Maaliskuun malttamattomat

Sisely ja marrr :hug: Ensi kierrosta tää kolmen kopla sitten plussaa!!
Tää on nyt kumma juttu kun ei meidän pinoon noita plussia tule nyt millään...WBMaman plussaa odotellessa... :whistle:

Kyselisin vielä kun mulla edelleen tissit jomottelee, että meinaako ne nyt jomotella koko tädin vierailun ajan? Tää on mulle ihan uusi "oire", joten ne kenellä on ollut niin mites teillä?

Ai niin ihan meinasin unohtaa sanoa uusille hellureit :wave:

Sitten ajan kuluksi pientä galluppia...Kuinka moni meinaa mennä varhaisultraan?

Täytynee painua pehkuihin...
Kaikille jännääjille viiden peukun heilutukset :wave:
 
sohvi77 kiitos sullekin peukutuksista.
Mutta nää mun "oireet" taitaa olla ihan kuviteltuja oireita taas. Niitä kun mulla on ollut jo muutaman kerran aikaisemminkin tässä talven aikana..
Tosin ainahan voi toivoa :)
Varhaisultrasta en tiedä. En ole ennen käynyt. Pitää miettiä sitten, jos sitä joskus raskaaksi tulee..
 
:hug: kaikille tarvitseville!! :hug:

Tiukun äiti toivotaan että sinun oireet ois ihan oikeita oireita eikä vaan toiveiden aiheuttamia.

hihii, mä luin tuon Helmiläisen toivotuksen vähän väärin ja sain siitä väännettyä "Kaikille jännääjille viiden peiton heilutukset" Voisko olla että mulla on nyt tietynlaiset aktiviteetit liikaa mielessä... :LOL:

Mä luulen bonganneeni oviksen tänään, mutta voiko olla jo tässä vaiheessa? :eek: Ku vatsaa jomotellut silleen kummasti ja limojakin havainnut (enkä yleensä ole kovin limainen)... noh kattellaan.
 



wannabemama.......kp 38/32..................yk4
jenninho.................Kp 30/28-30.............yk 2
Tiukun äiti...............kp 30/28-49..............yk1
Alisa84.....................kp 29/26-35
Pipopi......................kp 27/26-34............yk8
tyttokarpanen..........kp 26/24-28.........yk0
mimomamo..............kp 25/28
Alppiina...................kp 25/32-39............yk1
Hippuli-81............kp 17/33-45........yk2
Minna77...................kp 17/26.............. .yk6
Sohvi77....................kp 16/?..................yk2
Hemmi......................kp 13/28-31
moumou...................kp 13/29-31..........yk4
saralia......................kp 12/?.................yk7
Chili24......................kp 11/26................yk3
äippäliini83...............kp 11/28...............yk3
Emppu3008..............kp 10/30...............yk3
Rauna....................kp 10/37.................yk3
JääKyynel.................kp 10/29-30..........yk2
Sero........................kp 7/25-31...........yk4
Marta.......................kp 5/29................yk5
unelmoya................kp 5/28.................yk2
marr........................kp 4/29-30........yk4
Lintsi85..................kp 3/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 3/28.............yk2
Sisely......................kp 3/29-30..............yk2
Alice81....................kp 2/25..................yk1
Pipopi.....................kp 2/26-32.............9

Alice81, JääKyynel Tervetuloa :flower: Paljon onnea ja+++++++++tuulia tässä kierrossa!!
 
pipopi Tervetuloa myös sulle!! :flower: Kiva, kun jatkat täällä meidän seurassa :)

Iso ja lämmin :hug: kaikille tädin yllättämille! Toivottavasti tällä uudella kierrolla onnistaa!

Sohvi77 Hieno, että olet bongannut oviksen! Kunpa olis täällä sama... Mulla viime kierrossa oli myös nuo oviskivut 4 perättäistä päivää yhdessä liman kanssa. Luin sit netistä, että jotkut saattavat tuntea munasolun kypsymisen, josta tulee siis nuo kivut. Eli ihan normaalia ovat oviksen yhteydessä. Osaatko sanoa, oletko aina tuntenut vastaavanlaisia kipuja? Siis oviksen yhteydessä?

