Maaliskuun malttamattomat

Tiukun äiti katsotaan jos huomenna uskaltaisin, mutta voi olla, että jänistän kun pelkään, että se on taas nega...

Menkat ei kyllä oikeestaan oo ollu myöhässä oikein koskaan, mutta toisaalta vaikea sanoa mikä tilanne nyt aikuisena, kun söin pillereitä 7 vuotta ja lokakuussa lopetin niin nyt on tullu kolmet oikeet menkat. Se eka kierto pillereitten lopettamisen jälkeen oli mulla 45 päivää, mikä on aika normaali aika palautua pillereistä, mutta toinen kierto oli 32pv ja kolmas 31 ja tosiaan teininä ennen pillereitä oli aina n. 29 pv. Siksi uskon myös nyt, että ne on oikeesti myöhässä.... Sorry, tosi sekavaa tekstiä ku tää eukko on itekki täs vaihees kiertoo ihan sekasin... toivottavasti mun kierto on tällä kertaa 9 kk :LOL:
 
tyttokarpanen Pahoittelut ja :hug: tädistä!!

wbmama Olen mäkin kuullut monelta, että ovat saaneet myöhäisen plussan. Sehän on ihan mahdollista, jos ovis on tullut myöhään. Onko sulla aavistusta, milloin sun ovis on ollut? Jos on, niin voit laskea noin 2 vko siitä eteenpäin (jolloin olis se menkkojen alku), jotta saat tietää milloin kannattaa testata.

Edelleen on monta listan huipulla... Tuleekohan nyt iso pino plussia samaan aikaan, kun on jo toista viikkoa jatkunut meidän plussakuivuus :p

Itsellä ei oikein ole toivoa, että olis tässä kierrossa onnistanut. Ei ole edes aavistustakaan onko jo DPO:t menossa. Joten aika toivottomalta tuntuu tämä meno ja kun ei millään malttaisi :headwall: Vitsit, mä oon jo valmis tonne huhtikuun hulluihin :LOL:

Mutta, plussia pinoon nyt, kiitos!!!
 
Tyttökärpänen Pahoittelut tädistä! :( :hug:

wannabemama Itekin sitä testin tekoa oon tosiaan miettiny ja oon sen aatellu ens keskiviikolle, mut jotenkin sellanen tunne, ettei tarvi tehä.. Toivottavasti tuo oireeettomuus olis hyvä merkki, nimittäin oireet vähentyneet huomattavasti, ainut mitä löytyy on jano ja vilun väreet + lämmöt 36,6-37. Jos menkat on päivänkin myöhässä niin voisithan testailla, mut jos haluaa varmemman tuloksen niin oottaa vielä muutaman päivän :) Joo, määki oon lukenu sellasta ketjua jossain, että "myöhään plussanneet", huimilla kp:illä niitä plussia tullu.

Marta Ite testailin liuskoille ovisplussan aamupissasta vaikka niissä luki, ettei kannata aamupissasta testailla.. Joten ei muutakuin kokeilemaan :)

Tiukun äiti Aijaa, ootte tekin saaneet sitten yrittää jonkun aikaa :| No jospa, sää nyt kokeilet bongailla sitä ovista niin opit sitten senkin :)

Minna Sullahan on menny kierto reippaasti, jos ei oo hajuakaan dpo:sta :) Määkin liityn huhtikuun hulluihin mikäli tulee tarvetta, toivottavasti ei :D
 
WBM Koska teit viimeeksi testin? Toivottavasti tulee se plussa.

Minna ja Alisa on jo ihan menossa huhtikuuhun asti. Ja mä kun vielä vasta odottelen sitä ovisaikaa. Tosin mullakin se jännäily osuu sinne huhtikuun puoleen väliin...

Hyvää naistenpäivää.

Jossain pinossa näytti Jenninho muuten plussanneen??
 
Alisa Hehe, mä olen ennemmin ihan pihalla, että mitä tää mun kroppa nyt meinaa. On ollut hieman stressiä viime parin viikon ajan, just silloin kun oviksen olis pitänyt teoriassa tulla, joten ehkä se sen takia on myöhässä. Mutta, toivotaan, ettei olisi tarvetta huhtikuun hulluihin!!!

