Maaliskuun malttamattomat

Joopajoo,tein sitte sen testin,samanlainen haaleaakin vaaleampi viiva siihen tuli,siis samanlainen ku perjantaina illalla.Ja testi ajan jälkeen hieman vahvistu,niinku edelliselläki kerralla...Varmasti vain joku pahuksen viivan paikka!!! :( Mä en ala!!! :headwall: :'(
 
Hemmi Millä olet testannut?

Onko kellään havaintoja kuinka herkkä tuo prisman testi on?
Ajattelin testata ke/to apteekin jollain 10ml. Noi testitkin on kuin "lottokoneita" toisille antaa aikaisin toisille ei mitään näytä...ei oikein tunnu olevan semmoista "pommin varmaa"
 
Palaan vielä tähän testi asiaan,eli ku toi viiva on tosi vaalea ja ohut,mut kuitenki ainaki mä sen selvästi siinä nään,mutta ku se kuites vahvistu tollaseksi testiajan jälkeen,niinku perjantaina myös.Eli ei kai vissiin kovin luotettava?Ja miksi ei viiva ole vahvistunu ku tänään kuiten ihan oikea oppisesti ammupisusta testasin?!mä tuun hullux tän asian kans!!!
 
Päivää! Se on sitten taas kesäaika =) Haamuilijoille varovaiset onnittelut näin heti alkuun. Ja sitten heti omaa napaa:

Nää mun menkat ei oo nyt lainkaan normaalit...Yleensä vuotoa tulee kohhtalaisen reippaasti sellaiset pari kolme päivää. Eilen siis alkoi vuoto, sen perjantaisen tuhrun lisäksi. Nyt ei enää taas tule, kuin tuhrua. Menkkajomotukset jatkuu edelleen ja rinnatkin on turvonneet. Mulla normaalisti menkkakipuja on vain vuodon ekana päivänä ja rinnat "pehmenee" myös jo samana päivänä. Nyt siis edelleen jotain temppuja tää kroppa tekee...... raskaana tuskin olen, mutta jotain hämärää nyt on tekeillä :| Kai se on tää hirveä vauvankaipuu mikä nää tuntemukset tekee.....

Mä kyllä miehelle jo sanoin, että mulla on tunne,ettei me koskaan saada yhteistä vauvaa :'( Eilinen päivä meni itkeskellessä....harmittaa niin paljon. Tuntuu niin kohtuuttomalta, että poika sai alkunsa ekasta yrityksestä, ja nyt ei sitten millään.....
:'(
 
Vähän rupee näyttämään siltä, että kp 1 lähtee tänään rullaamaan. Pitää nyt katsella ja kuulostella kui tässä käy. Argh! :/ Oliha se jo arvattavissa. Toivoin kuitenki salaa, ettei tänäänkään olis alkanu. Mutta, mutta ei nyt vielä merkata tota ennen ku oon varma asiasta. Jos nyt menkat alkaa, nii sit mulla meni kierto 31 pituseks, ku kaks edellistä oli taas 30, kumma juttu. Samoin ku se, ettei oo ollu kipuja yms... paitsi kärttynen ku mikä. Vaikkei mulla nyt just päivän tarkkaan säännölliset oo, mutt silti.
 
Onko kellään kokemusta noista roskishaamuista? onnistuin eilen illalla saamaan sellasen herkällä. Ihan selkeä kyllä se toinen näkyy missä valossa vaan. Ei sitten kans millään malta olla testailematta :ashamed: pitäs koittaa nyt sinne 4.4 odottaa mutta kaipa sitä tulee vielä ennen sitä testailtua x)
 


