Maaliskuun malttamattomat

Iltaa kaikille!

Heippa Chili24, et oo ainoa jolla taukoa tulee! Mä en tosin oo yhtään hyvillä mielin liikkeellä, just kun pääsin vauhtiin.. oikeastaan aika masis olo ja pyörii tää tauko päässä. Yritän selittää itselleni, että ehdin saada gradun tehtyä ja maisterin paperit käteen ja sit voin jäädä vaan kotiin rauhassa ja tehtailla vauvoja (kunpa olisikin noin helppoa, heh). Mutta itselleen selittäminen on aina aika hataralla pohjalla.

No niin, gynellä käytiin tänään ja kyseessä on siis agressiivinen syövän esiaste, eli se on mennyt kaikista kudoksista läpi, mutta ei siis ole vielä syöpä, onneksi. Sain hätäajan kolposkopiaan, joka on huomenna päivällä. Siellä sit otetaan koepaloja ja/tai tehdään eka sähkösilmukka tms hoito. Pelottaa ja jännittää, myös se kipu ja että mitä löytyy, mut positiivisin mielin. Onneksi saan hoitoa erittäin pian. Huomisiin!
 


Vaava......................kp 47/28-44
Hippuli-81............kp 37/33-45........yk2
saralia......................kp 32/?.................yk7
Emppu3008..............kp 30/30...............yk3
Rauna.....................kp 30/37.................yk3
JääKyynel.................kp 30/29-30..........yk2
Zande.......................kp 30/28
nirppurotta...............kp 27/27.................yk11
Sero........................kp 27/25-31...........yk4
Marta.......................kp 25/29................yk5
unelmoya................kp 25/28.................yk2
leppäkerttu3...........kp 25/27-37............yk1
marrr........................kp 24/29-30........yk4
Nyynyy....................kp 24/26-40..............yk1
Sisely......................kp 23/29...................yk2
Lintsi85..................kp 23/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 23/28.............yk2
Alice81....................kp 22/25..................yk1
Pipopi.....................kp 22/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 21/24-28.............yk1
ikuisuus....................kp 21/28...................yk1
wannabemama.......kp 19/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 17/28
jenninho..................kp 14/32-36...............yk3
Minna77...................kp 6/26-32...............yk7
moumou...................kp 6/29-31..............yk5
Hemmi......................kp 5/28-31
Tiukun äiti...............kp 3/28-49..............yk2
Chili24......................kp 2/26................yk4
Ella-83


Plussanneet



Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
unelma....................plussa 12.3...........kp 27/28................yk2
Alppiina...................plussa 15.3...........kp 33/32-39............yk1
äippäliini83..............plussa 23.3..........kp 23/28...............yk3
Sohvi77...................plussa 25.3...........kp 34/?................yk2
 
Lintsi Iso :hug: :hug: :hug: ja paljon voimia!!!! Toivottavasti tämä helpottaa; mulle tehty sähkösilmukka samassa tilanteessa ei tuntunut ollenkaan, koska laittoivat puudutuspiikin. Mä olen tosi herkkä kivulle, enkä tuntenut paljoakaan sitä puudutuspiikkiäkään. Ainoa, että jonkin verta vuoti jälkeenpäin ja siksi piti käyttää kuukautissidettä. Mutta, totta kai se pelottaa, ymmärrän. Paljon voimia ja toivottavasti ei vaadi enempää kuin tuon ekan hoidon!!!!

Hemmi Sori, eilen unohdin kysyä. Miten sä haluisit, että laitan sun kp:t? Muute, toivottavasti ne menkat ei tuliskaan, vaan ett olis tärpännyt!! ;)

Chili :hug: :hug: Onnea polven hoitoon! Toivottavasti jatko menisi niin kuin toivotte!!!

wannabemama "Jo ennen oviksen ajankohtaa on yleensä runsastuvaa limaa; vaihtuu tahmeasta enemmän ja enemmän juoksevammaksi. Oviksen tienoilla lima muuttuu kirkkaaksi ja sitkeäksi (muistuttaa kananmunanvalkuaista). Noita kirkkaan liman päiviä voi olla useampi, ja ovis ajoittuu silloin yleensä viimeiselle päivälle. Sitten limaneritys loppuu jyrkästi, ja on suht kuivaa menkkojen alkuun asti".Tämän olen lukenut netistä. =)

Rauna Onnea, että tuntemukset pitäisivät paikkansa!!!

nirppurotta ja JääKyynel, Toivottavasti ei teitäkään pääsisi täti yllättämään!!
 
Lintsi - olen puolestasi onnellinen, että tuo muutos löytyi nyt. Onneksi ei päässyt etenemään ja pääset hyvään hoitoon. Elämä hymyilee varmasti taas.

