Maaliskuun malttamattomat

Jes! Kyllä on pakko olla ovis nyt! Limaa tulee, sellasta kellertävää jossa veriviiruja hiukan. Sori että jaan tään teidän kans :ashamed: . Oon tässä Oilin elämää yrittäny tarkkailla ja oon kyllä todella iloinen jos se olis nyt sitä itteensä. Kertokaas tarkoittaako limojen tulo sitä että ovis on just nyt meneillään vai että meni jo? Anteeks kun nyt on niin omaa napaa mutta ei voi hillitä tätä iloa :D :D
 
Voi helvet*i täällä alkoi tänään ruskea vuoto, jotenka mulle sitten voi päivittää huomenna kp2. Jään pitämään perää tähän meijän pinoon :(
wbmama, Sisely Mites teillä? marrr ja mites siellä tuliko se täti nyt ihan "virallisesti"Toivottavasti nyt plussaisitte :heart:

Seuraava kiertokin menee ihan omalla painollaan, en meinaa tikutella tms....täytyy katsoa tämän kierron jälkeen pitääkö kiertoani muuttaa (28->33)vai oliko tämä nyt joku poikkeus....tosin mua ihmetyttää vieläkin kun tissit edelleen arat(jomottelee), no ei se vanhuus yksin tuu (kierto heittelee päin peetä, ja on mitä oudoimpia menkkaoireita :LOL:

Jos ei muuta niin tulipahan varmistettua paikka huhtikuun hulluihin, sitten taas jännäillään :)
Jään tänne nyt kuitenkin siihen asti roikkumaan ja jännäilemään muiden puolesta, niin menee aikakin edes vähän nopeammin :D
 
Uh uh täällä kärvistellään kun alaselkää ja jopa reisiä polttelee nää menkat. No, kohta spinkkuun! Varasin ajan gynelle, pitää mennä ottaa kontrollipapa, kun viimeks papa tuli hälyyttävänä takas, HPV ja ne riskityypit. Ei siis kondylooma vaan ne muut solumuutokset. Sain gynen ensi viikolle ja toivon niin et se papa tulis puhtaana takaisin!! Muutenkin voin kysellä gyneltä kaikkia näitä juttuja ja jos sillä olis vaikka jotain neuvoja. Ekaa kertaa meen miesgynekologille, ootteko ollut? Mietin vaan et se on uransa aikana nähnyt kaikennäköisiä römpsiä et ehkä se ei oo niin kamalaa :D Mä oon ollut kyl maailman saamaton tänään, maannut sohvalla ja dataillut vaan.. ai hitto mahaan sattuu. Laitan laiskuuden kuukautiskipujen piikkiin :D Mua kyl aina urheilu auttaa, et pakotan itseni sinne spinningiin.

tyttokarpanen, toivotaan, että plussaksi muuttuu!!!
 
Minna: Kiitos päivityksestä.

Sohvi77: Onneksi olkoon oviksen bongauksesta. Olen ymmärtänyt , että limat loppuu kun kun ovis ohi. Mutta tämä siis mutu.



:hug: tädin yllättämille ja toivotaan että ne ei raskaana-tekstitkin muuttuisivat lyhyemmiksi toteamuksiksi. Tuo onkin paha tuo digitaalinen, kun ei "saa" eikä "voi" bongata haamuja eikä viivanpaikkoja.

ON: Kauhee flunssa päällä ja fiilikset maassa. Toivottavasti paranis pian, pääsis ulkoilee ja liikkumaan pojan kanssa ja vaikka odottamaan sitä parin viikon päästä tapahtuvaa ovista.
 
Heipä hei...täälläkin tavallista kipeämpi tätsy ollu kylässä. Liekö johtuu lisäestrogeenistä, että on kipeämpi kuin normaalisti. Työasiaan sen verran, että olen miettinyt samoja juttuja, kun soppari loppuu kesäkuussa eikä vielä ole tietoa, että jatketaanko sitä. Jos jatketaan, niin saattais olla muutaman vuoden pesti, mutta en kyllä aio tätä vauva-asiaa laittaa sen takia hyllylle. Toisaalta toivoisin, että se antaisi vielä vähän odottaa itseään, kevät/kesävauva ensi vuonna, mutta kun ei näissä kysytä, että milloin olisi hyvä. Toisaalta tämä odotus on välillä niin ahdistavaa, että toivois tulevansa mahd.pian raskaaksi. Ajatukset taas laukkaa miten sattuu :)
 
Kiitos kaikille neuvoista! Niinpä tein, että otin työn vastaan enkä aio murehtia enempää ja vauva tulee jos on tullakseen, greippimehun litkintää en kuitenkaan aio lopettaa =)