Tässä linkki eräälle keskustelusivulle, jossa joku oli kirjoittanut hyvin noista kierron limajutuista ovikseen jne nähden:

http://www.verkkoklinikka.fi/keskustelut/&m=1945831&c=1743621&f=5742490&t=5381034

Alisa, tyttokarpanen, wannabemama, Tiukun äiti, Onnea ja ++++++!!! Ja muillekin testaajille!

Muuten, kuka testaa tai on testannut tänä viikonloppuna???
 
Sisely Pahoittelut menkoista! :hug:

Alice TErvetuloa mukaan :wave:

wannabemama Täällä ihan sama juttu, ei juurikaan mitään oireita ja jos mahan nippailutia tuntee niin pistän ne kyllä täysin luulotaudin piikkiin.

Jääkyynel TErvetuloa myös mukaan! :wave:

marrr Pahoittelut sinullekin menkoista! :hug: Kyllä sää niitä ovistikkuja osaat käyttää, ku määkin osasin :D

Pipopi Voi ei, sullakin kp 1, pahoittelut! :hug:

Tiukun äiti Jep, täällä sama tilanne, oireita onnistuin kyllä tosi hyvin kehittelemään, mutta nyt tuntuu, että ainoita oireita on jano ja väsymys. Eilenkin menin 21.45 sänkyyn, toki sitten heräsin 7 aamulla :D

Moumou Kyllä se ovis siellä varmasti kolkuttelee ;)

On: Eilen soittelin gynelle verikokeiden tulokset (oviksesta) ja arvo oli siinä ihan alarajoilla, mutta gyne epäili oviksen tapahtuneen. Nyt kuitenkin menetin kaiken toivon tämän kierron suhteen, jotenkin tuli vain fiilis, että eihän meillä sitten oo tärpänny.. :ashamed: Menkkoja odottelen tiistaille, tänään nappasin viimeisen terolutin suuhun, joten ne menkatkin alkaa varmasti ti... Huoh! Uuteen kiertoon ollaan valmistauduttu uusilla clomi ja tero resepteillä sekä greippimehulla eli näin paljon luotan tämän kierron tärppiin. Musta tuntuu ettei oireitakaan oo enää ku tuo janon tunne, vatsan turvotus ja väsy iltaisin. Onneks on viikonloppu!
 
moumou: Eiköhän se ovis ole. Onhan sulla noita päiviä kuitenkin jo kasassa ihan kivasti.

Alisa: Eiköhän tuo ole jo hyvä uutinen jos gyne meinasi että ovis olisi tapahtunut. Jos sellaiset rajat on tehty ja on alarajalla niin eiköhän se sitä tarkoita että alarajakin riittää ;)

:hug: tippuneille! Kyllä sieltä pohjalta taas noustaan :) Seuraavaksi sitten ollaankin raskausviikko pinossa alimmaisena :p

Galluppiin vastaus: Kyllä mä varmaan meen, koska haluan tietää että pikkunen on sitten oikealla puolella kohtua. Itseni tuntien, en saa mielenrauhaa ennemmin.

Täällä mennään siis kp7 ja aamulämpöjä mittaillut ja kummasti ne on noussut koko 7päivän ajan kun olen mittaillut, ei paljoa mutta kuitenkin. Voikohan siis nousta hiljakseen jo ovista kohti nyt jo?
Luvut siis ollut 36,5-36,76 välillä.
 