).( Kuvittelen täällä oireita, koska niitä ei oikeasti juuri ole. Menkkajuilinta jäi eiliseen ja äsken ulkoillessa kohtua nipisti ja kouraisi oikein kunnolla. Syy voi olla ihan mikä tahansa, tiedetään ;)

Rintojakin pistelee, jos oikein asiaa ajattelen. Hulluksihan tässä taitaa olla tulossa... :LOL:
 
Hemmi Kyllä mä testaisin heti huomen aamusta, niin saapahan varmuuden tuosta tuhruttelusta, toisaalta mä oon niin hirveen malttamaton :LOL:

Ai kamala Lintsi mutta niinkuin joku jo sanoikin onhan se hyvä että todettiin näin alussa!
Kuulisin mieluusti miten siellä päin homma etenee, jos vain jakselet tulla kertomaan kuulumisia.

Paljon ONNEA Sohville ja äippäliinille ja tietysti muillekkin plussanneille jos en ole muistanut onnitella :ashamed:

ON sen verran että ei hajuakaan millon ovis oli (jos oli) ja ens viikolla täytynee ruveta jännittelemään, tapahtuuko mitään vai ei :/
Täällä onkin paljon joilla tänään kp 21-23 :D
 
En sitte malttanu olla testaamatta....sain joko viivanpaikan tai haamujen haamun.voi että ku pitiki olla malttamaton,ois pitäny odottaa suosiolla aamuun,pirhana.virtsa oli rakossa n.4h(kauempaa en pystyny pidättään :) )eli luulis sen antavan selkeemmän tuloksen,vai?siis tarkotan ihan selvän plussan jos sellanen olis tulossa...vai mitenkähän?nyt kyllä harmittaa :headwall: Mitäköhän tuo tuhrutus sitte oli?!ja missä ne menkat??!!
 
Iltaa. Vaikkei pitänyt enää tänään tulla tänne kuikuilemaan, niin tulinpa kumminkin. Just kotiuduttiin risteilyltä. Pieni väsynyt matkaaja sammui jo kotimatkalla, kun ei malttanut laivalla nukkua päikkyjä. Mutta pojan mukaan hauskaa oli :heart: Tosin mun risteilyni sai ikävän lopun....alkoi tulemaan tuhruvuotoa ja epäilenpä että täti rysähtää täysillä kylään huomenna ja sitten alkaakin yk 12 :( Sinänsä yllättävää, että mulla ei juuri koskaan ala menkat tuhrulla ja tänään siis ihan ilman mitään menkkatuntemuksia, vaan ne alkaa heti saavista kaatamalla ja aika rajujen kipujen kanssa. Niistä tiedän yleensä kellon tarkkuudella alkamisajankohdan. Mutta tänään siis varkain alkoi tuhruttelu. Siteeseen pari tippaa ja paperiin rusehtavaa vuotoa, mutta vähän. Mies on edelleen toiveikas, mutta mä en kyllä jaksa enää olla..... nuppi ja kroppa tehnyt liian monta kertaa mulle tämän, että jaksaisin enää uskoa raskauteen :'(

Hemmille varovaiset onnittelut :flower: Jospa sinun haamusi vielä vahvistuisi.

 
Ei,ei,älkää tosiaankaan vielä onnitelko,tuo viiva on kyllä niin onneton että siihen en kyllä luota ollenkaan,pitää ihan käännellä ja väännellä testiä valon alla että sen edes näkee,eli säästäkää onnittelunne :D
 
:flower: Paljon onnea kaikille plussanneille!
Hemmi toivotaan, että se siitä vahvistuisi!!
:hug: Kaikille tädin kohdanneille!

omaan napaan:
kp:t on nyt 25/28. Jo kolmen päivän ajan on kolottanu alaselkää. Lisäks maha ollu jo maanantaista asti tosi löysällä (sori, ällöä) Nää kai saattaa olla oireita raskaudesta...? En ainakaan voi noita oireita kuvitella! :) Tein jo pari päivää sitten, malttamaton ku olin, r-testin ja puhdas nega tuli. Odotettavissahan se oli ku noin aikasin tein.. Tuun kyl rymähtäen alas todellisuuteen jos se täti tuleekin kylään. :ashamed: Jotenkin on vaa sellanen tunne et on saattanu tärpätä..
 
Hei kaikki!

