Maaliskuun malttamattomat

Kyssäriä vähän, että mites teil on nuo lämmöt? ittellä on ollut nyt ovulaation jälkeen semmosta 37,1 - 37,4 välillä saattaa hetkeks mennä normaaliks eli 36,5. ennen menkkoja yleensä on vaan ilta lämpöilyä korkeintaan sen 37,0. niin ja mikä ihmeellisintä lämpö on ylhäällä oli sitten kylmä tai kuuma. kellään kokemusta?
 
Ganja, mulla sama juttu,lämmöt koko ajan koholla. En kyl koko ajan niitä mittaa,mutta silloin kun olen sen tehny niin alle 36,8 ei lämpö laske, vaan kyl se siellä 37 pyörii. Nyt kuitenkin ihan menkkaolo, joten taitaa olla turhaa enää toivoa. Samanmoinen jännä pieni jomotuksentynkä alaosastossa ja sellanen seksi-ei-kiinnostafiilis :snotty:
 
Heippa uudet Ganja ja Petite! Mulla on edelleen nännit ihan sairaan kipeet, menis jo pois! Luulen että tää kierto venähtää, odottelen et menkat tulee ja sit mut saa poistaa listalta ja laittaa vaikka taustailijoihin tai jonnekin taukoaviin.. En haluaisi kuitenkaan täältä poistua, ja jännäisin sitten vaan teidän kanssa. Tuskin teistä kukaan täällä enää puolen vuoden päästä on (toivottavasti ei!!) niin ehkä tutustun tässä matkan varrella uusiin ihmisiin ja syyskuun pinossa olisi jo tuttuja :)

Hemmi, voi ei miten raastavaa!! Kerropa huomenna jos oot testannut.

Sohvi77 En tiedä mitä sanoa, mutta iso, iso hali. On oikea päätös mennä lääkärillä, saat varmasti jotain kiinnittymiseen avuksi ja pian uuden masuasukin. Paljon voimia!! Tulehan sitten kertomaan, mitä lääkärissä on sanottu.

Tohon alkoholi- juttuun, mä oon koko yrityksen ajan juonut ihan normaalisti, en nyt varsinaisesti hirveitä kännejä vetänyt, mut ottanut silti. Mun mielestä ei ole mitään järkeä elää "raskaana" ennen kuin se on todettu tila.
 


Vaava......................kp 50/28-44
Hippuli-81............kp 40/33-45........yk2
Hemmi......................kp 36/28-31
saralia......................kp 35/?.................yk7
Emppu3008..............kp 33/30...............yk3
Rauna.....................kp 33/37.................yk3
JääKyynel.................kp 33/(29)-30..........yk2
Sero........................kp 30/25-31...........yk4
Marta.......................kp 28/29................yk5
leppäkerttu3...........kp 28/27-37............yk1
unelmoya................kp 27/28.................yk2
marrr........................kp 27/29-30........yk4
Nyynyy....................kp 27/26-40..............yk1
Sisely......................kp 26/29...................yk2
Lintsi85..................kp 26/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 26/28.............yk2
Pipopi.....................kp 25/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 24/24-28.............yk1
ikuisuus....................kp 24/28...................yk1
Ganja........................kp 23/30-32
wannabemama.......kp 22/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 20/28
jenninho..................kp 17/32-36...............yk3
Minna77...................kp 9/26-32...............yk7
moumou...................kp 9/29-31..............yk5
Tiukun äiti...............kp 6/28-49..............yk2
Chili24......................kp 5/26................yk4
Zande.......................kp 4/28
nirppurotta...............kp 3/27.................yk12
Alice81......................kp 2/25..................yk2
Petite........................kp 1/27-28.................yk2
Ella-83


Plussanneet



Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
unelma....................plussa 12.3...........kp 27/28................yk2
Alppiina...................plussa 15.3...........kp 33/32-39............yk1
äippäliini83..............plussa 23.3..........kp 23/28...............yk3
 
Lintsi, Kiitos paljon kannustuksesta :flower:! Tottakai saat jäädä taustailemaan ja meidän kanssa juttelemaan! Siis jää ihmeessä! Saat ehtyä mahdolliset hoidot ja tulla kuntoon, jotta sitten taas saatte yrityksen päälle.