Kiitos kiitos :)

Saapi nähdä miten käy, kun elämäni eka kertaa alan kyttäilemään milloin mahdollisesti vois napsahtaa. Ensimmäistä siis yritetään. Tuli jopa tilattua noita ovulaatiotestejä, jos niistäki ois vaikka jotain apua. Tosin oon kyllä huomannu, ett minun kroppa tuntuu ilmottelevan kaikki nipistelyt. Saapi nähdä kumpaan luotan enempi. Vai luotanko kumpaankaan :) Kunhan nyt vaan tärppäis mahdollisimman nopeasti. Lopetin pillerit viime vuoden heinäkuun lopussa (vajaa kolme vuotta putkeen söin), eikä ehkäsyä sen jälkee oo ollu. Ei tosin sitä varsinaista yritystäkää. Eli pitänee alkaa olemaan vähän aktiivisempi tuolla peiton alla ;) Mitähän testejä (ovulaatio) te ootte käyttäny? Mitkä on siis ollu parhaita?
 
Heippa kaikille!

Täällä olis yks ku haluis liittyy joukkoon... Esikoista yritetään ja nyt olis yks terolut kierto takana ja tässä kierrossa aloin syömään clomeja.. nyt olis sit menossa kp10/31 ja eilen alotettiin puuhailut... noin vuoden ollaan yritetty... Toivotavasti tärppäis jo heti täst ekasta clomikierrosta
=) Paljon plussatuulia kaikille :heart:
 
Tervetuloa kaikille uusille :flower:

Alisa84 Oletkos jo testannut? Tai onko suunnitelmissa?
Sulla kun nättäisi olevan jo kivasti noita päiviä :)

Mulle iski sitten flunssa, ja viime yönä hirveää "menkkakipuilua".
Piti ihan kuumaan suihkuun mennä. Onneksi meni ohi ja sain nukuttua loppuyön ilman kipuja.
Ei ole vuoto kuitenkaan vielä alkannut.
Ihme koska mulla yleensä kipu alkaa vasta kun vuoto on alkanut..

Hauskaa päivää kaikille! :)
Ja plussatuulia! :heart: :wave:
 
Niin ja mä menin sitten typeränä testin tekemää, vaikka vasta huomenna piti tehdä.
Nega ihan niin kun tiesinkin :ashamed:
Silti tuli taas paha mieli :'(
Alkaisivat ne kuukautiset sitten nopeasti, niin pääsi taas yrittämään..
 
Sero Uskotaan ja toivotaan niin =) Toivottavasti bongaat oviksen pian!

Jääkyynel Ite tilasin mammaksilta liuska ovistestejä, niissä ärsyttävää se, kun niillä ei kannattais testata aamupissasta tai ellei pissi oo ollu rakossa sitä 4 tuntia.. Oviksen niillä kuitenkin bogasin aamupissasta :D Ajattelin seuraavaksi kokeilla tilata tuolta kotitesti-sivuilta, edullisia näyttivät olevan.

Zande Tervetuloa tännekin! :wave:

Tiukun äiti En oo vielä testaillu, ku nyt on vasta 11. päivä oviksen jälkeen. Testausta oon miettiny ensiviikon keskiviikolle, sillon olis dpo 15 ellei se täti kurvaa tiistaina.. Tänä aamuna nimittäin nappasin viimesen tero tabletin ja siitä aina menee se kaks päivää, että vuoto alkaa. Älä vielä menetä toivoa, jos menkat ei oo alkanu :hug: Mikä kp sulla on tänään? Voihan olla, että testi ei näytä vielä viivaa :D
 
Alisa84Kiitos lohduttavista sanoista :)
Toivottavasti pääset keskiviikkona testailemaan ja että plussa tulisi :heart:
Mulla ei siis ole mitään hajua monesko päivä mulla on ovulaation jälkeen menossa :ashamed:
Enhän mä osaa edes sitä tunnistaa.
Tosi noloa myöntää, kun mulla noita lapsia kuitenkin jo on :ashamed:
(olen kyllä tosi kiitollinen noista mun söpöliineistä :heart: )
Vähän yli viikko sitten tuntui jotain, mutten kyllä ole varma mistää..
Joten voi olla että testasin liian aikaisin.
Siis ihan noista kuukautisista kun laskee niin nythän olisi 30 päivä..
No jos ei niitä menkkoja kuuluu, niin testaan uudestaan viikon päästä.
Tuli taas sekavasti kirjoitettua, yrittäkää saada jotain selvää :D
 
