Hakutulokset

1. L

Sekakäyttäjän risukasaan paistaa

Hitto pitiki kirjautua ensin ulos että sai tuon vaihtumaan :D mut onnee :flower:
  2. L

Sekakäyttäjän risukasaan paistaa

Onnea sekakäyttäjälle :D
  3. L

Kotiäidit: Minkälaista ohjattua toimintaa pidätte lapsille?

No puuhataa kaikenlaista, mutta enpä ole ajatellu sen olevan ohjattua toimintaa :laugh: leivotaan, piirrellään, lapsi puuhaa palapelejä ja askartelut tehdään etupäässä avoimessa päiväkodissa (ja se on ohjattua toimintaa ) =)
  4. L

MODET! Poistakaa pliis tältä siitä nimimerkkiä kun PLIM PLOM

Ja minä :/ laitoin myös, tosi asiatonta. Piti oikein rekkautua et sai viestittyä :xmas:
  5. L

Voisiko joku auttaa

Laita vaihteeksi kaikki alkkarit päällekkäin jalkaan ja syö muro-mysli sekoitusta :xmas:
  6. L

Eikö ketään MODEJA ole paikalla ??

Se viestihän on poistettu ja profiilin kai poistaa ylläpito. Tossa linkin kakkos sivulla moderaattorit kertoo että asia on hoidossa eikö =)
  7. L

Mitä veikkaatte onko Ewin alter ego

Vihjaa ees vähän :D
  8. L

No ketäs siä Ultramariini veikkaat? :D
  9. L

Kuinka moni hoitoalalla työskentelevä aikoo ottaa/on ottanut sikainfluenssarokotuksen?

Possunuha on yltynyt epidemiaksi Lapissa ja eka rokote erä on saapunut Suomeen. Siis hoitohenkilöstöhän en ensimmäisten rokotettavien listalla.
  10. L

Osaatteko auttaa hius väri-avio ongelmassa???

Veikkaan Lunaticia :D siltä löytyis vaadittavaa luovuutta tai ;)
  11. L

Lunaticilla on ollu melko erikoisiaki provoja :D että mun veikaus on Lunis :xmas:
  12. L

:D :saint: juu
  13. L

Sitä ei ole näkyny palstalla tai ei ainkaan ole tehnyt provo aloituksia pariin viikkoon. Ja Lunatic laitto tollasen värjäsin tytön tukan pinkiksi provon kerran :D jotenki sopis tyyliin.
  14. L

Lunatic :D tulipa vaan mieleen että vois hyvin olla :whistle:
  15. L

Osaatteko auttaa hius väri-avio ongelmassa???

Ei lasten hiuksia saa värjätä millään :o
  16. L

Kertokaas tyhmälle, että osaako 6kk ikävöidä äitiään?

Tottakai osaa. Jo vastasyntynyt tunnistaa oman äidin äänen ja tuoksun ja 6kk osaa ehdottomasti ikävoidä äitiä.
  17. L

moi mä oon itsekeskeinen huora

Voimia ja kannattaa jutella vaikka neuvolassa tosta. Kurjalta kuulostaa ettei sun mies "ole kasvanu aikuiseksi" että osais tukea sinua. Juttele jonkun läheisen kanssa ja/tai neuvolassa ettei ihan yksin tarvi kestää. Äläkä missään tapauksessa tee itsellesi mitään. Soita vaikka jollekki jos alkaa...
  18. L

Nalkuttaminen ei anna oikeutta kohdella sinua huonosti. Sun miehen pitäis tukea sinua ja olla sulle hyvä eikä haukkua ja mennä kuin olis poikamies. Minkä ikäisiä ootte? Kuulostaa tosi pahalta että sulla on tollasia tunteita vauvaa kohtaa, kun sun mies se siinä se paha johon sun kannattaa...
  19. L

Jopas on jutut sun miehellä. Miks älä kuuntele tollasta tähän sopii vanha JSSAP

Yhteistyössä