Rauna Mäkin kyl edelleen odotan ovista, mutta olen epävarma, missä vaiheessa mun kierto oikeesti on...

Mielenkiintoista, onko jenninho tosiaan plussannut?
 
Hyvää naistenpäivää kaikille!!

Joo täällä siis yks varmistunut huhtikuun hullu :) Menkat alkaa vähitellen loppua, ihan kiva. Onneks ovista ei näiden menkkojen jälkeen tarvitse niin kauaa odotella! Ja ens torstaina on se gyne, mietin vaan et voinks mä vaan pyytää et se ultraa limakalvon paksuuden? Mua vaan kiinnostais tietää, et pyöriiks se normaalilukemissa.. Vai luuleekse se et oon joku hysteerinen seko :D Lähdetään aurinkolomalle ensi perjantaina ja siellä reissussa on ovisajat, kivaa :)

Alisa, hyvä ettet oo luovuttanut :) Paljon tsemppiä, toivottavasti on lääkkeet purreet!! Onnea testaukseen!!

Wannabemama, toivottavasti menkat on myöhässä siitä parhaasta syystä!!

Missä Jenninho, sais tulla meillekin kertomaan :)
 
Voi ei, taisin sekottaa. Jotenkin olen päässä yhdistänyt heidät samaksi.. Siis Jennyli ja Jenninho. Anteeksi. Nyt tästä lähtien piän kyllä huolta vaan omista asioistani.. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti:
tyttokarpanen :hug:
Anteeksi tuo väärin kirjoitettu nimimerkki.
Mä kirjoitin sen monta kertaa pyyhin ja kirjoitin uudestaan ennen kun viestin lähetin.
Mitäköhän mä ajattelin, en varmaan mitään :ashamed:
Ei se nyt maailmaa kaada, mut ärsyttää vaan... Ku oon nimenomaan tottunu tähän kirjotus asuun ku ollu nikki käytössä jo monta monta vuotta... :D :LOL:

Ja et sä siis ainut ollu... Tais vissii 4 olla väärinkirjotettuna... :p
Juu, siis sen takia mä kirjoitinkin. Siis kun tyhmänä katsoin edellisen viestistä sun nimimerkin. Mulla kun on niin huono muisti :ashamed:
No nyt ainakin muistan, niin ei tarvise enään katsoa :D
 
No heippa. Olin eilen ulkoilemassa ja kyllä täytyy sanoa että nenä taas terävöitynyt. Haistoin vessassakin että kellä oli likanen alapää! oli aika kiusallista... ja tänään sain pikku raivot ku mies teki jotai tonnikalaruokaa ittellee. En voi sietää sitä kauheaa hajua nyt! Nii, ja tulin eilisestä kipeäksi, on kerääntyny limaa poskionteloon ja nielu on sieltä nenäontelon paikkeilta toosi kipeä, en haluu ees puhuu sen takia :snotty:
Ja nämä viittaavat siihen että olis taas raskaana. Tulin viime kierrossakin kamalaan flunssaan ulkona istumisesta (siis koti pihalla). Ja normaalisti sairastelen vähän...
 
Minna Toivotaan, ettei olis tarvetta sinne hullujen huhtikuuhun siirtyä :D

tyttokarpanen Pahoittelut väärän nikin tuomisesta julki, jotenkin aattelin, että kirjottelet ulkomailta eikä siellä oo ään ja öön pisteitä :ashamed: Sori! :ashamed: :D

Lintsi Kysy ihmeessä sitä ultraa :) Mihis päin ootte menossa? B) Määki lähen kaverin kanssa reissuun kolmen viikon päästä B) Onko teillä viikon vai kahden reissu?

Mimomamo Jee, raskausoireita :D Millos testaat? :whistle:

On: oireet häipyneet, paitsi jano ja iltaväsymys.. Tänään tuossa iltapäivällä alko pistään tuonne oikeelle puolelle alavatsaan, mut taitaa olla kuviteltua..
 
Minna77 Ei mitään hajua milloin ois ovis ollu =)

Rauna Negatiivisen testin tein keskiviikkona 4.3. En tiiä koska uskallan seuraavan kerran testata... Menkoista laskettuna jos oisin raskaana ni raskauslaskuri anto sellaset viikot ku 5+3 että kai sen kohta pitäis näkyy jos näkyy ikinä...

