Maaliskuun malttamattomat

Sisely Kyllä toi sen verran hämärältä kuulostaa, että testiä kehiin!!

ON Ei mitään vähän vv tulee...mulla on mielessä kokoajan josko sitä testais...Jos ei tee aamupisusta niin onko joku suositus juomisella ja kauanko pitäisi olla pissaamatta, jos joku tietää?
Kyllä mä taidan illalla uskaltautua, niissä testeissähän lukee samanapäivänä ja nyt on jo :LOL: myöhässä...ääh. Ärsyttää kun olen itse malttamattomuus :kieh:
 
Iiik Helmiläinen, kylläpä menee jännäksi sinulla! Mulla on käsitys, että neljä tuntia pitäisi pissan vähintään olla rakossa, mutta tämä on vain "käsitys". Parempaa tietoa varmaankin muilla =)
 
Hello naiset!

Ei kuulu menkkoja onneksi vieläkään. Tänään tullut vaan normaalisti valkovuotoa. Yöllisiä hikoiluja ollut ja välillä palelua. Tänään kovasti turvottaa, mutta saattaa johtua siitä, että join kahvia vaikka yleensä en.

Minna77: Testin teen aikaisintaan loppuviikosta, jos silloin nyt enää on mitään syytä testata...

Jos kerran menkat aikoo tulla ni tulis sitte eikä herättelis turhia toiveita olemalla turhaan myöhässä... Tänään siis ois pitänyt alkaa. Mulla yleensä alkaa heti aamusta ni arvatkaa oonko nukkunu enkä tasan nuku ens yönäkään...

Helmiäinen ja marrr ja ketäs teitä kohta testaajia olikaan: koittakaa nyt pliis plussata ni saadaan jotain toivon kipinöitä tähän kuun alkuun!!

T: Yks todella malttamaton
 
Wannabemama: Mä oon ihan samanlainen, herään noin 3kertaa yössä ihan vaan siks et "muka vessahätä" ja käyn tarkistamassa täydet halogeenivalaistukset päällä vessassa et joko.. joko.. ja tuntuu et pää hajoaa tuon oman ihmettelyn kanssa ihan totaalisesti.

Helmiläiselle
tsemppiä! Toivotaan et oot eka malttamaton joka plussaa ;)

Sitten omaan napaan takaisin :p
Huomenna klo 12 olis sitten ihan peruslääkärille aika, katsotaan nyt saanko sieltä apuja. Mielessä kävi kyllä että pitäisikö siirtää odotusta hiukan, saisi sitten alkuvuoden vauvan. Mutta ei kai tässä malta, kun ei yhtään tiedä kauanko siinä odotuksessa kestää että saa alkaa odottamaan.
Ens kiertoon en ole tilannut ovistestejä, mikäli saan jonku lääkityksen, luotan omiin tuntemuksiini, eli limat ja nännikipu, paitsi jos lääkäri käskee testata, sitten eriasia.
Hiukan kyl jännittää mitä huominen tuo tullessaan :/
 
Mä oon vähän hölmö tiiän, mut ei huvittais mennä tänään spinningiin ollenkaan etten vaa ravista vauvaa ulos heh heh.... :LOL:

kylhän mä tiiän et ei se sielt kuntoilemalla ulos tuu ja ei siel mun mahas varmaa ees oo yhtään mitään mut aina täs vaihees sama juttu... Ei haluu tehä vatsalihaksii ettei ruttaa sitä pientä.... (Tosi hölmöö, tiedän)
:LOL:

Minna77: No mun mies ei tiiä että todellakin ajattelen asiaa ihan liikaa ja käyn täällä jatkuvasti... Se vaan kuvittelee, että roikun facebookissa, mut jos se vaan tietäs heh hee...

Voi, voi... mä taidan pian tippuu täältä pilvilinnan tornista ja mätkähtää maahan kuin pannukakku, mutta raskaana, kunnes toisin todistetaan.... =)

Adios :wave:
 
Moi! Ilmoittautuisin myös tähän pinoon, vaikutatte sopivasti hulluilta :D ja tunnistan itseni niin monen jutuista. Meilläkään mies ei tiedä kuinka oikeesti oon koukussa tähän, tietää kyllä että vauvakuume on melkoinen. Mutta siis kp11 olis menossa, yks km takana tammikuulta-09. Yk 2 siis km:sta laskettuna. Ja kolmatta kuumeillaan.
 