Gallup Enää on vain pari päivää jäljellä tätä kuutta. Monet on ilmeisesti jatkamassa huhtikuulle?? Itse ajattelin jatkaa ainakin ;) Voitaisiin äänestää uuden ketjun nimestä. Muistan, että jotkut teistä ehdotti 1. huhtikuun hullut, 2. huhtikuun haaveilijat. Laittakaapa ääniä =)
 
Kiitos yökyöpeli Minna77 päivityksestä! Galluppiin irtoaa miulta ääni "huhtikuun haaveilijoille", vaikka kylläkin huhtikuun hullutkin sopisi oikein hyvin :p

Omaa napaa; vauvakuume on näemmä etenevää sorttia! Odottelen nyt tätiä kylään ja seuraavassa kierrossa jälkeen aloitan lämpöjen mittailut, miulla kun tuo kierto on niin turkasen epätasanen ja pitkä. Tietty tuo tikutuskin kiinnostaisi... Noo, katselemme.

Voimia jokaiselle ja kertokaahan kuulumisia!
 
Eiköhän tästä sinne huhtikuun pinoon jatketa.. Tein aamulla clearbluen r-testin ja negahan sieltä tuli :'( Onhan päiviä vielä kaks ennen ku menkkojen pitäis alkaa, mut kyl musta tuntuu, että toi testi olis näyttänyt jo jos olisin raskaana. Onneks ens kierron alku menee varmasti nopeesti, ku oon lähdössä loppuviikosta viikon mittaselle matkalle ja ku pääsen takas kotiin ja miehen luokse ni alkaakin olee taas ne otolliset ajat. ;)
Minna77 Huhtikuun haaveilijat -nimi saa multa äänensä. =)
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! ja ++++++++ :whistle: tuulia!
 
Minulle voisi päivittää kp2/25 ja yk2. Nyyh! Innolla kuitenkin lähden uuteen kiertoon. Kaapissa ovistestit odottamassa ja perjantaina alkaa puolentoista viikon loma. (lue paljon aikaa heilutella peittoja oviksen aikoihin). B) B)

Sohvi77 :hug: sinulle.
 
Tunnustus; tein sitten Mammaksin liuskatestin (10) ja siihen tuli jotain... Siis näen kyllä siinä hailuista hailuimman viivan, mutta todellakin eeeerittäin hailun. Onnittelujen ajasta ollaan siis hyvin kaukana. Vaan jännitystä alkoi tuntumaan. Ovista kun en näillä Mammaksin tikuilla löytänyt. Testaan keskiviikkona uudelleen, jos tarvis. Täti olis tulossa to tai pe, varmaan pe.

Alkosta. Mä käytän kanssa ihan normaalisti. Jos raskaaksi tulen, loppuu käyttö kuin seinään. Mutta Lintsi85:n tapaan - en ole nyt raskaana, joten en elä kuin olisin. Kukin tyylillään :flower:

Sohvi77 - :hug:

Niin, tein tuon testin siis äsken...
 
Sisely Tuliko ihan testiajassa? ja onko siinä mielestäsi yhtään väriä? toivottavasti meinaisi plussaa :)

Lisää kysymyksiä taas kaikille että milloinhan aikasintaan nuo 25mlu.n testit näyttää plussaa? voiko näyttää ennen kuukautisten poisjääntiä?

hitto kun vaan ei malttais odottaa yhtään olis vielä jonkun aikaa noihin kuukautisiin ja tuntuu vaan että päivät ei kulu millään. Sitä yrittää saada muuta ajateltavaa mutta jotenkin ei vaan poistu mielestä ja tulee tarkkailtua kehoa kokoajan sen varalta, jos plussa tulee niin pääsee laittamaan kaikki alku jutut sitten tarkasti muille jaettavaksi.
 