Lintsi85 Mä oon viimesinä vuosina käynyt miespuolisella gynellä ja se on oikeesti ihan tosi tosi hyvä, paljon parempi ku ykskään nainen jolla oon ollut. Tosin mä kävin YTHS:n miespuolisella gynellä kans joku muutama vuos sitten ja se oli ihan kauhee, se ennusti mulle kaikki maailman sukupuolitaudit ennenku oli edes tutkinut ja mitään ei sit kuitenkaan ollut. Tavallista hiivaa väitti kondyloomaks ja klamydiaks, mutta kaikki testit oli puhtaat. Mutta siis eipä kai se siitä sukupuolesta ole kiinni onko hyvä vai huono =)

Tyttökärpänen , toivottavasti testasit vaan liian aikasin ja plussa pärähtää ruutuun vielä!!

Samoin myös kaikille muille testausvaiheessa oleville, PLUSSIA PLUSSIA PLUSSIA! :)
 
unelmoya Mää oon kans samoilla linjoilla ton työn suhteen, niitä kerkee aina tehä :)

Lintsi PAhoittelut tädistä! :hug: Nyt seuraavaan kiertoon sit se plussa :) Mää oon käyny mies gynellä, erittäin asiallinen ja ihana gyne, otti heti tän lapsettomuuden hoitoon. Toivottavasti sulla on yhtä ihana kokemus.

Sohvi Kuulemma monella on näyttäny hailakampia viivoja ja silti ovis tullu :) Että ei muutako käyttämään hyödyks ;)

Jenniho Pahoittelut negasta! :hug:

Helmiäinen Pahoittelut menkoista :( :hug:

Ensiviikon tiistaina tädin pitäs tulla vierailulle, siis jos tulee :D
 




wannabemama.......kp 37/32..................yk4
marr........................kp 31/28-30........yk3
jenninho.................Kp 29/28-30.............yk 2
Tiukun äiti...............kp 29/28-49..............yk1
Alisa84.....................kp 28/26-35
Pipopi......................kp 26/26-34............yk8
tyttokarpanen..........kp 25/24-28.........yk0
mimomamo..............kp 24/28
Alppiina...................kp24/32-39............yk1
Hippuli-81............kp 16/33-45........yk2
Minna77...................kp 16/26.............. .yk6
Sohvi77....................kp 15/?..................yk2
Hemmi......................kp 12/28-31
moumou...................kp 12/29-31..........yk4
saralia......................kp 11/?.................yk7
Chili24......................kp 10/26................yk3
äippäliini83...............kp 10/28...............yk3
Emppu3008..............kp 9/30...............yk3
Rauna....................kp 9/37.................yk3
Sero........................kp 6/25-31...........yk4
Marta.......................kp 4/29................yk5
unelmoya................kp 4/28.................yk2
Lintsi85..................kp 2/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 2/28.............yk2
Sisely......................kp 2/29-30..............yk2
 
Huomenta!

Mä yritin eilen illalla kirjoitella, mutta sainkin sitten sen jotenkin häviämään :ashamed:
Uskon että mun kierto on pidempi nyt, imetyksen takia. Toivottavasti kuitenkin paljon lyhyempi kun tuon 49 päivää, mikä on pisin mikä mulla on ollut.
Viikko sitten tunsin niitä "vihlaisuja", joten sittenhän ne menkat alkaisivat n. viikon päästä ja kierto olisi n.35 päivää..
Tosin jos mulla ei sunnuntaihin mennessä mitään tapahdu, voi olla että testailen ihan huvin vuoksi :D

:hug: Paljon haleja, niitä tarvitseville :hug:

Ja kaikille plussatuulia! :heart:
 
Kp 2/29-30. 30 päivään mentiin taas, juuri kun luulin kierron pysyvästi lyhentyneen 29 päivään. Päivittäjälle pahoittelut turhasta vaivannäöstä :flower:

Hulluihin ilmoittaudun mukaan jo nyt ja hyvällä mielellä jatkellaan tikkuja kokeillen ;)
 
Helmiäinen, Sisely Isot :hug: teille!!! Onneksi kuitenkin se täti ei antanut odottaa ja jännittää turhan pitkään.... Onnea ja +++++++ uudelle kierrolle. Ja jääkää ihmeessä tänne pitämään meille seuraa! Sisely, älä murehdi päivityksestä, se on niin helppoa ;)

Siitä gallupista.... Mä aloitin viime kierron puolivälissä juomaan greippimehua; eli tämä kyseinen kierto on eka kokonainen greippimehukierto. Ovista en ole tikuttanut, kun näyttää tulevan keskeytyksiä meidän yrityksille reissujen takia nämä pari tulevaa kuukautta :( Nyt olis liian malttamaton odottelemaan vielä lisää!
 