Tervetuloa sohvi77 ja jenninho :flower:

wannabemama: Eikös ne sano et kaikkee saa tehä niinkun ennenkin. Mutta siis ymmärrän tunteen. Mun ystävä pyysi tuossa pari päivää sitten, et oltaisiin lähdetty pulkkamäkeen. (välillä täytyy vähä irrotella) Ajattelin tietysti heti, että mitenköhän uskallan lähtee, jos masussa oliskin jo asukki :/ Ja kuitenki osun just jonku tekemään hyppyriin sen mun pulkan kans.Mut siin sit tuli toiset kuviot, eikä menty sittenkään.. :) Yks tuttava on raskaana, viikoista en oo varma, (useampi kuitenkin jo) mut se sano et jos hän rehkii liikaa ni alkaa supistelee.

Sero: Toivottavasti lekuri osaa auttaa. On kans käyny mielessä toi alkuvuosi-loppuvuosi vauva, mut sit.. Aattelin et pienokainen tulee kun on sen aika. Toivottavasti pian. Itse olen loppuvuodesta syntynyt, eikä haittaa yhtään. Niin tosin on myös useampi ystävänikin...

helmiäinen: Mun tekis kans nii pajo mieli testata vaik heti! Mulla alkaa olee kierto lopuillaan mut tarkkaa kierron pituutta en tiiä ku nyt eka luomukierto, ilman pillereitä siis. Toisaalta ei haluis saada negaa ihan siitä syystä et ei oo malttanu oottaa.. Nään jo uniakin siitä testauksesta, heh..

 
Testi tehty ja edelleen niin negatiivinen :(
Jaksoin odottaa 2 tuntia, tosin olishan sen pitänyt näyttää kun apteekin jollain 10ml tein.
No ei auta sitten muuta kun odotellaan tätiä.
Tää on sitten niiiin turhauttavaa kun ei pääse seuraavalle kierrolle ja ei ole raskaana :snotty: :kieh:

Sisely sun vuoros testata! :D

Aikaisempaa G aion ottaa selville sukupuolen!

Serolle Onnea huomiseen koitukseen *peukku pystyssä*
 
Alisa mä testasin tossa pari iltaa sitten ihan huvin vuoksi ku oli tylsää :LOL: mut eihän se näy noin aikasessa, illalla ja pienestä liristä pissaa :LOL:
Mä testailen sitten jos on menkat viikon myöhässä, en halua innostua enää kemiallisista! Katotaan sit. Ja siihenhän on aikaaaa viiielä paaaljon :)
Tänään ollu vatta turvonnu hieman, sillai pinkee, ja löysällä kans. Samaa oli viimekuussa.
 
Kiitos! Myöskin sulle.... ;) on tosi huojentavaa huomata kuinka muutkin vauvakuumeen kourissa olevat (muuten ehkä täyspäiset) naiset alkaa käyttäytymään omituisesti riippuen missä vaiheessa kiertoa mennään =)

Nim. juuri kohdunnapukkaa tutkaillut :kieh:
 
Heipä hei...täälläkin yksi, joka romahtaa parin päivän sisällä pilvilinnoista niin, että hattara vaan pöllyää. Vaikka olenkin koko viikon toitottanut itselleni, että kyllä ne menkat tulee, niin kyllä nyt ahdistaa, kun just Siselyn mainitsemaa vaalean ruskeaa limaa alko tulemaan. On ollu tosi märkä olo koko päivän ja nyt kun lenkiltä tulin, niin paperiin jäi tota "ylimääräistä". Ainoa, mikä lohduttaa edes vähän, on se (olen tainnut aikaisemminkin mainita) että olen aina toivonut, että lapsi olis syntynyt alkupuolella vuotta. Ja ehkä töiden takiakin olis hyvä, jos vielä muutaman kuukauden antaisi raskautuminen odottaa itseään. Olen vaan niin hiton kärsimätön, etten oikein jaksais tätä odottamista ja jännittämistä.