Vaava......................kp 49/28-44
Hippuli-81............kp 39/33-45........yk2
saralia......................kp 34/?.................yk7
Emppu3008..............kp 32/30...............yk3
Rauna.....................kp 32/37.................yk3
JääKyynel.................kp 32/29-30..........yk2
Sero........................kp 29/25-31...........yk4
Marta.......................kp 27/29................yk5
leppäkerttu3...........kp 27/27-37............yk1
unelmoya................kp 26/28.................yk2
Petite......................kp 26/28.................yk1
marrr........................kp 26/29-30........yk4
Nyynyy....................kp 26/26-40..............yk1
Sisely......................kp 25/29...................yk2
Lintsi85..................kp 25/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 25/28.............yk2
Alice81....................kp 24/25..................yk1
Pipopi.....................kp 24/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 23/24-28.............yk1
ikuisuus....................kp 23/28...................yk1
Ganja........................kp 22/30-32
wannabemama.......kp 21/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 19/28
jenninho..................kp 16/32-36...............yk3
Minna77...................kp 8/26-32...............yk7
moumou...................kp 8/29-31..............yk5
Hemmi......................kp 7/28-31
Tiukun äiti...............kp 5/28-49..............yk2
Chili24......................kp 4/26................yk4
Zande.......................kp 3/28
nirppurotta...............kp 2/27.................yk12
Ella-83


Plussanneet



Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
unelma....................plussa 12.3...........kp 27/28................yk2
Alppiina...................plussa 15.3...........kp 33/32-39............yk1
äippäliini83..............plussa 23.3..........kp 23/28...............yk3
Sohvi77...................plussa 25.3...........kp 34/?................yk2
 
Ganja Tervetuloa!! :flower: :flower: :flower: :flower:

nirppurotta :hug: :hug: :hug: ja voimia!! Samat asiat ollu mullakin mielessä, ei ole helppoa. Mulla ikääkin alkaa olemaan (pian 32v) mietin koko ajan, että onko minussa jotain vialla kun ei ole vielä tärpännyt, kun yk7 on jo menossa. Itku ollu mullakin kurkussa ajoittain, kun tätä mietin. Viime parin viikon ajan olen ollut vaan niin kiireinen, etten ole edes ehtinyt miettimään paljoa vauvakuumetta, ja se on auttanut paljon.

Toivottavasti on kaikilla ollut hieno viikonloppu!! Oon ollut niin kiireinen koko vkonlopun, etten ole paremmin ehtinyt lukea kaikkia viestejä, mutta varovaiset onnittelut kaikille haamuilijoille ja teille, ennen kaikkea, onnea kun testaatte uudestaan!!
 
Ganja ja Petite terveruloa munkin puolesta. :)

Muakin kiinnostaa noi roskishaamut, vaik itellä ei oo niistä kokemusta. Onko mahdollista et sellanen kuitenkin enteilis vähän sitä oikeen plussan saamista? Tietääko kukaan, tai toisin sanoen onko kellään ollut näin?

Kävin äsken ostaa r-testin. Nyt vaan en tiiä uskaltaisinko/ kannattaako vielä huomen aamuna tehdä sitä testiä ku kp:t ei oo vielä täynnä. Jos oikeesti malttais oottaa keskiviikkoon asti ni olis varmasti parempi. Muttakun oon niin kovin malttamaton... Mieskin on ruennu ihan todenteolla kuumeilemaan, sanoo usein et voi ku ois tärpänny. =)

Oottekos muuten muut huomanneet, että kun itse kuumeilee näin kovin niin tuntuu, että kaikkialla näkee raskaana olevia naisia. :D Jotenki muka enemmän ku ennen, heh..
 
