Hakutulokset

  1. A

    Maalismasut 2009

    Alkuun Minealle paljon onnea pikku vaavin johdosta! Meillä aloitettiin viime viikolla hoitoelämä, itse aloitin kaksi viikkoa sitten 8-16 työt, ja viime tiistaina oli eka hoitopäivä. Yllättävän hyvin on mennyt, hienosti nukahtanut sisälle (vaikka kotona ei nuku ikinä päikkäreitä sisällä ) ja...
  2. A

    Maalismasut 2009

    Heippa Neuvolakuulumisia heti alkuun, 1v2kk neuvola oli aamulla pituus 82 (80,5) paino 11050 (10700) ja pään ympärystä en muistakaan :) kovasti oli ihmeissään tätönen ku pikkujätkä osaa jo taapertaa pitkät matkat varpaillaan. Rokotetta ei tänään saatu ku ollaan vasta selvitty vesirokosta...
  3. A

    Maalismasut 2009

    Iltaa! Mulla on ollut niin hulinaa viime aikoina, ettei oo ehtiny kun hätäsesti lukasta teiän juttuja. Nyt onneks loppu koulu tältä keväältä, voi rauhassa keskittyä työjuttuihin Syömisestä olitte puhuneet. Meillä on vakiintunut seuraavanlainen ruokamenekki: aamu 1.5 dl hiutaleita...
  4. A

    Maalismasut 2009

    Moikka! Taas on jäänyt kirjoittelu, vaikka melkein päivittäin käyn lukemassa :ashamed: Mut kiitoksia tuhannesti sympatioista neuvolan tädin kohtelusta :) Upupa hui, hurjan matkan ootte reippaillu, en olis itse moiseen pystynyt enkä varmaan uskaltanutkaan lähteä käpöttelemään sinne tien...
  5. A

    Maalismasut 2009

    Heippa! Meillä näyttää toi 1v olevan maaginen ikä, ku tähän asti on selvitty ilman mitään sen kummempia tauteja, ja nyt on sitte perä perään eka noro ja nyt joku ihme limaflunssapöpö :( täytyy toivoa ettei kauheen pahaksi äidy, vähän kylmää ku oon yksin pari vuorokautta kotona lapsen kans...
  6. A

