Maaliskuun malttamattomat

Lintsi85: toivotaan, että sinulla on kaikki kunnossa :)

Plussanneille hirveästi onnea :) :heart:

Itse en oikein tiedä oliko sitä ovista vai ei :/ täällä vaan odotellaan menkkoja, tuntuu pitkältä... toivottavasti eivät edes tule!

Minkä ikäisiä ihmisiä täällä muuten nyt on? Minkä ikäisiä teidän lapset (niillä joilla niitä jo on) ovat? :) Itse olen 19v. ja meillä siis esikoista toivotaan :)
 
marrr, täytän tänä vuonna 22 vuotta.

Niin ja päivittäjälle tiedoksi, että mun kierto on 28 päivää nyt ollut.

Äääh, toivon ihan kamalasti, että olisin raskautunut tässä kierrossa. Nyt jotenkin painaa mieltä se, että lauantaina pitäisi mennä kaveripariskunnan luokse iltaa viettämään. Jos vanhat merkit paikkansa pitää, tarkoituksena olisi ottaa vähän viiniä. Järki sanoisi, että vaikka olisin raskaana, sikiölle ei pitäisi olla pienestä määrästä haittaa vielä tässä vaiheessa? Mitäs sanotte tästä asiasta?
 
Ihkauusi yritteliäs ilmoittautuu mukaan maaliskuun malttamattomiin, jos vielä vaan mahtuu :wave:

Lyhkästi meistä: minä 30 vee ja mies 37 vee, yhdessä 13 vuotta (!!) ja esikoinen haaveissamme. Aikaisemmin olen suhtautunut vauvoihin milteipä jyrkän kielteisesti (mies taas ei, hän on aina ollut vauvaihmisiä ), mutta viime vuoden aikana ajatus on sisälläni kypsynyt. Ehkäpä sitä on vihdoin niin ehyt ja "valmis" itsensä kanssa, että haluaisi rakkautta muillekin antaa. Ilman hormoneja on menty noin vuosi, kierrot vaihdelleet 26 ja 40 välillä ja nyt maaliskuussa jätimme kondomit pois. Tänään mennään kp 21 / ? ja yritystä ollut monta :p Suhtaudun raskautumiseen melkeinpä pessimistisesti vaikka yleensä olenkin yltiöpositiivinen, lähisuvussani on paljon lapsettomuutta. Nyt mennään kuitenkin realistisen rauhallisin mielin, katsellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tällä hetkellä elämässä on kroonista stressiä muiden asioiden kanssa (työt, rakennusurakka), joten en edes uskalla toivoa että näin kiihkeään elämänvaiheeseen tärppäisi... Haaveita kuitenkin elättelen pienestä nyytistä.

Tähän loppuun itselleni tärkeä ajatus, joka sopii tähän vauvahaaveiluunkin:
Usko unelmien pumpulipilviin / usko niihin nöyrästi.
Anna hauraiden haaveiden kantaa / tuoda voimaa sieluusi. - tuntematon-



 
Hemmille miljoona halausta ja nyt uudella innolla uuteen kiertoon :hug:

Nyynyylle lämmin tervetulotoivotus! :flower:

Lintsille paljon tsemppiä ja toivotaan ettei siellä olis mitään vakavaa!! :hug:

äippäliinille ONNEA PLUSSASTA! :flower:

Ja vielä vastaus Marrin kysymykseen, eli minä olen 28 vuotias (täytin alkuvuodesta) ja minun mieheni on 29, täyttää 30 tänävuonna. Ensimmäistä yritetään... Aloitin just uudessa työpaikassa viikko sitten, joten järjellä ajateltuna on ihan hyvä, etten just nyt raskautunut ja olis ihan hyvä jos vielä muutaman kuukauden menis näin, että äippäloma sit siirtyis vasta ens vuoden puolelle...mutta mutta ku tunteet joskus lyö järjelle turpiin 5-0, niin minkäs sille mahtaa :LOL: Eli yritys jatkuu täyttä häkää uudesta työstä huolimatta...ku menkat nyt loppuis vaan ensin.