Tervetuloa Ganja ja Petite minunki puolesta.

unelmoya Mulla on ainaki sellanen juttu, ett kaikki puhuu vaa, ett johan se ois sinun aika "hankkia" niitä lapsia. Tai sit kamalat kyselyt, ett millonkas niitä lapsia tulee. En ole kenellekkään vielä tähän mennessä paljastanu, ett kyllä niitä on tulossa, jos vain kaikki menee hyvin. Näistä lapsista on kaverit ja sukulaiset viime aikoina tuntunu puhuvan paljon, liekkö sattumaa vai luulenko vaa, ett puhuvat niistä enemmän. :) :p


----

Hmm, ei vieläkää mitään muuta ku tuhrua ja se tuhru on todella olematonta, tuskin edes huomaa. Oli aamulla tilanne mikä hyvänsä, nii teen testin silti. En saa muuten mielenrauhaa. Sit ennemmin petyn, ku pyörittelen päässäni näitä asioita.
 
kiitos vaan tervetulotoivotuksista :) tänään ois taas tarkotus testailla ihan tuon roskishaamun takia tiedän että aikaista, mutta mikäs siinä tykkään jännäillä tuleeko kahta viivaa vai ei. nyt on ruvennut tissit hieman oireilemaan ja lämmöt ollut muutaman päivän aikas korkealla luulin että joku tauti alkamassa mutta ihan hyvä olo ollut noin muuten.
 
Ilmoittelen vaan ikäviä uutisia; tuhrua tulee ja aamulla negatesti (eilen vielä haalea plussa) eli tämä odotus ei taaskaan kauan kestänyt. Varaan ajan gynelle ens viikoksi, kierrot epäsäännölliset ja tämä on jo toinen näin varhainen km sen rv8 km:n lisäksi....ja yritystä kaiken kaikkiaan kohta vuosi. Nyt riitti. Plussatuulia ja PALJON kiinnittymisonnea jokaiselle!
 
Kiitos paljon,kun otatte joukkoonne :hug: ja myötätuntohalitus myös Sohvi77:lle!!
Mulla ei (onneksi) ole testejä kaapissa,joten ootan nyt muutaman päivän ennenku testaan,onko haamu kuviteltua vai totta =)
Plussailuonnea kaikille :wave:
 
Sohvi Voi ei!!! :hug: :hug: :hug: :hug: Voimia!!! Toivottavasti menisi kaikki nyt hyvin ja tulisi selkoa lääkärillä käynnin jälkeen.

Olenkohan mä liian helppouskoinen, mutta kun niissä r-testien käyttöohjeissa sanotaan, että plussan pitää tulla testiajan sisään, jotta olisi luotettava plussa. Joten mä en usko, että roskishaamu on oikea, luotettava, plussa. Oon kuullu, että testiä purkaamallakin saattaa nähdän haamun. Musta se on semmoista pilkkujen halkomista... Sen sanottua, testiajan sisällä tullut haamu on plussa. Mutta, enpä tiedä, miten nuo käytännössä on sit...
 
Sohvi EI VOI OLLA TOTTA! :'( :hug: :hug: :hug:
Ehkäpä se on viisainta mennä lääkäriin, jos löytäisi siellä syyn ja hoitokeinot :/ Välillä kun se on niiiin pienestäkin kiinni :(

Edit
Unohdin ihan laittaa omaa napaa, siksi tänne taas jo viiletin
Nyt on kyllä tosissaan masussa joku ongelma sattuu sitten jonkun verran..mulla oli joskus 10 vuotta sitten tämmöiset menkkakivut....toivottavasti täti ei nyt tuu kylää...helvetti....


 
sohvi77 Voi itku, paljon voimia sinulle ja toivottavasti lääkäristä tulee jotain selkoa!

Itellä tää on taas niiiin tätä oottelua...koska tiistaiksi on se lääkäriaika, teen varmaan testin varmuuden vuoksi siinä aamulla jos on tarvis. Muuten oisin kyllä odotellut aika rauhallisena tätiä torstaihin asti. Tuskinpa tarvii kauheesti jännittää että plussaa tulis. Muistakaa puuhastella kaikkea kivaa, ettei vauvakuume vie voimia! =)

Hmm...lista näyttää siltä, että vois noita plussia ehtiä vielä tälle kuulle jokunen, plussaonnea!
 

Yhteistyössä