Saako liittyä joukkoon. Muutama viikko sitten päätettiin esikoista yrittää ja tämä kierto on nyt sitten ensimmäinen yk. Tänään tuli sopivasti tätikin kylään eli nyt on kp 1/25. ja yk. 1. Kerkesin tuossa viime kierrollakin jo jännäämään, että onko vahinko sattunut. (päätettiin lapsesta vasta ovulaation jälkeen.) Raskautuminen olisi siis johtunut puhtaasta sähläyksestä. Nyt siis joka tapauksessa virallisesti ensimmäiset yritykset ja puhtaalta pöydältä lähdetään. Kivaa jännätä yhdessä. =)
 
Tervetuloa Alice81! ja isot :hug: Siselylle, helmiäiselle ja kaikille tädin kohdanneille.

Minun raskautumisen edistys keinot on olleet myös greippimehun juonti, tosin vasta muutaman päivän sitä juonut ja päivien laskeminen ja otollisten päivien pupuilu vaikka väkisin tuon miehen kanssa (jos ei hyvällä niin pahalla ) =)

Edelleenkään ei menkkoja vain valkovuotoa. Ei juurikaan oireita paitsi ajoittaista laimeaa alavatsan juilintaa ja sekin taitaa tulla vain jos alkaa tarkkailemaan itseään, että ei ehkä voi oireeksi sanoa. Ainoa oikea oire on kuumat aallot, joita ollut nyt päivin öin about 1,5 vkoa.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Heip, yks joukkoon tummaan liittyy. Tähän mennessä ei oo virallisesti yritetty, mutta nyt sitten ihan tosissaan. Eli täällä kp 9/29-30 ja miten toi yk sitten tulkitaan tavallaan 1, ku oottelin jännityksellä viimeks menkkoja, jotka sit alko. Eli onko tää nyt sit toinen yrityskerta :)
 
Kyllä se täti tuli kylään ihan kunnolla kovine kipuineen. Täällä siis kp 3/29-30 (muutetaan nyt tuo 28 29:ksi)eli minut voi laittaa tuonne listan alapäähän. noo tässä kierrossa ostan ovis testit, jospa osaisin käyttää niitä :D.
 
Ilmoittaudun mukaan huhtikuun hulluihin.. Täällä kp 1/26-32 (muutetaan minullakin hieman tuota kierron pituutta) ja yk 9 alkoi. Jotenkin uskon näiden parittomien kiertojen voimaan enemmän. Mistäköhän sekin johtuu? :LOL:
 
Tervetuloa uudet!! :flower: Ja pahoittelut tädin piinaamille :hug:

Mulla oviskivut vaan jatkuu. Nyt viidettä päivää, luulin jo että menkat alkaa kun sattunut koko päivän samalla tavalla vatsaan ja selkään. Pitäiskö olla huolissaan että näin kauan kipeenä? Tänään tuli taas vaaleanpunaista limaa/valkkaria :x Toivottavasti masussa nyt jotain kivaa tapahtuis niin en turhaa kipuilis. =)
 
Mulle on tullut taas "ihmeellisiä oireita", kun niin kovasti jännitän milloin ne kuukautiset alkaa :D
Siis väsyttää (no on tässä tullut monta yötä nukuttua huonosti), närästää (tullut juotua ihan liikaa kahvia, koska on väsyttänyt), ihan kun olisi nuha/ flunssa tulossa (no voihan se tullakin), pääkin on kipeä (huono tyynyt), ja kaikenmoista vihlontaa ja "jomotusta" sekä ihan kun hajuaistikin olisi "parantunut" :ashamed:
Se on kumma kun alkaa kaikemmoisia oireita tulla (eikä vaan raskausoireita, vaan muitakin), kun kovasti vauvaa toivoo..

sohvi77 Unohdin katsoa monesko kiertopäivä sulla on menossa. Jospa olisitkin raskaana? Ja tuo vaaleanpunainen sitä "kiinnittymisvuotoa"? (tai mitälie :ashamed: )
Kovasti ainakin peukkuja pidän että olisit. :heart:
 
Tiukun äiti kiitos peukutuksista mutta oon vasta kierron puolessa välissä niin ei tää vielä raskaudesta voi johtua. Toisaalta tietystihän kaikki on mahdollista jos kerran joku on jopa menkkojen aikaan tai ainakin alkukierrosta raskautunut mutta ei kai sentäs meikäläiselle niin hyvä tuuri ois käyny. Sulla kyllä kuulostaa aikas lailla hyviltä oireet...peukkuja sullekin!!!!
 

Yhteistyössä