Maaliskuun malttamattomat

Sohvi Itellä testi viiva vahveni joka päivä ja sitten lopuksi se pamahti yhtä vahvaksi kontrolliviivan kanssa, seuraavana päivänä olikin sitten taas haalistumaan päin. Tsemppiä tikutteluun, itellä meinas mennä hermot siihen touhuun :D

Sero Mulle teroton tehny yhden kerran sen, että menkat tuli vasta 10 päivää viimesen tabletin jälkeen ja sillon meinas kyllä seota pää :headwall: Joten kannattaa varautua :)

Marta Varmasti ihan luonnollinen reaktio, yhdessä kierrossa, jossa luulin tärpänneen, aloin miettimään, että haluanko tätä oikeasti, mutta äkkiäpä se ääni kellossa muuttui ;)
 
Alisa: Miksi sä syöt teroja? Tai siis mikä on se yleisin syy että niitä syödään? Kiertoa tasoittamaan luin monesta paikasta, mutta jos ovuloi niin eikös kiertokin ole sillon suht tasainen?

marr: Ymmärrän täysin tuon kiukun, sitä on jo pettynyt valmiiksi vaikkei mitään ole vielä tapahtunut. Kai se on jotain valmistautumista pahimpaan! Toivotaan tietysti et yllätys on hiukan toisenlainen ;)

Marta: Jotain positiivista tässäkin kierrossa mulla, meinaan kp:t ja päivämäärä on sama :D
Ihan liian helppoa että pystyisi unohtamaan mitkä päivät on menossa! Huomennahan on jo kp4 eli enää 10päivää ovikseen, oletus siis :)
 



unelmoya................kp 28/?..........................yk1
wannabemama.......kp 35/32..................yk4
Helmiläinen..........kp 33/28.............yk1
marr........................kp 29/28-30........yk3
Sisely......................kp 29/29-30.............yk1
Lintsi85..................kp 27/32.................yk2
jenninho.................Kp 27/28-30.............yk 2
Tiukun äiti...............kp 27/28-49..............yk1
Alisa84.....................kp 26/26-35
Pipopi......................kp 24/26-34............yk8
tyttokarpanen..........kp 23/24-28.........yk0
mimomamo..............kp 22/28
Hippuli-81............kp 14/33-45........yk2
Minna77...................kp 14/26.............. .yk6
Sohvi77....................kp 13/?..................yk2
Hemmi......................kp 10/28-31
moumou...................kp 10/29-31..........yk4
saralia......................kp 9/?.................yk7
Chili24......................kp 8/26................yk3
äippäliini83...............kp 8/28...............yk3
Emppu3008..............kp 7/30...............yk3
Rauna....................kp 7/34.................yk3
Sero........................kp 4/25-31...........yk4
Marta.......................kp 2/29................yk5

moumou Tottakai olet tervetullut! :flower:
 
Sero Hienoa kun meni hyvin lääkärillä!!

Marta :hug: On ihan normaalia ja tervettäkin, että kaikenlaisia tuollaisia ajatuksia pyörii päässä. Ja ainakin, että sulla pysy kierto jotenkin kasassa, eikä tarttenut pidempää stressailla tädin tuloa. Uusi kierto ja uudet toivot ja yritykset! ;)

Mulle kierron paras aika on menkkojen jälkeen ja ennen ovista. DPO-päivät on niin pitkiä ja tuntuu ihan toivottomalta kun miettii mahdollisia oireiluja ja tuleeko täti vai ei...

Mulla on tiedossa Suomenreissu parin viikon päästä, mummu kuoli eilen. Mikä viikko on ollut; viikko sitten kuoli mun miehen mummu ja nyt mun... Ei kuitenkaan ole mikään kauhean paha olo. Mummu oli niin huonona viime vuodet ja dementtinen, että oikeastaan tuntuu paremmalta että hän nyt vihdoin sai rauhan. Itseasiassa, molempien mummujen kohdalla sama juttu.
 