Minna77 Ei mulla oo koskaan näin pitkään nämä kivut kestäny, yleensä ovista oon epäilly kun hetken jomottanut toisessa munasarjassa. Sitä kipua mulla oli tässä kierrossa jo kp9-10. Eilen tuli sit pyyhittäessä vähän verta mutta ei sen enempää ja edelleen kivut jatkuu; menkkakipua, vihlontaa kohdun seudulla ja nännejä "nippaa". En tiiä mitä on. Varmaan vaan v-mäinen Oili mutta toisaalta jotenki on sellanen olo että olis tärpännyt. Teoriassa ei kai edes mahdollista vielä tuntea :D Ja korkeelta tullaaaaaaaan............
 
Alisa84 Ite tilasin tuolta kotitestistä, maanataina pitäs kolahtaa postilaatikkoon, viimestään tiistaina. Se oli joku tarjouspaketti, jossa oli sekä ovistestejä, että raskaustestejä. No sitten näkeepi mimmosia ovat. Toivottavasti tulis ma, niin pääsis kokeilee miten tän homman osaa :ashamed:
 
Ohhoh, onpas taas päiviä hurahtanut ohi, kun oli työreissua tällä viikolla. Lueskelin ketjua hyvän aikaa, että pääsin ajan tasalle! Työpaikka-asioita minäkin mietin, kun uutta olen haeskelmassa nykyisen tilalle. Kyllä kaikki asiat lutviutuu tavalla tai toisella....toivottavasti. Lapset vaan ei tuu välttämättä, vaikka kuinka suunnitelee, joten näillä mennään.

Täällä käytössä on toistaiseksi vain lämpötilan mittaus (kun joku kyseli, mitä vippaskonsteja täällä käytetään). Eli vielä ei ole ovis ainakaan täällä käynyt, mutta alavatsakivut alkoivat tiistaina samankaltaisina kuin viime kuussa. Ei tosin ihan niin voimakkaita ole oireet mielestäni nyt.

Sohvi77 Noi sun oireet kuulostaa ihan samalta ku mulla viime kuussa. Laskeskelin, että ovis oli ehkä ollut 4-6 päivää kipuilujen alettua. Saas nähä kuinka itselläni käy nyt tässä kuussa....
 


wannabemama.......kp 39/32..................yk4
jenninho.................Kp 31/28-30.............yk 2
Tiukun äiti...............kp 31/28-49..............yk1
Alisa84.....................kp 30/26-35
Pipopi......................kp 28/26-34............yk8
mimomamo..............kp 26/28
Alppiina...................kp 26/32-39............yk1
Hippuli-81............kp 18/33-45........yk2
Minna77...................kp 18/26.............. .yk6
Sohvi77....................kp 17/?..................yk2
Hemmi......................kp 14/28-31
moumou...................kp 14/29-31..........yk4
saralia......................kp 13/?.................yk7
Chili24......................kp 12/26................yk3
äippäliini83...............kp 12/28...............yk3
Emppu3008..............kp 11/30...............yk3
Rauna.....................kp 11/37.................yk3
JääKyynel.................kp 11/29-30..........yk2
Zande.......................kp 11/31
Sero........................kp 8/25-31...........yk4
Marta.......................kp 6/29................yk5
unelmoya................kp 6/28.................yk2
marr........................kp 5/29-30........yk4
Lintsi85..................kp 4/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 4/28.............yk2
Sisely......................kp 4/29-30..............yk2
Alice81....................kp 3/25..................yk1
Pipopi.....................kp 3/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp2/24-28.............yk1

Zande Tervetuloa!!!!! :flower: Onnea ja +++++++!!!!
 
Sohvi , Joo, odottelu on niin tylsää...

tyttokarpanen Pahoittelut negasta!!! Onnea, että se muuttuis vielä plussaksi!!!!

Tiukun äiti Pikaista paranemista!!! Ja malttia odottamiseen ;) ....