    Maalismasut 2009

    Heippa! Täällä elellään synttäreiden aattoa, ja just muisteltiin et viime vuonna tähän aikaan ihmeteltiin sairaalas et tuleeko tästä jotain vai ei :D Outius Wau, teillähän hienosti syödään :) itte en oo ees ajatellu kokeilla, kai sitä kohta vois jollain tollasella kiinteemmäl yrittää...
  7. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Kiitoksia onnitteluista! :) Muutetaan tosiaan pienestä kerrostalokaksiosta rivitalokolmioon, vuokra melkein pari sataa halvempi ja mummulat alle 20km säteel molemmat. Ja mahd tulevaisuuden tontti melkein naapuris. Kiipeilyt kuulostaa huimilta! Hauska huomata kuinka eri asioita melkein...
  8. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Heippa pitkästä aikaa! :) Riksu meillä on aika paljon ei-paikkoja, ihan yksinkertaisesti siitä syystä että asunto on niin pieni et kaikkea ei saa hukattua :( asian oon yrittäny ratkasta niin et olohuonees ei oo oikeestaan mitään sellasta mihin ei sais koskee ja sit vaan rakennetaan...
  9. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Aplo mulla oli synnytystapa-arviossa paikalla opettava lääkäri (jonka sosiaalinen kontakti oli yhtä lämmin ku ehkä kalan) ja 5 tai 6 opiskelijaa. Homma eteni niin, et yks opetteli ja muut seuras eli tarkoitti sitä et ku tehtiin sisätutkimus ja paineltiin paikkoja et mahtuuko kersa tuleen ulos ni...
  10. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Kirpsakkaa pakkashuomenta kaikille! Itsekään en ole toimertunut kirjoittelemaan taas pitkään aikaan, mutta lueskelemassa olen käynyt lähes joka päivä Joulu meni paksusti syöden kummankin vanhemmilla, aattona kävi pukki, jota poika ei pahasti vierastanut ja lahjat oli kivoja kun niissä oli...
  11. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    mä en oo ainaka nähny niitä muuta kun s-ryhmän kaupoissa, kannattaa tarkistaa paikallisen prisman hyllyt :)
  12. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Nopsasti Marais sulle kommentti.. Mä lopetin imetyksen loppuviimeks aika kertaheitolla, yhtenä yönä poika oli isänsä kanssa mummilla, ja ku en ollu paikalla, ni vaikkei iltapäivällä ja illalla pullo kelvannu, ni aamuyön maidot meni sit jo pullosta, ja sen jälkeen on ollu pullopoika, ja ihan...
  13. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Heippa, Meillä on yösyömisen lopettamisesta aikaa jo tovi, mutta sillon ku meillä lopetettiin, ni ekan yön poika oli mummunsa hoivissa, ja pari seuraavaa yötä aina ku poika heräs, ni isä meni hyssyttämään, etten mä menny härnäämään maidonhajusena siihe. Kolmen yön jälkeen mäkin menin sit...
  14. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Heippa, mä oon pitkästä aikaa yksinäni kotona, eikä oo mitään akuuttia koulujuttuakaan tehtävänä, ni kerranki voi rauhassa netittää :D Onnittelut raskautuneille :flower: minea pakko kommentoida tota raskautumisen ajankohtaa, oli kuin suoraan mun aatoksia edelliskesänä ku lähdin...
  15. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    moikka Sikapiikin ottamiseen päädyttiin nyt sitte täälläki alun voimakkaasta vastustuksesta huolimatta. Mies kävi aamulla ku on riskiryhmäläinen ja pojan kans käytiin iltapäivällä. Molemmis oli huomattavasti paljon vähemmän ihmisiä ku odotin viikonlopun uutisoinnin perusteella (turussahan oli...
  16. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    huoh, täällä yks äipykkä joka järkevänä ois nukkunu jo runsaan tunnin, mutta ennemmin kokee lauantai-illan huumaa surffailemalla netissä. Tosin oon kattonu asuntoilmotuksia, joten eikö sen voi laskea järkeväks tekemiseks :whistle: Aplo Hih, oikeessa oot, poika ei oo tosiaan pienipäisten...
  17. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    heips, nopsasti tän päivän 8kk neuvolatulokset.. paino 9320g pituus 75cm pipo 25,5cm "normaali kehitys, kasvu hyvä, tyytyväinen" aika oli fiksusti varattu 9.30 aamulla, ja vielä 9.05 joona nukku, herätin hänet ihan täydest unest ja just ku meinattiin päästä ovest ulos ni tajusin et...
  18. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Sunnuntaita! Misa: Meilläkin oli/on sama ongelma, et kauhee intoilu seisomaan tukea vasten ja sit kopsahdetaan alas, eikä tosiaan mitään saanu tehtyä. Me ratkaistiin ainaki pieneks aikaa asia sillä et ostettiin emman matkasänky joka sijoitettiin olkkariin siten, että toiselta sivulta näkee...
  19. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Hep hep, mukana oon minäkin vaikka nyt taas väliä kirjoittelussa on ollutkin :) Ihan ensin, joku kyseli mansikasta.. Meillä poika sai mansikkakiisseliä sillon jo mansikka-aikaan eli 4 kk ikäisenä, eikä oo mitään tullu. Ja vinkkinä ihan, että Hippin 6kk ikäselle tarkotettu...
  20. A

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Huomenta! Eipä maistunu riisipuuro pojalle äsken, mutta nukahti aamupäiväunilleen kumminkin.. Katotaan koska iskee kauhee nälkä.. Kysymyksiä oli.. 1. Meillä kotityöt menee lähinnä sen mukaan et kumpi huomaa/jaksaa/viitsii.. Imurointi esim on nyt viime aikoina menny siten et toinen lähtee...

Yhteistyössä