Hemmi, missä oot, testasitko uudestaan?? :)

nirppurotta :hug:

Eilen oli siis se kohdunkaulan tähystys, ja sain oikeastaan jo hyviä tuloksia, eli lääkärin mielestä silminnähden muutokset eivät vastanneet pahinta luokkaa, ja että erittäin pienellä alueella olivat! Huh! Mutta, koepalat ottivat, elikä ensi perjantaina tulee tulokset kai, ja sitten saan tietää, että joudunko sähkösilmukkahoitoon vai vaan seurantaan. Lääkäri sanoi, että kohdunkaula paranee jo noin kuukaudessa, mutta että mahdollisten hoitojen takia kannattaa odotella, että papa tulee puhtaana takaisin. Eli puoli vuotta taukoa :( Onhan se parempi kuin vuosi, mut mut.. Kuitenkin helpottunut olen, että tilanne ei ole niin paha kuin odotettiin. Nyt vaan jännätää tuloksia.
Ai vitsi täällä on kunnon ovis ollut ja tokaa kertaa näiden yrityskertojen aikana myös nännit superkipeät, joten kroppa taitaa heräillä ja mua niin harmittaa, ettei tätä "saatu" hyvödyntää. Prkl.

Plusstuulia ja good luck kaikille!!!
 


Vaava......................kp 48/28-44
Hippuli-81............kp 38/33-45........yk2
saralia......................kp 33/?.................yk7
Emppu3008..............kp 31/30...............yk3
Rauna.....................kp 31/37.................yk3
JääKyynel.................kp 31/29-30..........yk2
Sero........................kp 28/25-31...........yk4
Marta.......................kp 26/29................yk5
unelmoya................kp 25/28.................yk2
leppäkerttu3...........kp 26/27-37............yk1
marrr........................kp 25/29-30........yk4
Nyynyy....................kp 25/26-40..............yk1
Sisely......................kp 24/29...................yk2
Lintsi85..................kp 24/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 24/28.............yk2
Alice81....................kp 23/25..................yk1
Pipopi.....................kp 23/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 22/24-28.............yk1
ikuisuus....................kp 22/28...................yk1
wannabemama.......kp 20/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 18/28
jenninho..................kp 15/32-36...............yk3
Minna77...................kp 7/26-32...............yk7
moumou...................kp 7/29-31..............yk5
Hemmi......................kp 6/28-31
Tiukun äiti...............kp 4/28-49..............yk2
Chili24......................kp 3/26................yk4
Zande.......................kp 2/28
nirppurotta...............kp 1/27.................yk12
Ella-83


Plussanneet



Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
unelma....................plussa 12.3...........kp 27/28................yk2
Alppiina...................plussa 15.3...........kp 33/32-39............yk1
äippäliini83..............plussa 23.3..........kp 23/28...............yk3
Sohvi77...................plussa 25.3...........kp 34/?................yk2
 
zande ja nirppurotta :hug: :hug: :hug: :hug: Voimia pettymyksen yli!! Ja onnea ja ++++tuulia nyt alkavalle kierrolle!!

Hemmi No, jännää sulla nyt on... Toivoa on kuitenkin niin kauan kun täti pysyy poissa!! =)

Lintsi Kuulostaa tilanteeseen nähden hyvältä! Siis terveytesi kannalta, mutta ymmärrän erittäin hyvin turhautumisen. Ei ole se yhtään hauskaa, mutta niin kuin aikaisemmin mainitsit, on paras, että paikat on kunnossa ja että olet terve, ennen kuin tulet raskaaksi. :hug: :hug: :hug: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Kotona ollaan. Menkkoja ei oo kuulunu eikä kyllä tuntemuksia sinne päikään. Ainakaa sellasia mitä tähän asti on saattanu olla.

Miten teillä on noi kotitestin One Step r-testit näyttäny viivat? Eli näkyykö se testiviiva (eikös se oo se viiva minkä pitäs ilmestyä) aina vai ei ollenkaa? Mulla näky se viiva todella hailakkana (just ja just näki ku valoa vasten katto). Tosin testin tein niin, että kotiin tullessa kävin vessassa, ku oli karmee hätä. Sit vajaan tunnin päästä tein testin siitä lirusta minkä sain pinnisteltyä. Eli nyt oon ainaki todella epävarma, onko toi testaus edes luotettava ja pitäisikö se tulkita puhtaaksi negaksi.

Ja nyt sit mietin voiko tänään lähtee viihteelle vai ei... :$
 
Heipsan!
liityn tänne maaliskuun malttamattomiin :) nyt olis dpo4-5 menossa ja kp 21/30-32. Oireita ei ole oikeen vielä ilmennyt mutta vissiin tässä vaiheessa aika normaalia :) tosin nyt on alkanut omituinen vaaleankellertävä paksu valkovuoto. Viikon päästä olisi tarkoitus koittaa testailla mutta tuskin maltan sinne asti odotella.. Oletteko muuten kuulleet noista rfsu.n kynä testeistä kuulemma näyttää jo 6 päivää hedelmöityksestä? itse en muualta ole niitä löytänyt kun verkkoapteekin sivuilta.
 