Tsemppiä ja halauksia kaikille!!! :hug:
 


Tiukun äiti...............kp 46/28-49..............yk1
Vaava......................kp 44/28-44
Sohvi77...................kp 34/?................yk2...........haamu 9.3. (kp19)
Hippuli-81............kp 34/33-45........yk2
saralia......................kp 29/?.................yk7
Chili24......................kp 28/26................yk3
Emppu3008..............kp 27/30...............yk3
Rauna.....................kp 27/37.................yk3
JääKyynel.................kp 27/29-30..........yk2
Zande.......................kp 27/28
nirppurotta...............kp 24/27.................yk11
Sero........................kp 24/25-31...........yk4
Marta.......................kp 22/29................yk5
unelmoya................kp 22/28.................yk2
marrr........................kp 21/29-30........yk4
Nyynyy....................kp 21/26-40..............yk1
Sisely......................kp 20/29-30..............yk2
Lintsi85..................kp 20/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 20/28.............yk2
Alice81....................kp 19/25..................yk1
Pipopi.....................kp 19/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 18/24-28.............yk1
ikuisuus....................kp 18/28...................yk1
wannabemama.......kp 16/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 14/28
jenninho..................kp 11/32-36...............yk3
Minna77...................kp 3/26-32...............yk7
moumou...................kp 3/29-31..............yk5
Hemmi......................kp 1/28-31


Plussanneet



Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
unelma....................plussa 12.3...........kp 27/28................yk2
Alppiina...................plussa 15.3...........kp 33/32-39............yk1
äippäliini83..............plussa 23.3......kp 23/28...............yk3
 
Nyynyy Tervetuloa!! :flower: :flower: :flower:

Hemmi :hug: :hug: :hug: :hug:

äippäliini Onnittelut!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: Tarrasukkia!!! Laitoin sut jo plussanneiden puolelle, kun kuvissa oli ihan selvä viiva.

Lintsi :hug: Ei ollut kivoja uutisia. Siitä on mullakin aikaa, mutta saman olen kokenut. Mulla oli papa-muutokset siinä kohdunsuulla emättimen puolella, ja se alue poistettiin sähkösilmukalla ja tietty puudutus ekana, joten ei tuntunut mitään. Jälkeenpäin pitää käydä ottamassa seuranta papaa. Toivottavasti on vain lieviä muutoksia!!!!!

Sohvi Ei se ole helppoa odottaa sen testauksen kanssa, joten ymmärrän! Kaiken lisäksi, musta on aika hauskaa tikuttaa niitä testejä ja sit jännätä. :LOL: Vaikka on sit ain ollut pettymys lopuksi. :LOL:

Kiitoksia vain paljon teille kaikille kärsivällisyydestä, kun sekoilin kp:ien kanssa!

Omalta kohdalta ei oikein mitään erityistä kiertoon liittyen. Flunssa on helpottamassa, on vaan älytön nuha vielä ja yskää. Ja menkatkin taita vetää nyt viimeistä vuotopäivää. Toivotaan.... Muuten, arvatkaa, ettei ollu kauhean hauskaa olla influenssissa kuumeisena, joka raajaa särkee ja kurkku oli sairaan kipeä, ja tän lisäksi tuli täti kipuineen....
 
Hei kaikille pitkästä aikaa. :wave:

Olen käynyt melkein joka päivä lukemassa teidän juttuja. Ei varmaan kannattais. :ashamed: Tässähän tulee hulluks kun ei muuta mietikään, että onko raskaana vai ei. Koko ajan yritän etsiä merkkejä ja oireita, josta voisin sitten todeta, että raskaudesta johtuu. Ovulaatiota tikuttelin viime viikolla ja maanantainahan se oli (siis viikko sitten). Tänään jostain kumman syystä (Päähän pisto kun en saanut aamuyöstä unta) oli pakko testata ovulaatiotestillä ja haalea viiva siinä oli vieläkin. Mistä vois johtua?

