaiheessa muita oireita ku närästys, eikä sekään heti alkuraskaudesta. Toisin sanoen on ihan normaalia, ettei sulla tunnu "miltään"...
  10. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    [/b]Hemmi Tuu sit heti kertoo mitä testi näytti! :) Lintsi Sun tilanne on kyl tosi harmillinen, ikävää et joututte noin pitkälle siirtää yrityksiä.. JääKyynel[b] Noi testit ei oo mulle tuttuja. Itse en kestäis mitään epävarmoja tuloksia vaan tekisin uuden testin. =)
  11. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    :flower: Paljon onnea kaikille plussanneille! Hemmi toivotaan, että se siitä vahvistuisi!! :hug: Kaikille tädin kohdanneille! omaan napaan: kp:t on nyt 25/28. Jo kolmen päivän ajan on kolottanu alaselkää. Lisäks maha ollu jo maanantaista asti tosi löysällä (sori, ällöä) Nää kai saattaa...
  12. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    Ai, että teillä on jännät päikat!!! Rupesin iha itekki jännää teijän puolesta :D ++++++++++++++++++++++ :whistle: Sinne päin! :flower: :heart: Ja suuret onnittelut jo plussanneille! En oo tänne kirjotellu vähään aikaan, ku ei oo ollu mitään raportoitavaa.. Nyt kpt 19 (kiitokset minnalle...
  13. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    moumou Purkaudu vaan! taidat olla :hug: tarpeessa! Kyllä täällä luetaan ja tuetaan vaikka kuinka olis purnaamista koko viesti. Sulla on tiso inhottava tilanne! Muakin vähän mietityttää noi työ jutut.. Kesäks on varma paikka mut mitäs sen jälkeen.. Valmistun nyt keväällä ja ens syksystä...
  14. unelmoya

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    =) nanakuu ja ellen- ai, että teillä on jännät paikat. Plussia, plussia sinne päin! :whistle: Täällä pyörähti just käyntiin yk2 eli kp1/28. Taisin laskee ton kierron viimeks jotenki oudosti.. Ku tossa tarkistelin päiviä, ni huomasin.. Mut hyvällä mielin uuteen kiertoon :)
  15. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    Tervetuloa alppiina :flower: No niin... kp1/28. Yk2 lähti sitten käyntiin.. Turhia täällä aamulla meuhkasin, ku täti oli jo ihan oven takana. :/ Mut siis outoo kyllä, oon ihan ilonen et menkat alko. Nyt sit sain tietää mikä mun kierron pituus on normisti ja et pillerit ei oo sekottanu...
  16. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    Minna77 :hug:
  17. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    ja oma napa.... Kun ärsyttääääää!!! Tein eilen aamulla testin ja yksi yksinäinen viiva oli ainoa, mikä siinä näkyi. Kierto oli siis jo 28 päivän kohdalla. Enkä usko et oon raskaana, ku ei oo mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Taitaa mennä pitkäs tää kierto. Niin toivoin et mun kroppa...
  18. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    Ohoh.. en taida oikeen haldaa tätä tänne kirjottamista vielä.. Kaiken tekstin ei tarvinnu tulla tollai paksumpana :laugh: :laugh:
  19. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    Tervetuloa sohvi77 ja jenninho :flower: wannabemama: Eikös ne sano et kaikkee saa tehä niinkun ennenkin. Mutta siis ymmärrän tunteen. Mun ystävä pyysi tuossa pari päivää sitten, et oltaisiin lähdetty pulkkamäkeen. (välillä täytyy vähä irrotella) Ajattelin tietysti heti, että mitenköhän...
  20. unelmoya

    Maaliskuun malttamattomat

    Täällä myös yksi malttamaton =) Pitäis menkkojen alkaa tällä viikolla, jos alkaa... Kumpa masuun olisikin asettunut uuden elämän alku. Meillä on yk1 menossa, eli kattellaan, kattellaan. Eikös tehdäkin sitten kaikki niin, että plussataan tässä kuussa?! :D Ainakin puhaltelen plussia...

Yhteistyössä