Heippa kaikille!En ole vielä uutta testiä tehny,huomen aamulla sitte,JÄNNITTÄÄ!tuhruakaan ei ole ollu nyt kahteen päivään =) Mies ei ollut eilen kotona ku sen testin tein ja kun tänä aamuna sitä sille näytin,niin eka se ei meinannu siinä mitään viiva edes nähdä,mutta ku sanoin että ottaa nyt silmää käteen ja oikein tihrustaa et kyllä siinä haamun haamun haamu pitäs näkyä,ja niinhän tuokin sen sitte löysi =)
 
[/b]Hemmi Tuu sit heti kertoo mitä testi näytti! :)
Lintsi Sun tilanne on kyl tosi harmillinen, ikävää et joututte noin pitkälle siirtää yrityksiä..
JääKyynel Noi testit ei oo mulle tuttuja. Itse en kestäis mitään epävarmoja tuloksia vaan tekisin uuden testin. =)
 
Nirppurotta ja Zande :hug:


Lintsi tuohan kuulosti jo hyvältä (siis tilanteeseen nähden) Toivottavasti tulee lisää hyviä uutisia koepalan tiimoilta! :hug:

Tervetuloa vaan malttamattomiin Ganja!

HemmiiiiHemmii.... Jokos on testattu? Joko voi onnitella?

Jääkyynel nopeasti luettuna suosittelen uutta testiä!Elikkä näkyikö sulla Kontrolliviiva heikkona? vai näkyikö kotrolli vahvana ja testiviiva heikkona?
Kontrolliviiva näkyy aina vahvana jos testi tehty oikein ja tuo testiviiva sitten jos raskaana.
Olenko mä nyt ihan tyhmä ja en tajunnut mitä tarkoitit?

Oma napa Oma napa......
Eilen kauppareissulla tarttui pregent stick mukaan, ja heti kotiin päästyäni testasin...no tyyliPUHDAS negahan sieltä tuli. Tarkoitukseni oli alunperin tehdäkkin testi vasta tänään aamulla.
Tänään aamulla mulle tuli haamujen haamu (tai viivanpaikka) , ja voi ihme, koska mä en ole ikinä saanut viivanpaikkaa tai haamua( tai sen haamua) :LOL: Olen vain lukenut niistä "legendoista" mutta nyt siinä on haamun haamu (tai viivanpaikka)Testaan seuraavan kerran vasta ke/to (jos vaan pystyn olemaan sinne asti)
 
Helmiläinen Joo et oo tyhmä. Selitin ite epäselvästi :) Eli kontrolliviiva näkyi ihan oikein ja nyt oli kyse siis tuosta testiviivasta. Ja toi testiviiva näkyi kun oikein kovasti tihrusti valoa vasten erittäin hailakkana. Eli ei näkyny juuri ollenkaa. Ukkeliki väitti ettei siinä mitää näy ja sit ku sanoin, ett kattoo tarkemmin, nii se vaa tokas, ett oonko varma ettei siinä aina näy joku hailu. Minun mielestä mulla ei oo näkyny edes sitä.

---

En tiedä miten oon muka malttanu, mutt tänään en oo testiä tehny, ku muka oottelen niitä menkkoja, joita ei vieläkää kuulu. Nyt tulee varmaan kamala moraalisaarna, mutt otin eilen muutaman (alkoholia), siks en oo sitä testiä tehny. Voin veikata, ett nyt moni tulee mulle huutaan täällä, etten ole kypsä äidiks yms. ku menin eilen ottamaan muutaman enkä näin ollen ajatellut mahdollisen sikiön vaurioita. JOS siis olen raskaana. Oikeesti vieläki epäilen asiaa vahvasti, koska ihme on jos eka ovulaation tikuttamisesta muka tärppäis. Varsinki ku ei oo tärpänny "vahingossakaa" ja ehkäsyä ei oo ollu sitten viime syksyn käytössä. Mutt katellaan jos tekisin testin illalla tai jätän suosiolla huomen aamuun. Ellen käy infoomassa täällä, ett menkat alko :$
 
Jääkyynel Okei nyt tajusin... :ashamed:
No se on joko haamu tai viivanpaikka. Kannattaa testata vasta maanantaina (aamulla), hcg tuplaantuu aina 48h välein eli maanataina pitäisi olla vahvempi viiva kuin eilen! Toivotaan että on vahvistumaan päin :)
Eikä mahdolliselle sikiölle ole varaa alkosta olikohan se nyt rv 6 asti? Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Helmiläinen Eli jätän testauksen huomenaamuun jos mitää ei tämän päivän aikana tapahdu.

----

Ja vielä lisäys toho juomiseen. Mulla on kyllä itelläki morkkis, koska tein tuon tietoisesti. Joten siitä ei varmaan mulle tartte kenenkään alkaa moralisoimaan :/ :)
 

Yhteistyössä