Anteeksi tämä oma-napailu, mutta kun mies ei ymmärrä tätä vouhotusta, eikä muille haluta vielä kertoa, että yritetään. Onneks on tää palsta. =) =)

Niin ja onnea plussanneille. Oliko mitään oikreita, josta olisitte voineet etukäteen päätellä raskaudesta? Olette varmaan niitä jo täällä kertoneet, mutten enää muitsa. :ashamed:
 
Huomenia. Ja kuten arvata saattoi, en malttanu pitää näppejäni erossa noista raskaustesteistä (tikku). Pakkoha minunki oli näin etukäteen kokeilla, jos se testi suostus ees myötätunnosta näin etukäteen antamaa edes jotain viivaa. Mutt arvatkaa vaa, ei. Ja muutenki välillä koitan ettiä kaikenmaailman oireita, mutt tiedä sit onko ne loppujen lopuks kuviteltuja vai iha normaalia mulle :ashamed:

Ja tosiaan kiitos Minna77 kun on jaksanu päivitellä sekoiluista huolimatta.

Tuhannesti onnea äippäliini83 :flower: Kunpa minuaki onnistas (oman napa taas).

marrr Täällä ois yks 31 vuotias. Vm-77 eli 32 tulee tänä vuonna jossain tuolla kaaaaaukana vuoden lopussa täyteen.

Alice81 Tossa yllä nyt vähä kertoilinki vähä aiheeseen liittyvää. Oon ollu ite tosi malttamaton. Käyny täällä lukemassa juttuja ja tosiaan koittanu lukea omaa kroppaa, ett onko niitä oireita vai ei. Voisin olla jopa jo vainoharhanen :LOL:

----

Nooh lauantaina viimestään nähdään pitääkö paikkaansa se tunne, että tällä kertaa ei ole onnistanu. Lähdetään jopa minun kotona kotona (vanhempieni luona) käymään, joten ainakaa lauantai- aamuna en pysty testailemaan mitään. Enkä siellä tod. ala tikkujen kans sählään :LOL: Itseasiassa kukaa ei tiedä näistä vauva-jutusta mitään. Joten se on täys yllätys kaikille jos joskus onnistaa. Voin jopa kuvitella, ett jos me joskus saadaan vauva, niin ainaki avokkini äiti on onessaa, oishan tää hänen ensimmäinen lapsenlapsi ja todennäköisesti yks niistä harvoista joita tulee saamaan. Niin JOS tulee saamaan. Eihän se ole itsestään selvyys, ett vauvan sais.

Oho, tulipas avauduttua, sori :ashamed:
 
Onnea kaikille plussanneille =) Mä oottelen tääl et ne testit tulis sit postis et pääsis testaa :) uskon kyl et nega tulee nii ku eilenki... meil olis la isot 50-v pippalot ja olisha kiva enne sitä et se plussa tulis tai sit edes ne menkat ettei tarvi sit miettii sitä =) oon lukenu tääl et moni on plussannu heti ekasta clomikierrosta, mut aattelen kyl et mul ei voi käydä nii hyvä tuuri... tänää otin viimisen teron.. mul alko viimeks menkat jo sillo ku otin toisiksviimisen teron... mul ei o minkänlaisii tuntemuksii et menkat olis edes tulossa ja toivottavasti pysyykin poissa =) Meilläkin varmaa molempien vanhemmat olis tosi onnellisii ku molemmille se olis eka lapsenlapsi :)
 
En pysty ollenkaan pitämään lupauksiani ton testauksen suhteen. :ashamed: Tein äsken Cb:n vaikka vannoin etten siihen testiin enää koske...2min.sisään haalea viiva joka vahvistui 10 min.sisään. Ei saa vielä onnitella koska on niin huonoja kokemuksia ko. testistä. Ja tietysti ostin tuplapakkauksen, joten jatkoa luvassa jos ei menkat ala... ;)
 
sohvi77 No en onnittele, mutta pidän peukkuja, että kyseessä olisi se ihan oikea plussa!