Plussatkaa nyt joku, ettei tää ketju nyt jää plussattomaksi...
 
Rauna Testin tein viimeks keskiviikkona eli 4.3 ja se oli nega. Raskauslaskuri anto mulle viikot 5+3 menkoista laskettuna jos muka oisin raskaana et luulishan se kohta viimeistään näkyvän jos tää nyt sitä on, mut ei jaksa uskoo...

Minna77 Ei hajuukaan milloin ovis ois ollu =)

Plussatkaa nyt joku pliis =) kaivataan piristystä tänne meidän pinoon, uskoa siihen, että se on mahdollista!
 
Mitäs tänne :)? Hyvät naistenpäivät!
Minä menin tilaamaan mammaksilta ovulaatio testejä 18 ja herkkiä raskaus testejä 3. :D Menevät nämä viikonloput aina vaan niin nopeasti. Tätikin lähti onneksi jo pois :)
 
marrr, samat on kuviot meillä =). Nuo samat testit samalla kokoonpanolla löytyy laatikosta. Ekat ovistikuttelut edessä ja ihan vaan mielenkiinnosta meinaan kokeilla. Niin jännältä tuo homma kuulostaa ;).

Ja tätikin kurvailee jo pois. Jospa se joulutonttu meille tulisi... :xmas: :heart:

Halit kaikille :hug:
 
Alisa84 mä testaan jos jää menkat pois. sillai että on paripäivää ollu kuulumattomissa. En uskalla liian ajoissa ettei innostu turhaan... tai toisaalta samapa tuo, mut toisaalta ei oo sama. vaikeeta :ashamed:
 


wannabemama.......kp 40/32..................yk4
jenninho.................Kp 32/28-30.............yk 2
Tiukun äiti...............kp 32/28-49..............yk1
Alisa84.....................kp 31/26-35
Pipopi......................kp 29/26-34............yk8
mimomamo..............kp 27/28
Alppiina...................kp 27/32-39............yk1
Hippuli-81............kp 19/33-45........yk2
Minna77...................kp 19/26.............. .yk6
Sohvi77....................kp 18/?..................yk2
Hemmi......................kp 15/28-31
moumou...................kp 15/29-31..........yk4
saralia......................kp 14/?.................yk7
Chili24......................kp 13/26................yk3
äippäliini83...............kp 13/28...............yk3
Emppu3008..............kp 12/30...............yk3
Rauna.....................kp 12/37.................yk3
JääKyynel.................kp 12/29-30..........yk2
Zande.......................kp 12/31
Sero........................kp 9/25-31...........yk4
Marta.......................kp 7/29................yk5
unelmoya................kp 7/28.................yk2
marr........................kp 6/29-30........yk4
Lintsi85..................kp 5/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 5/28.............yk2
Sisely......................kp 5/29-30..............yk2
Alice81....................kp 4/25..................yk1
Pipopi.....................kp 4/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 3/24-28.............yk1

Siis, Zande tervetuloa! :flower:


jotta tulisi nyt plussia tämän uuden viikon alkuun!

 
Hyvää viikon alkua kaikille. Täällä pidetään peukkuja kaikille ylipäiviä käyville. Toivottavasti nyt joku teistä plussaisi.

ON: Perjantaina alkoi menkat ja kesti vaan sen yhen päivän. La ja su ilman vuotoa. Tänään taas uudet menkat. On todella sekasin tää kroppa. Loppuis jo niin pääsisimme tositoimiin.