ja oma napa....
Kun ärsyttääääää!!!
Tein eilen aamulla testin ja yksi yksinäinen viiva oli ainoa, mikä siinä näkyi.
Kierto oli siis jo 28 päivän kohdalla. Enkä usko et oon raskaana, ku ei oo mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Taitaa mennä pitkäs tää kierto. Niin toivoin et mun kroppa ois osannu palautua pillereistä suht nopeesti. Eli siis yk 1 ja ekaa luomukiertoa mennään. Uskomatonta et sitä nyt oikeen oottaa niitä menkkoja alkavaks nii et pääsis taas alkuun. :ashamed:

marrr toivotaan et täti kurvaiskin vaan sun ohi, vaikkapa tänne suuntaan ja sä pääsisit plussatuulten vietäväksi :D

sohvi77 ja marta oon samaa mieltä tosta et tollasia ajatuksia tulee ja ne on ihan ok. Onpahan tuleva äiti varautunut tai tullut edes ajatelleeksi niitä "ikävämpiä" puolia vauvan saamisessa. Kaikki kun ei välttämättä oo ihan pumpulissa kävelyä.. Mutta, mitäpä sitä ei kestäisi ja tekisi pienen nyytin eteen!

Nyt kaikki! Plussaamaan!!! Ja tänne kertomaan hyviä +++++++++++ uutisia! :heart:
 
Tein testin äsken ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli. mutta ei kyllä menkoistakaan oo mitään tietoa... Tosi ärsyttävää jos ne vaan huvikseen kehtaa olla myöhässä, kun aina ajoissa tulevat... Nyt en kyllä testaa ainakaan viikkoon uudestaan.

Pitäkää lippu korkeella naiset!

Minna77 :hug:
 
Moit. Vähän verta eilen, ei muuta. Testailinkin heti aamusta halpatestillä, negaa...

Joten täti sais vähitellen tulla kylään, kp on tänään 29. Veriviiru tuli siis jo lauantaina, sen jälkeen vaan ruskehtavaa limaa. Ei mulla tällasta ennen... No, ehkä eilinen pieni verimäärä sitten enteilisi menkkoja. Toivon niin.

Minna77:ko tilasi mammaksin ovistestejä plus r-testejä (vai kukahan se oli)..? Joo, mä tein ihan saman tilauksen eilen, susta tietämättä. Päästään siis tikuttelemaan, ekaa kertaa ikinä =) .

Minna77 - voimia ja :hug:
 
Kiitos kaikille kannustuksista!

Täällä tänä aamuna ollut kauheat vatsakivut. siis ihan sietämättömät. Koulu matkalla aloin oksentamaanki. Oli pakko kääntyä takaisin sairastamaan. Mulla on aina menkkojen toisena päivänä kamalat kivut. Mutta tämän aamun kivut olivat vielä hirveämmät. ja mikä oudointa ei tipan tippaa verta. koskaan eivät kivut ole alkaneet ennen veren tuloa. korkeintaan pientä nippailua, mutta ei mitään tälläistä. Meinasin pyörtyäkin aamulla kun olo oli niin heikko. Noo tilasin ajan sairaanhoitajalle sairasloma todistusta varten, jos vaikka ottaisivat verestä tuon raskaustestinkin varmuudeksi.
ääh. pakko oli tulla purkamaan tänne mieltä , kiitos lukijoille :D!
 
sohvi77, anteeksi sekoiluni :ashamed:

On tosiaan aina säännöllinen kierto ja menkat alkaa aina kahden päivän tuhrulla. Mutta veriviiruja ei ole koskaan näkynyt (sellainen siis tuli lauantaina kp 25) ja tämä on siis jo viides päivä tätä kissa-hiiri -leikkiä. Uskon kyllä negaan, mutta turhia toiveita tulee väkisinkin heräteltyä... Olen siis testaillut halpatesteillä (herkkyys 25), tänään pitäisi tulla mammaksin testejä (herkkyys 10).

Jännä nähdä, miten sulla testailut etenevät. Perässä tullaan, uskon niin =)
 
Huomenta, käytän tässä työaikaa tehokkaasti hyväkseni ja selailen mammaksin ja halpatestin sivuja. Ajattelin laittaa tilaukseen muutaman satsin liuskatestejä ja yhden setin CB:n digitestejä. Jos sitten liuskat antaa tasavahvoja viivoja, niin voi digillä tehdä varmennuksen. CB on sen verran kallis, etten viitsi koko kiertoa sillä testailla.

Alisa84 kun sanoit yhdessä vaiheessa, että vuoden yrittämisen tulos on yksi positiivinen ovistesti, niin oletko kuinka monta kiertoa testannut? Mietin vaan, että kuinka selkeitä noi testit on, että onko niissä viivoissa ollut ihan selkeät erot eri kierroissa? Ja tuleeko se testiviiva himmeänä sulla kuitenkin joka kuukausi, vaikkei tasavahvaksi muutukaan?

