Hakutulokset

1. L

Astmalasten vanhemmat, mitään kikkaa noihin pakkasulkoiluihin?

Joo itse käytän huivia kasvoilla kovalla pakkasella (siis mulla on myös astma) mutta se kostuu tosi nopeesti ja tuntuu ikävältä kasvoilla :| muoks. mutta eipä tullu mulla tää mieleen että vois kyllä kokeilla tolla naperolla, jos ees hetken vois aina piipahtaa tuolla ulkoilmassa.
  2. L

Joo mulla on itsellä myös tosin vasta tuossa nuorena aikuisena puhjennu, mutta ei ihan vielä tällaset pakkaset ota henkee sitte kun alkaa olla yli -15 niin alkaa ahdistaa ja tietenkää ei juosta tai pyöräillä tuolla voi. Mut se on tuolla pienellä varmaan tiukempaa. Voi kehno mulla leikkaa...
  3. L

Jos koululainen sanoo ettei halua laittaa toppahousuja jalkaan (kova pakkanen)

Tuolla niitä värjötteli todella kylmissään koulun pihalla kun vietiin eskari äsken, nimittäin pieniä alakouluikäsiä farkuissa :whistle: jospa huomenna menee toppaa päälle kun ne nimittäin hyppeli siellä ihan jääkälikkana ja oli vasta eka välkkä.
  4. L

Eka pakkasaamu mittarissa -13 ja mentiin ulkos tuon 2v astmaatikon kanssa ja tultiin saman tien takas kun tuli paha oli lapselle siellä :| Ei edes pulkkamäki houkutellut, vaan sano että mennääääää sisäääääää huonoooo oloooo :snotty: Onko kellään jotain kikka-kolmosta et päästäis myös...
  5. L

Lieneekö ikäkriisi meneillään vai mikä?

Tutulta kuulostaa vuodatuksesi. Kieltämättä samoja tunteita joskus täälläki :wave:
  6. L

päivällisgallup: meillä lohisoppaa

Meillä on uuniriisipuuroa kera kanelin ja sokerin :p
  7. L

Nykyään on niin vaikeaa olla "hyvä" vanhempi.. joka tuutista saa lukea neuvoja jne

Kaikesta lukemastaan ei kannata välittää. Itse pyrin valitsemaan sellaisen keskitien tuossa tiedon määrässä joka on tosiaan kuten sanoit valtava nykyään. Ja tietty määrä syyllisyyttä on osa vanhempana olemista =)
  8. L

Keitätkö makaroonit makaroonilaatikkoa varten kypsiksi?

Sekä että =) kypsiksi jos ne unohtuu hellalle vaikka kaksplussan vuoksi :p ja napakoksi jos sattuu aikatauluun sopimaan.
  9. L

Mihin mä voin soittaa jos mä tartten nyt heti tänne mun luokse? En huomenna enkä tammikuussa!

Lukasin pikaseen ketjun läpi ja haluan sanoa sulle ap että älä pelkää hakea ja pyytää apua juuri esim. lastensuojelusta. Noita huostaanoton huutelijoita on aina tällaisissa ketjuissa. Avuhuollon tukitoimin just jollaki perhetyöntekijän/tukiperheen avulla ne ihan ekaksi pyrkii auttamaan (ja usein...
  10. L

Tissiketjusta

Joo toivottavasti se ex seurailee jotakuta joka kirjoittelee myös eroottisia tarinoita sekä tuonne sex osastolle :laugh:
  11. L

Tissiketjusta

Äääh ne taitaa modet poistaa kaikki vähänkään rohkeemmat ketjut nykyään aika nopsaan :p
  12. L

Tissiketjusta

Joo ja kirjoittelee laajasti sex-elämästään :laugh: ja uusista suhteista sun muuta :whistle:
  13. L

Tissiketjusta

Joo paitsi että kirjoittelen todella harvoin nikillä :D että ihan sama jos lukee tämän :snotty: tää ei siis ole se nikki mitä täällä vahtaa vaan jonkun toisen nikkiä seurailee luullen sitä mun omaksi :snotty:
  14. L

Tissiketjusta

"Rakas" ex-mieheni on keksinyt näin jälkikäteen (ko. ketjustahan on jo pidempi aika ) että on nähnyt mun rintavarustuksen täällä kaksplussalla :laugh: harmi vaan kun en ole koskaan linkitelly mitään kuvia tänne, enkä osallistunut ko. ketjuun muuta kuin lukijana :D On mahtanu raukalla pipo...
  15. L

Rokote tänään ja nyt lämpöä?

Meillä nousi 3v:lle lämpöä illalla kun iltap rokotettii ja oli se rokotus jalka tosi kipee pari päivää. Kuumetta kesti vaan n. vuorokauden. Muoks. 6v sai vaan pikkusen kipua siihen rokotuskohtaan, eikä muuta oiretta.
  16. L

ärsyttääkö muita........

Joo kyllä varsiki ne Brazit :snotty:
  17. L

Puetko lapsesi aina sävysävyyn? Ärsyttääkö sinua riemunkirjavasti puetut piltit?

Ei ärsytä kenenkään toisen lapsen vaatetus jos vaan on säähän sopiva vaatetus päällä (ettei palellu siis tai paistu ) :D
  18. L

Voihan kettu ex on alkanu näyttää ihan pultsarilta :/

Laitoin yykkistä emma99 :) Ja saa mulle muutki koodata jos aihe kolahti :)
  19. L

liukuvoiteesta kysymys...miehellä iso...

Spruuttaat omaan toosaan sitä =) mut ei se siltkikään välttis mahdu :xmas: kannattaa vaihtaa miestä.
  20. L

menenkö ja otan suihin?? vai suuttuukohan??

Höh ihme äijä :|

Yhteistyössä