Maaliskuun malttamattomat

Ella-83 Tervetuloa :flower: :flower: :flower: ja ++++++tuulia!

Lintsi Voiko olla, että ovis on siirtynyt sun matkan takia? Mulla vain itsellä kävi pari kiertoa sitten juuri niin, ettei välttämättä ole sama juttu. Ovishan voi siirtyä/myöhästyä, jos kroppa on ollut jossain erikoistilanteessa, esim. matka tai stressi. Tosi harmi, jos yritykset keskeytyy, mut se on kuitenkin vain pari kk. Aika menee nopeata, ja on tärkeä myös saada hoidettua ne solumuutokset. :flower:

Sohvi Jaaa, mä varmaan testaisin, kun olen niin malttamaton :D Mut en tiedä olisiko fiksuinta odottaa.... Toivottavasti tulee vahva +!!!!!

Ikäkysymyksestä, mä täytän kesällä 32 ja avomies on 33, ja esikoista yritetään.
 
Huomenta!
Mulla alkoi vihdoin tänään ne menkat.
Aika pitkä kierto, toivottavasti seuraava olisi lyhyempi.

Ikäkyselelyyn, minä täytän tänä vuonna 28 ja mies 29. Lapsista nuorin täytti juuri 1v, keskimmäinen täyttää tänä vuonna 3v ja esikoinen täyttää 6v.

Hauuskaa päivää kaikille
ja plussatuulia! :heart: :wave:
 
Sohvi77 Mikä tilanne??? Mä mietiskelen sitä ku ei oo tissit yhtään kipeät... aika oireeton olo... vähä jänskättää miten käy... valkovuotoa on selkeästi vähemmän kun normaalisti... sit on tänään menkat 1pvän myöhässä ja välil viiltää oik. nivusesta+munasarjan kohdilta (oon jo sitä mieltä että siellä on tuulimuna...) ja välillä nippailee keskeltä mahaa... mutta miks noin tissit ei oo kipeet vielä? esikoisesta tais mun muistin mukaan jo olla kipeet... Blaah!!!! En mä mikään hätähousu oo... |O
 
Hui, kun on monilla jo jänniä päiviä käsillä. Toivottavasti moni saa toivomansa plussan :flower:

Tiukun äiti - toivotaan todellakin Sinulle nyt lyhyempää kiertoa.

).( on vain joitakin tuntemuksia, jotka voivat aivan hyvin olla mielikuvituksen tuotetta. Nippailuja rinnoissa, mahassa...sitä tavallista. Jotenkin en usko tärpin käyneen... Saapa nähdä =)

Niin ja olen muuten 33-vuotias :)
 
Huomenta! Mä pyydän jo heti anteeksi, kun oon tosi huono muistamaan nimimerkkejä, eli aina näin yleisesti onnittelen plussanneita :flower: ja annan halin uuteen yykoohon siirtyneille :hug: .

Ikäkysymykseen. Itse olen justiinsa täyttänyt 31v ja mies on 42v, täyttää syksyllä 43v. Mulla on tosiaan edellisestä avioliitosta 3 vuotta täyttävä poika. Miehellä ei lapsia ole. Siksi tää olisikin niin tärkeetä hänelle ja oikein sydämestä sattuu joka kerta, kun ne kuukautiset alkaa :(

).( Menkkatuntemukset jatkuu, ja taitaa niitä kyllä tietääkin. Eilen tein aamupissasta (vaikka vannoin etten tee) sen mammaksin herkän testin ja negaahan se oli. Ovulaation ajankohdasta en ole varma, kun en tikuttele, mutta eilen oli dpo jotain väliltä 8-10 eli uskoisin, että olis tuollaisella 10mikrolitran herkkyydellä jo näkynyt.

Mutta oireita siis edelleen: menkkajuilinta, alaselkä enemmän ja vähemmän kipeä, rinnat arat ja tursuavat ulos liiveistä. Edelleen v*itutus ja jatkuva pissalla ramppaaminen....and the list goes on....... Mutta tosiaan nämä oireet on ollut aiemminkin ja menkatkin on jopa olleet välillä myöhässä ja silti negaa aina vaan..... eli kovin pessisitinen olen, jos vaikka ei pettyis sitten niin kovasti.