Tervetuloa sohvi77 :flower:
 
Sero Toivottavasti pääset sieltä työterveyden kautta sitten paremmalle gynelle, tuuhan kertoon miten kävi ja mitä sano noista sun kivuista.

marrr Toivottavasti saat pinon ekan plussan.

wannabemama ja unelmoya Mää ainakin meinaan pelata jalista mahollisimman pitkään ja toivon, ettei tuu palloa mahaan :D Eli en meinaa ottaa ressiä urheilusta (joo, katotaan vaan, kun/jos pikkunen kyydissä :whistle: )

mimomamo Mulla kans vatsa turvoksissa ja koko ajan kuplii. Heti elättelen toiveita, että josko.. mut tuskin :/

Marta Täällä kans joka tulee pilvilinnoista kohisten alas jossain vaiheessa :LOL:

Tervetuloa uusille :wave:

Kovasti plussatuulia lähipäivinä testaaville +++++++++ :whistle: :heart:
 
Marta: Eikös tuo ruskea "tuhru"/limailu voi olla myös merkki raskaudesta? Osalla ilmeisesti tulee sellaiset "menkat" raskaana ollessa oikeiden menkkojen aikaan. Arvaa vaan montako kertaa oon lukenut kun menkat on alkanut että jospa ne olisikin jotku valemenkat, mut aina ne on oikeat ollut :LOL:

Unelmoya: Alkuperäinen suunnitelma olis kans että alkuvuonna syntyis, saisin paremmat äitiyspäivärahatkin, kun viime vuoden tulot oli paremmat kun tänä vuonna tulee. Niin moni asia olis "paremmin" jos syntyis vasta ens vuonna, mut eipä tässä montaa kiertoa ole kun se menisi jo ens vuodelle. Eli tässä nyt yritellään rauhassa.
Olen aina vannonut et lapset tulee alkuvuodesta ja nyt olen kaverit kutsunut jo 31.12 klo 23.45 viimeseen ponnistukseen hurraamaan :D

Alisa: Voit olla varma että todellakin tulen tänne kertomaan.. ;)

Nyt on sinällään huonoon aikaan tuo kierronloppuvaihe, kun talviloma just viimeisellä viikolla. Arvatkaa kuinka PMS-oireinen ja muutenkin hermoraunio mä täällä olen sillon. Täytyy yrittää keksiä kaikkea mukavaa lomalle, ettei pääse tänne kaksplussaan niin paljon kirjottelemaan. Jospa saisi oltua hiukan rennommin sen viimeisen viikon mitä tämän menneen kierron..
Miehellä olis kyl synttärit maaliskuun lopulla, olis niin ihana antaa sille plussatesti lahjaksi :heart:
Pitäkää peukkuja sen puolesta! Vaikka siitä sitten tulisikin loppuvuoden lapsi :p
 
Heippa

Onpas meidän porukka runsastunut. Mahtavaa. Se tietää vaan enemmmän plussia, enemmän iloja.

Huh, jännittää noitten plussaajien puolesta.

Me ei saatu tietää sukupuolta viime raskaudessa eikä varmaan haluta tietää mahdollisessa tulevassakaan. Täällä ei ole tapana sanoa, eikä mennä yksityisillekkään, ellei tule jotai ongelmia.
Meidän isäntä kyllä tietää, että täällä käyn ja PALJON (enemmän lukemassa) ja ei se siitä nyt mitään tuumaa.

ON: Täällä nää "raskausoireet" jatkuu jo siis viidettä päivää vuodon alusta, eli ihmettelen mikä juttu tää on. Tehen nyt varmaan sittenkin sen testin, niinku Alisa suositteli. Varmaan loppuviikosta saan käsiini testin. Niin ei tarvii ihmetellä. Löysin muutaman ketjun, jossa on naisilla tullu vuotoa raskauden vielä jatkuessa. Tää on ehkä tällasta toiveajattelua ja itsensä huijausta, mutta oireet on aidot ja muusta viis. Sit jos on nega, niin tietää lähteä lääkärille näitten olojen kaa. Call me crazy...

 
Sero: Hassua, juuri kirjotit samasta aiheesta kun minä Martalle. Joo, täytyy varmaan nauraa itelleen.. :ashamed: :LOL:
Ja tuli muuten mieleen, kun puhuit noista äippärahoista, niin täytyy mennä reilusti vuodelle 2010 LA, koska äippäloman alusta ne lasketaan.. Ja montas viikoa se nyt onkaan ennen LA:ta. Me tass yriteään keretä vielä 2009 myös tulojen kannalta. Mutta toisaalta ei sillä nyt niin väliä, mutta käytännössä on tietenkin, kun ollut kotiäitinä 2008.
 