Kiitokset myös ymmärtäväisestä suhtautumisesta kaikille tohon eiliseen pieneen purkaukseen :flower: Ihana, että on tälläinen pieni pino, jossa voi tuoda ajatuksensa esiin :) Mukavaa päivää kaikille!
 
Taitaa ovis lähestyä, jos noihin testeihin on luottaminen. Käytin myös työaikaani tehokkaasti ja pissasin ovistikkuun; vahvempi viiva kuin eilen mutta ei vieläkään tasavahva. Onko kaikille oviksen bonganneille tullu ihan tasavahvat viivat vai pitääkö viivoja vaan verrata toisiinsa vahvistuuko vai ei? :eek: :D
 
Laskeskelin tuossa huvikseni - kiertoni on ollut viime kuukausina tasan 29 vrk. Tuon voisi päivittää seuraavalla kerralla kohdalleni (tietenkin tästä tulee nyt joku jättikierto sitten, kun näin tähän kirjoitan..). Tänään on siis tuo kp 29.

Mammaksin kuori tuli juuri ja ensin ajattelin, että testailen huomenna aamulla paketin herkällä testillä (jos täti pysyy poissa, mitä en siis edelleenkään usko jo tulleiden vuotojen takia), mutta mitä ihmettä teen 18 ovistestillä, jos tulos olisikin +... Kaikkea sitä tuleekin mietittyä :LOL:
 
Kiitoksia kaikille tuesta!

unelmoya, wannabemama, marrr, Sisely, paljon paljon onnea, että plussaisitte!! Niin kauan kun täti ei tule, on toivoa!! Jännittää nyt kauheasti, tuleeko pian ekat plussat tähän meidän ketjuun.
 
Moikka

No onpas jännät paikat täällä. Plussatkaahan, tytöt.

ON: Tuli nyt sitten tehtyä se varmistustesti ja negatiivinen oli
:(
Mutta nyt ainakin tiedän ja olenhan jo pitkällä kierrossakkin. Mulle voisi kyllä MINNA laittaa kierron kestoksi 37 päivää, kun näemmä venyykin. Elikkä viimeeksi tunsin jotain kovia vihlasuja 15.päivä (oviskipuja???), eli kp oli silloin joku 22 eli se stemmais , kun kierto veny 38:ksi. Voi tuska, on kyllä pitkä odotus.....

Minna77 Osanottoni. Hyvään ikään olivat ilmeisesti kuitenkin jo päässeet.
 
Hei kaikille,

mä voisin liittyä teidän seuraan. Olen 26v. (toukokuussa 27) ensikoisesta haaveileja, jolla kp nyt 22/32-39, yk 1. Olen näitä palstoja jo vähän aikaa seuraillut ja miettinyt, että pitäisikö itsekin alkaa kirjoittelemaan, vai meneekö kuumeilu tällä tavalla vähän yli... Ootteko muut miettineet asiaa? Etujahan tässä on se, että saa jakaa ajatuksiaan ja tuntojaan muiden vastaavassa tilanteessa olevien kanssa, kun ei muuten halua yrityksestä kellekään kertoa. Ja mies ei jaksa kuumeilla näin paljoa, vaikka lasta toivookin. Haittapuolina on sitten ehkä juuri se, että kuumeileeko sitä liikaa, jos ja kun näitä palstoja lukee ja tänne kirjottelee. Nojoo, tähän porukkaan nyt jokatapauksessa haluan liittyä. Ja toivottavasti saadaan porukalla iloita monien puolesta tässä kuussa!!

Onnea kaikille!!
 
Tervetuloa alppiina :flower:

No niin... kp1/28. Yk2 lähti sitten käyntiin..
Turhia täällä aamulla meuhkasin, ku täti oli jo ihan oven takana. :/
Mut siis outoo kyllä, oon ihan ilonen et menkat alko. Nyt sit sain tietää mikä mun kierron pituus on normisti ja et pillerit ei oo sekottanu sitä ihan täysin. Ja tietty ku ehin tossa jo aiemmin testaa, ja nega tuli, ni niitä osas oottaa. Olin kyl jo ihan unohtanu miltä menkat tuntuu ilman pillereitä, AUTS!

plussa tuulia! ++++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä