Maaliskuun malttamattomat

Mä jatkan ehdottomasti teidän kanssa :wave: Oonkin odotellut tätä kun oon jo kauan tiennyt että maaliskuulle jännäämiset menee. Vaikka nyt tuntuukin, ettei tässä mitään jännäämistä edes ole, ei siis mitään oireita. Huomenna dpo 10. Ei mitään. NADA. Nyt taitaa olla kp 24/32. Jos muistan oikein, pitää varmaan luntata helmikuun hermoilevista. Ja esikoista toivotaan, että se jossain vaiheessa tulisi, ja nyt yk 2.

Sero, eikä :( Oon pahoillani. Joo meet vaan lääkäriin ja pysyt tiukkana kunnes saat ne lääkkeet. Gynet aina vaan mussuttaa jotain, ettei ne kannustais ihmisiä syömään liikaa lääkkeitä kun "raskautua voi ilman" ja et meillä ei ole mitään malttia. Mut vaadit vaan väkisin :D

Mun pitää vielä mennä lukemaan tenttiin, joka on huomenna.. Ei yhtään jaksais, siis yhtään. Mut palaillaan huomenna, hyvää yötä kaikille!!!
 
Sero Mää myös uskon siihen, että kaikella on tarkoitus eli ei muutakuin uusia haasteita päin ja kaikilla asioillahan on tapana järjestyä ;)

Hippuli Jep, sama täällä. En ymmärrä miksi sitä pitää potea huonoa omaa tuntoa, mutta niin se vain menee.. Kaksi kiertoa sitten luulin jo, että olisi tärpääny niin olin silloin jo ihan paniikissa, että mitä sanon uudelle työnantajalle ja heti tuli kauheen huono omatunto. Itellä sama tilanne, että vuosi jo yritystä takana ja saaliina tasan yksi ovisplussa, joten ei kyllä jäädä odottelemaan.

Minna Sanoppa se, se on kuule ihan uskomaton tapaus. Se ketä mää nyt sijaistan, joka jäi mammalomalle, niin hänelle se kerkes v**ttuilla pitkän aikaa hänen raskaudesta.. Eli perästä kuuluu. :kieh:

Sero Nyt on oikeaa asennetta, teet juuri noin, että soitat vain ja pyydät reseptin kouraan :D

Unelmoya Kannatetaan, tehdään tästä plussakuu!! :) :wave:

Lintsi Toivottavasti tuo oireettomuus kertois jostain ihanasta asiasta :heart:

Tervetuloa kaikille uusille!! :wave: :wave:

On: Täällä dpo 5 ja oireita on ainoastaan lisääntynyt vv, tänään pistos vasemmalla alavatsassa (niinkuin puukolla ois pistetty) ja suun kuivuminen, jota on kyllä ollu jo useamman päivän ajan, että johtuu varmaan nestehukasta :D
 
SeroVoihan.....ei voi taas mitään sanoa :( :(

Tervetuloa uusille täältäkin :wave:

Pikaluin helmikuun hermoilevat ja meidän UUDEN palstan :whistle: töt-tö-röö
Nyt lyö tyhjää täytynee vielä lukea uudestaan ja sitten vasta kirjoittaa :ashamed:

Täällä ei vieläkään tätiä, tosin tänään taas vihloi(vai miten sitä nyt kuvais) mutta eipä muuta.
Tekisi mieli taas testailla, mutta ei uskalla....ja miksi siinä nyt viivaa ois kun ei ollut torstainakaan :ashamed: Yritetään sinnitellä pari päivää :headwall:

Minnalle vielä kiitos päivittelyistä ja löysinkin jo itseni listoilta :D

Mä keksinkin hyvän nimen meidän pinolle odotuspuolelle MARRASKUUN MAMMAT...ja mullahan ei ole tapana mennä asioiden edelle :LOL:
No niin ja sitten plussia kehiin kaikille :heart:

Alisa84 Mulla on muuten ihan sama juttu ton suun kanssa. Viikon ollut kuin santapaperi...mä luulin tosin että meillä kotona on kuiva ilma...
 
Mä en edes odota mitään raskautta, mutta taitaa olla niin että se voi olla mahdollinen...
Mää olen ollut kiukkuinen, kylmissäni ja lämpöä on ton meijän mittarin mukaa 36,3. Yleensä se näyttää 35 ja risat. en tiä että onko rikki vai miks muka olis mul niin alhainen lämpö..? Nännit turvonneet ja mahassa vihlaisuja silloin tällöin. En sit tiä... Mulle noi mielialan heittelyt on hyvä merkki siitä että jotai hormonaalista heittelyä on, mä olin totaalinen kilipää ku olin raskaana sen hetken. Mun teki mieli tappaa kaikki. Normaalisti olen lauhkea kuin lammas, ni siks huomaan siitä herkästi että kaikki ei oo normaalisti.
Se tappofiilis kyl loppu sit noin viikko km:n jälkeen.
Mulle ei noi hormonaaliset ehkäisytkään tee ollenkaan hyvää, siks en käytä.