Mulla onkin tällä viikolla vaan 3 päiväinen työviikko, kun pidän ylityövapaita ja lähdetään piknik-risteilylle pojan kanssa. Jannu ei oo vielä ollut laivalla, eli saas nähdä millaista hulinaa on tiedossa :D .

Mukavaa viikon jatkoa kaikille malttamattomille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäliini83:
Sohvi77 Mikä tilanne??? Mä mietiskelen sitä ku ei oo tissit yhtään kipeät... aika oireeton olo... vähä jänskättää miten käy... valkovuotoa on selkeästi vähemmän kun normaalisti... sit on tänään menkat 1pvän myöhässä ja välil viiltää oik. nivusesta+munasarjan kohdilta (oon jo sitä mieltä että siellä on tuulimuna...) ja välillä nippailee keskeltä mahaa... mutta miks noin tissit ei oo kipeet vielä? esikoisesta tais mun muistin mukaan jo olla kipeet... Blaah!!!! En mä mikään hätähousu oo... |O
Höpsis! Nyt positiivisin mielin äippäliini ja onnea paljon plussasta =) =) =)
Ei siellä mikään tuulimuna ole :) ! Ihan samalla lailla mullakin viilsi munasaroista ja nivusista ja välillä vieläkin (rv 10+5) ja kohdun sisäinen raskaus todettu :heart: ! Nauti rakaudestasi, älä huoli turhaan ennen JOS joku siihen antaa aihetta :/ ! Vielä kerran ONNEA!
 
Huomenta kaikille!

Äippäliini varmasti kaikki kunnossa ja asiaan kuuluvaa kipuilua, älä hermoile!

Testasin sit tietenki uudestaan ja vahvempi viiva tuli!! :heart: Ei vieläkään mikään megaviiva mutta pääasia että oli vahvempi kuin eilen! :D Oon kyllä onnellinen ja helpottunut (mies oli vielä rähmät silmissä sängyssä kun lähdin töihin eikä tainnu vielä tajuta) kun km:n jälkeen näin nopeeta tärppäs. Toivottavasti tällä kertaa menis hyvin loppuun saakka ja joulunyytti saatais syliin. Km toki pelottaa mutta yritän nauttia tästä ihanasta tunteesta ihan alusta saakka ja jos jotain sattuu niin sillehän ei voi mitään niin kamalaa kuin se onkin, surutyö tehdään sitten.
 
Onnea sylintäydeltä sohvi77. :heart: :heart: Sinulle, jos kenelle todella toivoin nopeaa tärppiä kun on toi km:kin takana.

(.) Ei oireita, ei mitään... Alkaispa jo menkat niin pääsis tositoimeen seuraavalla kierrolla.
 
Onnea sohvi77 :flower: :flower:

Tänään sinne vanhempien luo lähtö. Kohtapuoliin starttaa auto. Eli nyt saapi ainaki jännäillä miten tässä käy. Testejä en ota mukaa, ku en todellakaan ala siellä testailee. Mutt lauantaina viimestään nähdään tuleeko puna-armeijan hyökkäys vai ei. Samana päivänä tosin palaillaan takasi, joten jos ei hyökkäystä ole tullu voiki sit testata joko la-iltana tai heti sunnuntai-aamuna. Joo, varmaan maltan oottaa sunnuntaihin :LOL:
 
Onnea Sohvi77 :heart: Mulla olis ny kp 28/28 eikä oo minkäänlaisii tuntemuksii et täti tulis... yleensä mul on maha ja selkä iha älyttömän kipeet... eilen viimeks nega testattu :( en tiiä et uskaltaisko tänää testata vai ootanko vaa et jos se täti kumminki kurvaa paikalle... ei jaksais enä pettyy negoihin...
 
