Maaliskuun malttamattomat

Ganja - varmasti laittelen minä ainakin tulosta aamulla, vaikka nyt vähän tuntuu hölmöltä innostua näin paljon tästä ns. ovuloimattomasta kierrosta. Mutta vasen rinta oikeasti jomottaa, en kuvittele. Ja masussa tuntuu oudolta. Ja mä näin testissä jotain... Ihan mitä vaan voipi olla, mutta siis testaan varmasti aamulla ja tulen sitten heti tänne :D

Dpo:kin on huomenna "hurjat" 11 ja kp 27/29...
 
Sisely Mä jätän testaamisen keskiviikolle, huomenna käyn hakee testin apteekista...kun vielä tietäisi minkä...ottaisiko jonkun herkan 10ml...vai sitten ihan vertailun vuoksi toistamiseen apteekin oman? Onko kellään tietoa mitä ml apteekin oma edustaa??Kyl tää on sit jännää...menee aina vaan jännemmäksi testailu...Sisely luonnollisesti tulet sitten heti huomenna kertomaan tuloksen!!!!!!!!! Ja mä luulen et mun mies on levitellyt apteekeille mun kuvaa että tälle ei myydä yhtään r-testiä...:LOL:
Täällä pidetään peukut pystyssä b :) d

Meillähän oli helmikuussa Rauna, Sisely ja Sero kun jänniteltiin yhdessä....

Rauna Joo itsekkin yllätyin kun rupesin ajattelemaan, mä oon tosiaan VAIN 2 testannu tästä kierrosta...mikähän mua vaivaa...???

 
Voisin vielä lisää jatkaa monologii...tässä on hetki vielä "luppoaikaa"
ON oireita...mulla alko 19 päivä päänsärky...joka loppu vasta 25 päivä...sitten nuhaa oli viimeviikolla...ihan peräti 4 päivää..no siinä ne sitten olikin... :LOL:
noilla ei varmaan oo tekemistä minkää kaa..
 
Täällä Hemmi ja tohtori-sedän luona kävin tänään ja sielä testattiin ja lääkäri totesi,onneksi olkoon,olet raskaana :D MUTTA,eipä vielä kovasti voi iloita,meinas lääkäriki että kovin vähän sitä hormoonia minussa on,siksi myös ne viikonlopun hailuakin hailummat viivat testeissä.Kertokaa joku miksi näin??Onko kellään muulla ollu tälleen?Pitäs viikko jaksaa odottaa,että pääsen sinne taas testattavaksi,miten mä jaksan oottaa??!!!Sain myös uuden vastaanotto ajan keskiviikolle muiden asioiden tiimoilta ja lupas lääkäri,että myös sillon voidaan testata kans,mutta meinas että liian aikasta...siis hä,mä en kyl nyt oikeen ymmärrä,eiks sen hcg:n pitäs tuplaantuu aina 2-3päivän välein?niin miks mulla sitä niin vähän,ku kuiten jo kp36/28-31 ja miks muka sit keskiviikkona liian aikasta testata uudestaan??huh,huh,nyt kyllä Hemmiä heikottaa....
 


Vaava......................kp 51/28-44
Hippuli-81............kp 41/33-45........yk2
Hemmi......................kp 37/28-31....."varovainen" plussa 30.3.
saralia......................kp 36/?.................yk7
Emppu3008..............kp 34/30...............yk3
Rauna.....................kp 34/37.................yk3
JääKyynel.................kp 34/(29)-30..........yk2.....haamu 30.3.
Sero........................kp 31/25-31...........yk4
Marta.......................kp 29/29................yk5
leppäkerttu3...........kp 29/27-37............yk1
unelmoya................kp 28/28.................yk2
marrr........................kp 28/29-30........yk4
Nyynyy....................kp 28/26-40..............yk1
Sisely......................kp 27/29...................yk2.....haamu30.3.
Lintsi85..................kp 27/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 27/28.............yk2....haamu 30.3.
Pipopi.....................kp 26/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 25/24-28.............yk1
ikuisuus....................kp 25/28...................yk1
Ganja........................kp 24/30-32......................haamu 31.3.
wannabemama.......kp 23/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 21/28
jenninho..................kp 18/32-36...............yk3
Minna77...................kp 10/26-32...............yk7
moumou...................kp 10/29-31..............yk5
Tiukun äiti...............kp 7/28-49..............yk2
Chili24......................kp 6/26................yk4
Zande.......................kp 5/28
nirppurotta...............kp 4/27.................yk12
Alice81......................kp 3/25..................yk2
Petite........................kp 2/27-28.................yk2
Ella-83