Mut joo, tsemii kaikille. Ja kahtellaa mitä maaliskuu tuo mukanaan :wave:
 
Oon kyl ollut tämän päivän ihan älyttömän kipeä siihen nähden mitä yleensä olen.
Ja vielä tähän hetkeen asti ravasin edelleen vessassa 15min välein tarkistamassa että jospa vuoto olisi loppunut.. pah.. nyt se vasta kunnolla alkoikin, mitään loppumassa ole :D

Soitan heti huomenna aamulla tuohon perhesuunnitteluneuvolaan ja kysyn sieltä vähän apuja et mistä voisin kysyä. Koska tuo luge reseptihän ei ole mikään erikoislääkärin juttu niin en millään jaksaisi mennä gynelle ja maksaa sitä 50e.

On tää kyl niin masentavaa aikaa, käy tuota miestäkin niin surku kun se toivois pienokaista jo niin kovin.. mutta eipä tässä auta kun odotella :)
 
Minna77:

oho olin aiemmin kirjoittanut "johan uskaltais testailla" tarkoitin "jokohan" :) noo pikku virhe. Mut niin siis, ajattelin uskaltautua testailla huomen aamulla. löysin apteekista jonkun ihme pipetti testin, jossa se luku on 10ml tarkkuudel. Oireena mul on ollu menkkamaiset tuntemukset jo viikon. Ei yleensä sellasia oo :) maitoa tehnyt koko aika mieli vaikken siit erikoisemmin edes pidä, no mul varmaan vaa kalsiumin puute :D aamu ja ilta lämmöt ollu 37.. tosin nekin voi johtua flunssasta, mut huomen testailen :) tosin sit vast kp 27/28-30 mut eihän sitä koskaan tiedä, ostin kaks testiäkin..
 
mimomamolla siellä jännät paikat =) . Toivotaan parasta :flower:

(.) ei mitään. Ei oireita, eikä kyllä enää vuotojakaan. Mutta menkat alkaa mulla aina kahden päivän hitaalla tuhruttelulla, joten olisko tämä eilinen ja tämänaamuinen sitten ollut tyyntä myrskyn edellä..? Mulla kun menkat intoutuu aina yöllä (siis alkaessaan), joten ensi yö varmaan kertoo paljon.
 
Onnea kaikille testaajille!!!!! Tulkaa heti kertomaan!! Mä meen huomenna ostaa testejä ens viikkoa varten, kuitenkin alan liian aikaisin testaamaan, pitäis vaan nyt malttaa.. Mä lähetin just mun miehen Mäkkiin, tekee mieli roskaruokaa :D :D Tosin se on mulle ihan normaalia sunnuntaisin kun muuten oon aika tarkka siitä mitä puputan.. Hirveeee nälkä!!

Galluppi: Aiotteko kysyä sukupuolta kun raskaaksi tulette? Mä haluaisin ehkä tietää, mut mun mies on aina sanonut, et hän ei sitten halua tietää, kun se on kuulemma puolet hauskuudesta. Ja joo, me puhutaan tällaista hömppää vaikka tässä voi vuosikin mennä ennen kuin raskaudutaan.

Ai niin, unohdin kertoa, et mun äiti autossa jotain selitti, kun sillä on mummikuume, että kun meidän suvussa naiset on kauhean hedelmällisiä, et: "Sä varmaan tuut ihan heti raskaaksi kun kalsarit näet, ihan niinkuin äitisi ja isoäitisi ja isoisoäitisi.." Se ei siis tiedä et oon lopettanut pillerit ja mä vaan mietin mielessäni et "Niin varmaan.. Ei ainakaan näytä siltä.." En sit sanonu mitään. Mun isoäidin äiti sai iltatähden 46- vuotiaana :D Joo on tainnut nää nykyajan myrkyt tehneet tehtävänsä kyl, heh.
 
onko kellää muulla joka on ollu raskaana, ni ollu tota "tekee mieli tappaa kaikki" -fiilistä?? Mä oikeesti itekki olin yllättyny kuinka valmis mä olin tappelemaan verbaalsiesti tuikituntemattomienkin kanssa. se tapahtu ennenku ees tiesin että olen raskaana. Ja km:n jälkeenkin ku oli hormoonit koholla, ni olin polttelemassa kaveriin siltoja. Ja tosiaan tää oli niinku niin ei minua, normaalisti olen sovitteleva ja vältän tilanteita missä päätyy napit vastakkain toisen kanssa (paitti mieheni)
 