Onnea sohvi77, vihdoinkin se "oikea" plussa!! Hyvin on hermot pitänyt sulla! :)

Täällä siis se ovis (oli sit eka tai toka tässä kierrossa hahah) tuli ja meni, ei se mies sittenkään halunnut hyödyntää sitä, kun häntä alkoi pelottaa nää solumuutokset ja haluaa kaiken kuntoon ennenkuin taas yritetään. Huoh. Olin kyl tosi pettynyt, mut onhan se ihanaa, että se ajattelee noin ja välittää. Mä kyllä pysyn täällä vaikka tuleekin pieni tauko yritykseen.. Huomenna siis gyne ja selviää vähän enemmän. Onhan se totta, ettei ne varmaan suosittele sitä laseria tms jos on raskaana.. En tiedä.. Yritän niellä tätä pahaa fiilistä täällä.

Onnea vielä plussanneille ja pitäkää kiva päivä :heart:
 
Voi onnea Sohvi77 :heart: Ihanaa odotusaikaa Sinulle!!

Päivittäjälle... Laskin huvikseni omia kiertojani joulukuulta alkaen. Pituudet on olleet yhtä kiertoa lukuunottamatta 29 päivää - ja se yksi eroava 28 päivää. Joten kohdalleni voisi korjata vaikkapa pelkän 29. Noin vaikka muodon vuoksi =)
 
Nyt menee mun kierto kyllä ihan päin p****settä, kun miehellä duunissa niin kiire et ei aikaa harrastaa (siis yleensä kyllä, mut nyt tällänen vaihe vaan) enkä mä oo mikään nietsyt maria, joka sikiää muuten vaan ni jos en tänään tai huomenna saa seksiä ni eiköhän se oo sitte hellurrei ja hellät tunteet tän kuun osalta...

IIIIISOT onnittelut plussanneille sohvi, äippäliini83, alisa, unelma ja kaikki muut =)
 
Oon pitänytkin vähän kirjoitustaukoa palstalta, vaikka lueskelenkin joka päivä.
Eli ovis taisi olla alkuviikosta, viimeistään eilen.. niin ainakin oletan, nännit kipeytynyt sunnuntaina joten aika hyvin ovis sitten tuohon alkuviikkoon varmaan ajoittui. Tein lauantaina yhden ovistestin johon tuli viivat, mutta ei tasavahvat. Lämmöt ei ollut vielä eilen aamulla noussut, kun korkeintaan 0,2c mutta sekin voi olla ihan vaan jotain heittelyä noin pieni ero.
Huomenna sitten aloitan terolutit, oli ovis ollut tai ei.. nyt kuitenkin jo kp 25, joten pitkällä mennään eikä välttämättä munasolussa ole enää edes potkua kiinnittymään ja kasvamaan!

Onnea plussanneille :)
 
Moikka,

papan tuloksista selvis CIN III ja siis syövän esiaste, voidaan tehokkaasti luultavasti poistaa, eikä hätää sen suuntaan, mutta joudun siis joko laseriin tai sähkösilmukkaan, joiden jälkeen seksin harrastus on pannassa melkeinpä kuukauden. Joten heippa pariksi kuukaudeksi :( Mä kyllä pysyn täällä juttelemassa ja pidän kierrosta kirjaa, jos se vaikka tässä tasottuisi ja kesällä saataisiin aikaiseksi kevätvauva. Pelottaa kyllä aika paljon.. Mä pidän teidät ajantasalla.. Halit kaikille!
 
Tiukun äiti :hug: :hug: . Toivottavasti ensi kierto olisi lyhyempi, tarkemmin sanottuna ++++!!

Sohvi Onnittelut :flower: :flower: :flower: Saanko nyt laittaa sut plussanneihin...?

Lintsi :hug: Voimia! Ymmärrän, että on turhauttavaa, mutta ajattele; parempi saada hoidettua solumuutokset mahdollisimman pian, koska pahimmassa tapauksessa ne voi ajanmittaan, hoitamatta, johtaa kohdunkaulansyöpään. Lisäksi, hienoa ja ihanaa kun mies ajattelee toisen vointia ja terveyttä!
 