Minäkin alan hiljaiselon jälkeen taas siirtyä sinne jännittelypuolelle, kun nyt voi olettaa, että menkat voi tulla ihan milloin vain parin viikon sisään (kp 34 menossa siis). Oletan, ettei mitään ovulaatiota ole tapahtunut, joten periaatteessa ei pitäisi mitään jännitellä, mutta silti ne ajatukset alkavat väkisin pyörimään liikaa loppua kohti... Onneksi on kaikenlaista puuhaa ne pari viikkoa niin ehkä aikakin sujahtaa äkkiempää.
 
Lintsi ettet olis raskaana?

Zande Mulla on kp 34, tai 33...tai 32 :whistle: viimeks menkat alkoi tuhrulla joten en oikein tiedä mistä laskea. Ja kierron pituus myös epäselvä; ennen km 01/09 kierrot vaihteli 28-33, km raskaudesta plussasin vasta kp39 eli ei kai mitään logiikkaa. Km:n jälkeen eli viime kierto oli 34 päivää...mutta mielenkiintoista on se (mun mielestä :D ), että jos nyt on oikea plussa, niin cb antoi mulle plussaviivan myös oviksen aikoihin (kp19) ja sen vuoksi suhtaudunkin epäileväisesti testiin, kuten myös kaikkiin muihin testeihin lukemani perusteella :/
 
Lintsi mitä muistan, niin hugis ainakin sai pari kk sitten kaksi ovisplussaa (en muista oliko plussakierto vai se aikaisempi) että kai noita tapahtuu aina silloin tällöin. Ja sitten taas Alisahan sai sen vahvan plussan ovistestiin ja siitä sitten r-testiin, että kai mikä vaan on mahdollista, kun naisen kroppa on kyseessä :)

Noista ikäjutuista sen verran, että itse olen 27 ja mies 26. Ja me ollaan oltu vasta 9kk yhdessä. Ehkei rakkautta ihan ensimäisellä silmäyksellä, mutta toisella kyllä. Me tavattiin kesällä yksissä juhlissa ja sit kun oli ekat treffit ohi, niin tiesin, että haluan tuosta miehen itselleni ja isän lapsilleni. Onneksi oli samaa mieltä ;)
 
Tein r-testin ja ihan nega.. Tulin siihen tulokseen, että mun ovulaatio on sit nyt, tosi vahvat ovisoireet (joita ehdin kuvitella raskausoireiksi..) ollut jo pari päivää. Sain kp 9 CB- ovistestillä tasavahvat viivat ja päättelin, et ovis oli ollut silloin. Musta tuntuu nyt, et se oli joku maanantaikappale vaan.. mut en ymmärrä, miten ovis voi olla näin myöhään, se ois sit huomenna eli kp 21! :eek: Ei helvetti miten epäsäännöllistä tää touhu! Noh, mies oli sitä mieltä et hyödynnetään silti, vaikka mulla on se kolposkopia torstaina.. kiitos muuten sohvi77 ja Minna et lohdutitte mua tässä jutussa, oon ollut tänään paljon valoisampi ja kuullut, että se laser "kuorinta" on tosi tehokas ja auttaa poistamaan ne solut. :flower: Kuitenkin vähän kyl pelottaa.. ja harmittaa jos sen takia menee yks tai kaks yrityskuukautta kun luin että sen laserin jälkeen ei saa harrastaa seksiä pariin viikkoon. Noh, torstaina gyne kertoo enemmän..
Tosi kiva et alkaa dpoiden lasku alusta :D Tulin just muuten akupunktiosta ja onpas rento olo :) Ja sohvi77, en onnittele sitten vielä mutta kovasti toivon, että plussa saataisiin sinne! Mä en luota noihin CB:n testeihin enää yhtään :|
 
Mitä luulette, onko järkeä testata vielä huomenna aamupissasta uudestaan? Tänään testasin siis päivällä, pidättelin 3,5 tuntia. Tiedän, että jos odotan muutaman päivän niin sit ainaki näkyy vahvempana...mutta minkäs sitä malttamattomuudelleen mahtaa ;)
 
Voi ei Lintsi kun sullakin ovis näköjään tulee ja menee miten tykkää. Itselläni samaa vikaa ja tiedän tunteen!! Noista solumuutoksista, olen ymmärtänyt että aika yleisiä ovat ja erittäin hyvin hoidettavissa. Eikä mulla ainakaan ole vauvan saantiin vaikuttanut mikä tietysti ensin pelotti. Tsemppiä vielä!