:wave: täällä kans yksi uusi malttamaton.
Nyt menossa kp 7/? yk.7. Kiertoa en nyt tohonlaita koska just tuli ekat menkat puoleen vuoteen joten saa nähdä et millon sit seuraavaks alkaa. To ois lääkäri,saa nähä et mitä siellä sanovat.Kaikesta huolimatta yritys on ollu kova joka kuukaus.
Tässä kierrossa ois tarkotus ekaa kertaa tikutella. Ikinä en ole aiemmin tikutellu. Babyplussan ovistestin ostin,toivottavasti ovat hyviä ja toimivia.
Lintsi85 G: Aion kysyä sukupuolta.Kahesta aikasemmastakin olen kysyny sukupuolen.
 


unelmoya................kp ?..........................yk1
wannabemama.......kp 33/32..................yk4
Helmiläinen..........kp 31/28.............yk1
Marta......................kp 29/29.............. yk4
marr........................kp 27/28-30........yk3
Sisely......................kp 27/29-30.............yk1
Lintsi85..................kp 25/32.................yk2
jenninho.................Kp 25/28-30.............yk 2
Tiukun äiti...............kp 25/28-49..............yk1
Alisa84.....................kp 24/26-35
Pipopi......................kp 22/26-34............yk8
tyttokarpanen..........kp 21/24-28.........yk0
mimomamo..............kp 20/28
Hippuli-81............kp 12/33-45........yk2
Minna77...................kp 12/26.............. .yk6
Hemmi......................kp 8/28-31
saralia......................kp 7/?.................yk7
Chili24......................kp 6/26................yk3
äippäliini83...................kp 6/28...............yk3
Emppu3008..............kp 5/30...............yk3
Rauna....................kp 5/34...............yk3
Sero........................kp 2/25-31.............yk4
 
Helmiäinen Tuo marraskuun mammat on hyvä :LOL: Ei ainakaan pahasti mennä asioiden edelle :whistle:

mimomamo Toivottavasti sun kiukun puuskat kertoo jostain mukavasta :) Millon testaat? :)

marrr Sulla jännät paikat, tuu jo kertoon, että mitä testi näytti :D

Lintsi Oon monta kertaa pähkäilly, että kysyttäiskö sukupuolta ja aina se vaaka kallistuu sinne, että joo, eiköhän :D Sullahan kuulostaa lupaavalta, toivottavasti oot yhtä sikiävää tyyppiä, ku muut suvusta :whistle:

Saralia Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave: Onko sulla aina ollu kierto noin epäsäännöllinen? Ootko aikasemmin syöny mitään hormooneja avuksi? Sulla kuitenkin asiat hyvin, ku on jo kaksi lasta siunaantunut :)

On: Voi elämä, voiko maanantai aamu alkaa paskemmin, "pomo" soitti ja heti alko ihmeen valitus.. Mää en voi sietää sitä akkaa :kieh: Se on niin marttyyri perse ku voi vain ihminen olla. Tulisimpa äkkiä raskaaks, ettei tuolla tarvis kauaa olla töissä. Sori, avautuminen :ashamed:
 
unelmoya ja saralia, Tervetuloa!!! :flower: Paljon onnea ja peukkuja teillekin! Varsinkin sulla, unelmoya on nyt sitten jännät olot.... :eek:

Oikein kiva kun te uudet "vanhat" myös jatkatte!!

wannabemama, mimomamo, Sisely ja marrr Jännätään ja pidetään peukkuja teille! Hieno, jos nyt heti tulis ekat plussat näin uuden kuukauden alussa :p

Omasta puolesta en osaa sanoa tuosta "tappaa kaikki" -fiiliksestä. Mulla vaihtelee mielialat vähän muutenkin, ja lisäksi ei auta kun on näiten kiinalaisten keskellä. Välillä niin turhauttavaa :headwall: niiden jutut.

Sero, Pidän peukkuja, että nyt tällä kertaa järjestyy ja että pian saat ajan lääkärille! Ja että lääkäri olis joku tietää asiat kunnolla!


Chili Totta kai täällä saa avautua! Sitähän varten nämä ketjut on... Lisäksi on oikein kiva kuulla, kun ei ole yksin kaikkien näiden tuntemuksien kanssa.

Lintsi Onnea tenttiin!! Muuten, varmaan oli vaikea pitää ilmeet kasassa äitis edessä... Kysymyksestä, jos mä nyt jossain vaiheessa todella tulen raskaaksi, niin en kysyisi sen sukupuolta. Se on semmonen makuasia; mä haluan pitää sen yllätyksenä.
 