Vinkkejä, miten tunnistatte oviksen. Itse en ikinä ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota, kun tosiaan ensimmäistä kertaa sillä on minun elämässä jotain väliä. En siis ehkä ole osannut yhdistää oireita. (jos semmosia on edes ollut.) Yhteenvetona: Minkälaisia oireita teillä on oviksen aikaan?
 
mä tunnistan oviksen siitä, kun mul tulee nippailutuntemuksii jommalle kummalle puolelle alavatsaa. se alkaa n. viikkoa ennen ovista. n.2-4pvää on paineen tunne alavatsalla ja sit on noi ovislimat, jotka on mulla ainakii aika runsaat.. ällötekstiä... sori... sit kun ovis on menny niin alkaa se ns. "kuiva kausi" ja paineen tunne alavatsalla helpottuu ja nippailut loppuvat.

mä oon käynny lukemas taas mut en oo ehtin kirjottaa mitää, koska oon ollu porukoil yötä viikonlopun ja ukko oli mukana kans, sekä muksu. ja jotenkii toi kirjottaminen käy inspiroimaan enemmän mitä pidemmäl kiertopäivät on... selviytynyt alkukierron masennuksesta niin alkaa taas juttu luistaa...

).( ovis tais olla eilen.. olla peittoo heiluteltu viimeks pe ja la... toivottavast riittää. tänää viel jos heiluttelis.
 
Tein testin ja se oli negatiivinen, mutta menkoistakaan ei tietoa. Jos mun kierto nyt jostain syystä (esim. e-pillerit) on menny sekasin ni hullukshan tässä tulee ku ei sitte voi koskaan tietää et onks ne oikeesti myöhässä vai ei. Molemmat testit tein apteekin testillä ja nyt ei kyl vähään aikaan huvita testata ollenkaan, mut kuinka kauan mun pitää niitä menkkoja oikeen ootella sitte... Ärsyttävää touhua!

Sitte tietysti mielessään elättelee toiveita et tosiaan kuuluisin niihin myöhään plussaaviin, mutta ei oikeen nyt jaksa uskoo. Oli kyl jo testii tehdessä sellanen fiilis et negahan se on. Niin kovasti vaan toivois sellasta pikkuista.

En vaan sit tiiä et jos kierto vaan heittää näin pahasti huvikseen niin oonkohan mä ees pillereitten lopetuksen jälkeen ovuloinu ollenkaan, en oo koskaan tikutellu.

Tulis nyt ees ne menkat sitte jos ei vauvaa kerran ni vois lähtee uuteen kiertoon. Ja mä kun oon aina ollu ilonen siitä, että on säännölliset menkat ni en sit tiiä enää missä mennään...

Anteeks purkautumiseni. Emmä nyt oikeesti kovin raivona oo, mut ärsyttää vaan tää tilanne ku ei todellakaan tiedä, että missä mennään. Menkat jo kuitenkin viikon myöhässä.

Parempaa onnea teille muille!
 
wannabemama Oho, sullahan on kierto venähtänyt, toivottavasti saisit myöhäsen plussan! :) ** Muoks Jep, tuttu tunne tuon kierron venymisen kans.. Se on kyllä tosi turhauttavaa..

marrr Sanoppas muuta, viikonloput vilahtaa ihan silmissä ohi. Mulla ainkin on niin paljon tekemistä, ku viikolla ei kerkee mitään tehdä.. Nyt ei sitten muutako tikuttelemaan.

Sisely Pistetään kaikki toivo ja usko siihen joulutonttuun :) :xmas:

Mimomamo Jep, tuttu tunne. ite tässä painiskelen, että millon testin tekisin, jos menkkoja ei huomenna kuulu. Alunperin suunnittelin, että tekisin sen keskiviikkona, mut nyt jotenkin vaaka kallistunu tonne loppu viikkoon.. Tosi hankalaa.. Ja jotenkin varmaan edes turha miettiä, ku se täti tulee kumminkin :|

Alice Mää bongasin tässä kierrossa elämäni enismmäisen oviksen. Mulla oli vatsan turvotusta ja sellanen tunne, että alavatsa ois täynnä nestettä. Sitte tais nippailla ja pistellä alavatsaa.

On: Näin yöllä aivan ihanan vauvaunen :D Siinä kävin ultrassa ja sieltä löytyi pikkuinen ihmisen alku :heart: Huomiseksi odottelen menkkoja ja sellanen fiilis on kyllä, että ne sieltä tulee. No, suunnitelmat on jo tehty ensi kiertoa varten, mm. greippimehu odottaa kaapissa :whistle: Voihan kökkö, kohta joutuu lähteen töihin.. Ei yhtään huvittais.
 

Yhteistyössä