Tätäkin kautta ihan varovaisesti onnittelen Siselyä :heart: Ganja, ne kympit on herkimpiä ja niillä saa ennen menkkoja plussan,jos siis saa. Mutta 25herkkyydeltään olevat ei kai näytä ennenku sitä hcg-hormonia on erittynyt jo kunnolla, eli menkkojen myöhästyttyä. Näin siis olen ymmärtänyt, voi olla että väärin :whistle:

Mulla pitäs nyt huomenna sitten alkaa ne, mutta yritän vältellä moiset rättipäivät :x
 
Huomenta :)

Kp 33/ (29)-30 mennään, menkkoja ei vieläkää. Tein kotitestiltä tilaamani herkän puikkotestin (20 mIU/mL). Mielestäni siihen tuli haalea viiva vai näyttääkö se aina viivan paikan? Onko kellään kokemusta? Minun mielestä minä sain sillon lauantainaki One Step- liuskaan (10 mlU/ml) sen hailummanki hailun viivan, mitä ukko taas ei nähny. Pitää kohta tehdä toi liuskatestiki, ett mitä se sanoo. Mutt tässä nyt sit mietin, ett mitäköhä tässä on tapahtumassa. Eli katsellaan siirrynkö mukaan tonne huhtikuisiin vai voisko toi viiva suosiolla vahvistua. Kuha eka ees tietäsin, ett ne on oikeita viivoja eikä viivan paikkoja :)

*muoks* Lisäys: Tossa liuskatestissä on nyt selkeempi viiva ku sillo lauantaina. Mutt lauantain tulosta nyt epäilin muutenki, ku en tehny sitä "ohjeiden" mukaan. Pitääkö minun tässä nyt oitella, ett vahvistuuko toi viiva olleskaa?
 
Ganja, tuli siis testiajan sisällä, mutta on tosi hailakka. Väriä... tiedän, että jos väriä näkee, se tulkitaan plussaksi. En siksi sano tuohon mitään... Omat päivätkin ovat vielä niin vaiheessa, etten oikeastaan mitään edes odottanut. Siksi innostuin. Mutta näin, ylihuomiseen testauksen osalta (eikös se ollut turhaa testata joka aamu..?) ;)

 
Ai niin, oliha mulla eilen muutaman tunnin ajan sitä ihme tuhrua, jota ei tienny olevankaan ellei käyny vessassa ja paperissa oli sit vähän punertavanruskeaa. Merkaako se sit mitää? Tosin mullaha ois ne menkat pitäny alkaa lauantaina. Eli valaiskaa te viisaammat tätä täys ummikkoa :) En haluis todellakaa innostua tästä asiasta, ku ei mitään kunnon viivojakaa ole. Muutenki tuntuu nii uskomattomalta, ett eka oviksen tikutuksesta muka tärppäis (jos siis on tärpänny) eli ekalla virallisella yrityskerralla. Vaikka tuolla nyt näkyyki, ett tää ois toka kerta jo :) Joo nyt on todellaki taas sitä omaan napaa tuijottelua ja asioiden kertausta, mutt jotenki on vaa joteki hassu olo :) :ashamed:
 
Onpas täällä jännät kuviot Jääkyyneleellä ja Siselyllä! Mä en sitten vielä onnittele, mutta seuraan tilannetta B) Toivottavasti viivat vahvistuu!!

Nyt kouluun! :) Tai siis.. miksiköhän mä hymynaaman laitoin, kolme luentoa tänään ja kauhea väskä pukkaa |O
 
Jääkyyneleellä ja Siselyllä tosiaan jännät paikat! Pidän täällä peukut pystyssä että plussaisitte molemmat oikein kunnolla! ;)

Huhtikuun haaveilijoita äänestän minäkin.

Eilisillasta asti ollut outoja alavatsakipuiluja. Toki täällä toivon, että johtuisivat oikeista asioista...
 

Yhteistyössä