Alkuvuosi/loppuvuosi aiheeseen sanon ikiomana mielipiteenäni, että meillä ei vaikuta mihinkään. Joulunvauva on aivan yhtä haluttu kuin tammivauva ja kaikki siltä väliltä - haluamme hänet, joka meille tahtoo tulla :heart:

Ja Helmiläinen - I did it. Kiitos innostuksesta, oli jännää ;) . Juu ja nega tuli, ylläri ylläri. Iltapissa ja se sama parituntinen kuin sulla, kp:tkin huimat 27/29-30. Kumma juttu... Plus että mun menkathan alkaa usein tuhruilla, joten eiköhän ne tästä kohta. Mitään ei tosin aamun jälkeen ole näkynyt. Odotellaan yötä, silloin ne kai alkaa. Tai sit seuraavana...

Urheilu tekee pelkästään hyvää, joten pulkkamäkeen vaan kaikki ;) . Jos kyytiläinen onkin mukana, niin siellä hänkin vaan nautiskelee, kun äiti reippailee =).
 
Lintsi85 : en osaa sanoo, koska ovis ois ollu. Yritin sillä viikol, kun kierto on puoles välis niin bongailla sitä, mut en tiedä löysinkö. Kuvittelin, et se olis ollu kaks viikkoa sit maanantaina. Mutta.. tuntui, sit et limat sun muut oli sil viikol muinakin päivinä. mut sillä viikol kyl peitot heilu joka toinen päivä :) toivon niin, et olis tärpännyt. Jännittää, vaik toisaalt tiiän et kyl se täti tulee. tai uskon niin :D
 
wannabemama sama täällä,miehellä ei aavistustakaan et mitä mä täällä netissä surffaan :LOL: molemmilla omat läppärit,niin hänellä omat jutut ja mulla nää omat "vauvajutut",luulee et facebookissa vaan roikun :LOL:
 
Huoh nää kierron alkupäivät on tylsät ja aika vaan matelee :eek: Viikko vielä ennenkuin alan testaamaan ovista ja piinailuunkin on siis aikaa :whistle: Kateellisena lueskelen teidän muiden loppukiertolaisten oireita :saint:

Piti tulla kommentoimaan tohon jouluvauva keskusteluun..taidan olla sitten olla hieman omituinen ja ilmeisen itsekäs kun oon aina halunnut jouluvauvan, siis ajattelematta todellakaan miltä lapsesta sitten tulevaisuudessa tuntuis :eek: vai tuntuisko se niin karmeelta, kuin mitä yleensä oletetaan :whistle: Mut musta ois vaan niin ihanaa viettää joulua ihan "tuoreen" perheenjäsenen kanssa :) Nään jo melkein sen idyllin silmieni edessä :ashamed: ei vaan nyt täytyy poistua muuten menee taas liian
levottomaksi :D :wave:
++++ :whistle: kaikille piinailijoille
 
Sisely No voihan hevon perse...onhan meillä sitten yhteensä se tarvittavat kaks viivaa :LOL:
Saattahan olla että sulla ei vielä näy, onko sulla hajuakaan millon oli ovis tässä kierrossa?
Toivotaan että täti ei kurvaa sinne tai muuallekkaan pinon osoitteisiin!!

Morjen taas uusille...näyttää putoilevan tasaiseen tahtiin(hyvä,hyvä) :wave:

:xmas: Joulu PLUSSIA kaikille :xmas: (voidaan tarvittaessa vaihtaa tammikuulle)
 
Aivan Helmiläinen, aivan. Meillä todellakin on yhdessä ne 2 viivaa! :LOL: Mutta nyt hommataan vielä ne toiset kaksi, eikös joo?

Ajattelin törsätä kaapin perältä noita liuskatestejä tässä lähipäivinä (= -aamuina), JOS tätiä ei näkyis. Joka tosin olis ihme, niin selkeet oireet mulla kyllä jo on. Mutta kirves on vielä kädessä, ei kaivossa :D

Ovis oli varmaankin juuri sillä viikolla, joka oli kaks viikkoa sit. En bongannut tarkkaan, enkä testaillut. Luotin luomutärppiin (ei ehkä olis kannattanut :saint: )...

Juu, jouluplussia toivotellen kaikille putoaville (joita toivottavasti ei ole eikä tule), hyvissä ajoin liikenteessä taas ;)
 

Yhteistyössä