Liittyisin mielelläni mukaan kirjoittelemaan tähänkin pinoon. Olen lukenut koko pinon ja samoja ajatuksia tosi monen kanssa. Voin kertoa hieman itsestäni. Eli minä 26 ja mies 29. Yhdessä ollaan oltu 9vee ja pian vuoden naimisissakin. Tässä kuussa on alkanut yritys minulla (miehellä tjottailu =) ), mutta tämä eka kierto meni "pilalle", koska en ovuloinut ollenkaan. Sen sain tietää kun kävin gynellä varmistamassa, että kaikki kunnossa ennen kuin yritys alkaa. Olen myös pitkän kierron flicka eli 27-37 on kierron pituus.

Gyne käski ottaa rennosti ja unohtaa kaikki ylimääräinen hössötys, mutta valitettavasti olen näitä, jotka sopisivat loistavasti huhtikuun hullut pinoon eli ovistikut on jo ostettu ja täällä kaksplussassa vierailen päivittäin, että se siitä rauhallisesti ottamisesta. Gyne myös määräsi foolihappoa, joten sitä syön sitten myös. Nyt menossa kp 24/27-37 yk1. Odotan nyt vain tätiä ja sitten jos pääsisi testaamaan sitä ekaa ovista :) Vauvakuumeillut olen jo reilun vuoden.
 
Lintsille iso iso halaus! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saat itsesi kuntoon.

Leppäkertulle tervetuloa. Meillä taitaa olla jo ihan kunnon pino valmiina huhtikuun hulluihin :) Miten se ovuloimattomuus todetaan? Onko se verikokeella? Ja pyysitkö sitä itse? Heti hirmuinen tenttaus, mutta kun toi ovuloimattomuus omaa mieltä kaivelee, niin siksi kyselen.
 
Marta ovuloimattomuuden gyne totesi mun kierroista, jotka pitkiä ja epäsäännöllisiä. Lokakuussa oon jättänyt pillerit pois ja kierrot olleet sen jälkeen 37,37,37,27,33. Hän sanoi, että voi olla että kuitenkin olen tuossa 27 kierrossa ovuloinut. Asian hän vielä varmisti ultralla (joka oli juuri siihen aikaan kun ovulaatio olisi ollut tulossa), eikä siellä ollut mitään kehittymässä (kai siis munasolua?) eli ovulaatiota ei tässä kierrossa ollut. Tarkoitus meillä oli aloittaa vauvan yrittäminen kesäkuussa, mutta gyne käski heti hommiin, jos luultavasti ei niin nopeaan tärppää... ja sanoi, että puol vuotta katsellaan ja sitten syyskuussa, jos en ole raskaana niin jo katsottais apua tohon raskautumiseen. Itse en siis osannut kysyä mitään tällaista kun menin. Mutta en ole ruvennut tästä stressaamaan. Vauva tulee kun on tullakseen :) Hyvähän vielä on olla rauhallinen, katsotaan mikä tilanne on puolen vuoden päästä :LOL:
 
Paljon onnea Sohvi :flower: :heart:
ja :hug: Lintsille
ja myös tervetuloa kuumeilemaan Leppäkerttu =)
(.) Täällä edelleen tuhruttaa niukkaakin niukemmin,eli nyt nuo kp:t ei taida pitää paikkansa tässä kierrossa ollenkaan,kp1 kai vasta tulossa...no,näillä mennään...
 
Lintsi: Tsemppiä ja hyvä homma, että ajoissa löydetty tommoset, että saadaan kätevästi hoidettua. Sit vaan taas uudella innolla toipumisien jälkeen hommiin!
sohvi77 Onnea :flower: :flower: !
leppäkerttu3 Tervetuloa! Kiinnostavia kommentteja olit saanut lääkäriltä. Mä varasin itelleni lääkäriajan ens tiistaiksi ja pelkään vähän saavani saman tuomion :(. Toivottavasti onnistuu sulla se rennosti ottaminen paremmin kuin täällä!
 
Iltaa. Pikaisesti kävin lukaisemassa uudet viestit.
Lintsille iso voimahalaus! Toivottavasti pääsette pian uudelleen jännittämään
:hug:

Sohville onnea plussasta :flower: ja Leppäkertulle tervetuloa :wave:

Noin....muistinpas nimimerkit :saint:
 

Yhteistyössä