Noihin ikäkyselyihin; olen siis 32, mies tänä vuonna 31. Lapset 7 ja 9 vee.
 
siis mun kp oli eilen 1 eli huomena kp3,jos sen vois muuttaa tohon listaan,vaikkaki eihän tollasilla pikku heitoilla mitään väliä oo ja en tiiä mistä ois pitäny alkaa kp:t edes laskemaan ku edelleen niin niukkaa vuotoa,että ehkä kp1 vasta huomena,hankalaa :LOL: Kiitos kaikille haleista,ne lämmitti :) eiköhän tästä vielä nousta...
Tohon ikä kyselyyn,eli mä oon 27(toistaiseksi :) ) ja mies 30.Miehellä 2lasta edellisestä suhteesta,mulle ensimmäistä yritetään,tai minä yritän,mies tjottailee :LOL:
 
Tungen tänne kun oli samoja asioita pähkäilty täällä, mitä itse oon miettinyt..
Tässä kierrossa tuntemusten ja lämpöjen mukaan mulla olisi ollut ovis kp 13, josta nyt oon dpot laskenutkin. Ovista tikutin kp 15-22 ja kp 21-22 tuli plussat. Mietin myös toisen oviksen/raskauden mahdollisuutta. Sillon kp 21 tein samasta näytteestä herkän r-testin, joka oli nega.
 
Lintsi85 Marta muisteli ihan oikein: sain yk 2:lla kaksi kertaa ovisplussan (digitestillä!) ja viikon väli oli testatessa...tuolloin sitten menkat alkoi n. viikon kuluttua viimeisestä plussasta. Niin ja eka ovisplussa oli se oikea! Seuraava yk3 oli mulla plussakierto :)!

PLUSSAONNEA KAIKILLE puhaltelee Hugis ja Papu 10+4 :whistle:
 


Vaava......................kp 45/28-44
Hippuli-81............kp 35/33-45........yk2
Sohvi77...................kp 34/?................yk2...........haamu 9.3. (kp19)
saralia......................kp 30/?.................yk7
Chili24......................kp 29/26................yk3
Emppu3008..............kp 28/30...............yk3
Rauna.....................kp 28/37.................yk3
JääKyynel.................kp 28/29-30..........yk2
Zande.......................kp 28/28
nirppurotta...............kp 25/27.................yk11
Sero........................kp 25/25-31...........yk4
Marta.......................kp 23/29................yk5
unelmoya................kp 23/28.................yk2
marrr........................kp 22/29-30........yk4
Nyynyy....................kp 22/26-40..............yk1
Sisely......................kp 21/29...................yk2
Lintsi85..................kp 21/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 21/28.............yk2
Alice81....................kp 20/25..................yk1
Pipopi.....................kp 20/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 19/24-28.............yk1
ikuisuus....................kp 19/28...................yk1
wannabemama.......kp 17/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 15/28
jenninho..................kp 12/32-36...............yk3
Minna77...................kp 4/26-32...............yk7
moumou...................kp 4/29-31..............yk5
Hemmi......................kp 3/28-31
Tiukun äiti...............kp 1/28-49..............yk2
Ella-83


Plussanneet



Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
unelma....................plussa 12.3...........kp 27/28................yk2
Alppiina...................plussa 15.3...........kp 33/32-39............yk1
äippäliini83..............plussa 23.3..........kp 23/28...............yk3
 

Yhteistyössä