Plussanneet



Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
unelma....................plussa 12.3...........kp 27/28................yk2
Alppiina...................plussa 15.3...........kp 33/32-39............yk1
äippäliini83..............plussa 23.3..........kp 23/28...............yk3
 
Hemmi Onnittelut :flower:

En voinu olla tekemättä testiä tänäänkää. Liuskatestin tein eikä toi viiva ainakaa yhtää vahvempi ole. Voiko se vuorokaudessa edes vahvistua? On kyllä erittäin hailakka. Ihme juttu! Tosin tuli eilen sellasta rusehtavaa vuotoa vähä enempi, ku sunnuntaina jolloin luulin, ett menkat alkaa. Tällä kertaa pikkareihin asti vähän. Sunnutaina näky vaa paperissa. Itseasiassa vieläki tulee sellasta tuhrua. Merkkaakoha se jotain vai ei? Kohta varmaan totean, ett turhaa oon tässä toiveikas ollukkaa. Vois toi viiva vahvistua, nii olis helpottunu oloki sen jälkee. Johan tässä on noi kp:t menny yli sen verran, ett luulis näkyvän kunnolla.
 
Hemmi Onnea toivottavasti kaikki on hyvin.
Jääkyynel Onko mahdollista että raskaus oisi alkanut odotettua myöhemmin? tai voisikohan kyseessä olla kemiallinen raskaus tai varhainen keskenmeno :/ toivottavasti sinulla myöskin olisi kaikki hyvin ja hormoonit nousis. Onko sulla viiva tullu ihan testiajassa ja onko selkeästi väriä? niin ja minkä liuskatestin teit?
 
Hemmi, toivotaan, että sinulla on kaikki kuten pitääkin.

JääKyynel, samaa toivon sinulle.

).( Tein testin ja aikalailla eiliseen malliin mennään. Kyllä siinä mieskin jotain näki, kuvan koitan kohta liittää tänne, niin saatte sanoa, näkyykö mitään. Tosin, luonnossa viiva on paljon selkeämpi. Tai siis erottuu paremmin.

En kuitenkaan iloitse kummemmin, koska päivä on vasta 27/29. Ei halua pettyä... ;)
 
Ganja, oireita ei kyllä juurikaan oli, paitsi että tuttua tuhrua ei ole vieläkään näkynyt. Eilen juili vasenta rintaa, vähän oikeaakin, mutta se saattoi olla kuviteltuakin. Oireita varmaan tulee, jos testi näyttää oikeaa plussaa... ;)
 
Ganja Viiva on tullu testi ajassa ja se on kotitestin One Step- testi. Sen viivan kyllä näkee oikein haaleana, ei tartte siis tihrustamalla tihrustaa. Ja sen verran tuosta testistä tiedän, että mulle se ei ainakaa oo viivan paikkaa näyttäny. Niin ja lauantaina ku menkkojen piti alkaa sain sellasen viivan, ett ku oikein tihrusti valoa vasten, niin viivan just ja just erotti. Hämärässä ei siis nähny mitään viivaa.

Vaikea sanoa onko raskaus alkanu myöhemmin. Sen verran tiedän, ett oletan ovulaation olleen 14. päivä, koska kun tikutin nii 13. ja 15. päivä oli vähän hailakampia viivat, kuitenkin 15. päivän oli vahvempi kuin toi 13. päivän. Ja toi 14. päivä millon oletan ovulaation olleen oli sellanen päivä, etten päässy tikuttamaan. Tuona viikonloppuna tuli siis heiluteltua peittoa aika lailla, vielä 16. päiväki. Sen jälkeisiä peiton heilutus päiviä en muista, jos on ollukkaa, kun ukkeli on vuorotyössä eikä aina oikein onnistu. Että siinä lyhyesti toi.

Mutta eiköhän sen nyt näinä päivinä näe mitä tuleman pitää...
 

Yhteistyössä