Oikein hyvää sunnuntaita ja naistenpäivää!!!

meille kaikille!
 
Tiukun äiti Toisaalta ihan hyvä, ettet tiedäkkään niin ei tarvi piinailla ja miettiä niin kovasti, että millon tapahtuu mitäkin :) Sulla on hyvä tuuri käyny, että lapset on tärpänny suht helposti eikä oo tarvinnu tärppipäiviä miettiä ;)

Jääkyynel Itse taisin samaa pakettia katella netistä :D Tikuttelu on yllättävän helppoa, kyllä sää sen homman osaat :)

Tyttökärpänen Toivottavasti saisit sen plussan parin päivän päästä! :)

Sohvi Täällä kans yks, jota ei oo luotu odottelemaan :LOL: :wave:

Minna Aivan ihanan kuvan oot löytäny, rakastuin heti! :heart:

Niin ja Hyvää Naistenpäivää kaikille munkin puolesta!

 
Hyvää naisten päivää meille kaikille ihanille naisille!

Vieläkään ei menkat ole tullut minua onneksi kiusaamaan, mutta en ole uskaltanut myöskään testiä tehdä uudestaan... Kovasti kamppailen itseni kanssa, että milloin olisi hyvä päivä, onkos teillä mielipiteitä?? Mut ei tänää jooko =)

Alisa84 ja tyttökärpänen Joo siis mun oireet on vaan kuumat aallot ja välillä tosiaan mahaa nippailee mut ei mitään kovia repäisyjä. Kaveri just kerto, et sil ei ollu raskausaikana mitään oireita, että kyllä meillä toivoa on =) Sovitaanko yhteinen testi päivä...? Jos uskallan testata...

Laitoin odottajien puolelle galluppia, että millä viikoilla on saanu plussan näkyviin niin näytti siellä olevan joku myöhään plussaaja joka saanut ekan plussan vasta 6+ - 7+ viikoilla... Toivoa siis on!!!

Kaikille suunnattomasti onnea plussien suhteen!!! :heart:
 
Heipä hei neidit! Ja hyvää naistenpäivää munkin puolesta :flower:
Tervetuloa uusille munkin puolesta ja halaus kaikille, jotka saaneet tädin kylään tai muuten vaan tuntuvat halausta tarvitsevansa.

Ovistestit mietityttää täällä kovasti, kun yritän pähkäillä, että mitä tilaisin. Ei oo varaa pelkkiä digitestejä käyttää, mutta liuskatesteissä mietityttää toi, ettei suositella aamulla tekemään. Mun juomis-ja vessassakäyntitahdilla ei oo kovin realistista olettaa, että voin olla neljä tuntia käymättä vessasta. Ja kun toi työkin on aika vaihtelevaa, niin aamu olis oikeastaan ainoa aika, että saisin joka päivä samaan aikaan tehtyä sen testin. Pitäis kohta tilata ne testit jos meinaa tässä kierrossa tikuttaa...
 
tyttökärpänen :hug:

Minna77 Kiitos. Ihan pientä tämä onneksi on.

Alisa84 Mulla on aika lailla vaihdellut tuo, kuinka kauan on "yritetty" noita lapsukaisia.
Esikoista melkein vuosi, olin jo ihan varma etten lapsia tule saamaan. Kävin jo lääkärissäkin ja varasin ajan lapsettumuustuskimuksiin..
Toista ei sitten tarvinnut oikeastaan yrittää, kun tulin melkeimpä heti raskaaksi, kun ehkäisy lopetettiin ja ruvetiin käyttämään "varmoja päiviä" (en uskonut että tulisin niin helposti raskaaksi, piti ruveta myöhemmin yrittämään)
Tuota nuorimmaista yritttiin n.4-5kk.
Eikös tuosta just huomaa ettei mulla ole hajuakaa ovulaation ajankohdasta :ashamed:

wannabemama milloin aijot testailla?
Kovasti pidän peukkuja että plussan saisit :heart:

Hyvää naistenpäivää kaikille! :flower: :heart:
 

Yhteistyössä