Minna ja muutkin: Soitin perhesuunnitteluneuvolaan ja sain sieltä vastaukseksi että lääkärin ajat on kortilla, että jos vain on muu paikka mistä voi kysellä niin kysyisin ennemmin sieltä. Gynelle en maksa 60e kun kerran viimeksi jo juteltiin asiasta, soitin työterveyslääkärille huomiseksi ajan. Työpaikalla on sinne sopimus että erikoislääkärin konsultointi kuuluu sopimukseen jos työterveyslääkäri sen määrää, eli jos työterveyslääkäri ei osaa auttaa, pääsen "ilmaiseksi" sitten erikoislääkärille. Näin ainakin viimeksi kävi, toisessa vaivassa vaan :)
En sitten tiedä päteekö se tälläisissä asioissa mitkä ei haittaa työntekoa :p

Niin ja kipeä olen edelleen, en niin pahasti kun eilen, mutta jomottelee selkää ja mahaa kyl enempi kun hetkeen. En ole yleensä ollut kipeä koskaan tädin aikana, yleensä vaan veritipasta huomannut että ne alkoi, en kivuista. Otan senkin siis puheeksi huomenna, että mistä mahtaa moinen johtua :)
 
äääh, testasin aamulla ja negahan se oli :(.. no menkkojen pitäs alkaa tän viikon alus kyl. elättelen toivoa, et testasin liian ajois. vaik eilen miehellekin hoin et kyl e voi jo näyttää plussan... :D olin niin varma. noo viel ei saa lannistuu ;)
 
Rauna, Ei ole itsellä kokemusta tai tarkkaa tietoa. Tosin juuri tänään kuulin tapauksesta, jossa oli kohdunulkoisen raskauksen seurauksena km, eikä vaatinut mitään sairaalahoitoja, vaan itsestään korjautui, ja heti seuraavan kierron aikana tuli uudestaan raskaaksi. Tämä tapahtui viime syksynä, ja raskaus on sujunut hyvin, laskettu aika joskus kesällä.

Edit:
marrr No, ehkä vielä oli liian aikaista vielä??? Älä siis vielä luovuta!!
 
marrr, toivotaan, että olit liian aikaisessa vaan :flower:

Upea juttu, että Sero sait asioita etenemään.

(.) Itsellä vuoto taas vähänksi aikaa taukosi, mutta kyllä tämä tätiä enteilee. Joten säästän testit parempia aikoja odottelemaan :)
 
toivotaan, että olin ajoissa. se selviää pian ;) Meinaa vaan alkaa masentaa. kiva, kun aina hoettu miten meidän suvussa kaikki tulleet heti raskaaksi :| toivotaan Sisely, ettei täti kurvaakaan paikalle :) kaikille kellä on jännät paikat niin onnea!!!! :) :hug: niille, jotka sitä tarvitsevat. hitsi, kun en osaa osoittaa viestejä tuolla tavalla lihavoimalla tekstin :( menee koko teksti sellaseks..
 
marrr, niinkun tohon aikaisemmin kirjoitin, meilläkin kaikki suvussa raskautunut heti.. Joo-o.. mut onhan se miehestäkin kiinni ja niiden simpoista. Mut älä tosiaan lannistu vielä, mikä dpo sulla suunnilleen on? :hug:

Siselylle myös :hug: .

Mä näin koko yön painajaisia.. Heräsin ihan hiki päässä kaks kertaa keskellä yötä ja yöllä sitä on niin sekasin et alkaa kaikki pelottaa. Oli niin vaikea nousta sängystä sit aamulla |O
Aamulämmöt 36,8 °c. Tuskinpa kertoo mitää, oli viime kierrossakin koholla tosi myöhään. Kunhan mittasin kun niistä on ollut puhetta :) Muuten siis ei mitään, eilen ihan tosi mietoja nippailuja molemmilla puolilla munasarjaa, mut tätäkin oli siis viime kierrossa. Tuntuu, ettei mitään toiveita siis. Mutta, mä hyvillä mielillä jatkan odottamista :)

Alisa, toi sun pomo on kyl yks tapaus, ei oo totta. Mulla varmaan lentäis jo ärräpäät puhelimessa :/

Kivaa maanantaita kaikille!!

 
(.) Niin tämä vaalea ruskea vuoto vaan jatkaa kulkuaan, mutta sitä ei siis tule edes housuihin asti (soriiii nää jutut), vaan vain jos oikein etsii ;). No, eiköhän lähiaikoina padot taas aukene ja siitähän alkaa sitten mukava yk 2. Mutta siis missään nimessä ei olla vielä korkattu tuota kakkoskiertoa, vaan tämän ykkösen viimepäiviä elellään.

Voimia kaikille niiden tarpeessa oleville :flower:
 

Yhteistyössä