höpöhöpö. Vatsassasi on ihminen joka tarvii sua.Alkuperäinen kirjoittaja paska:nii ja oon laiska lahna jota kukaa ei haluu.
ei tää oo näin pahaa aina, normaalisti minä oon se joka joutuu nalkuttaa. ei o se kivaa. ei meil o lapsia. tänää mies vaa sil tuulel että keksi syyttää mua omasta käytöksestää..Alkuperäinen kirjoittaja KivaTäti:Mä tiedän mitä on kuunnella haukkumista päivästä toiseen :hug: Ja olen siis kuullut tappouhkauksista huoritteluihin ihan kaikenlaista
Onko sulla muita lapsia?
Jos miehellä on tapana puhua noin, niin se tulee vaan jatkumaan. Ja siinä sitten lapsetkin oppivat mitä on toisen ihmisen kunnioitus. Lähde pois, tai sitten menette jonnekkin perheterapiaan. Voimia!
ni ei mustakaa tunnu hyvältä että en o kiinostunu/innostunu vauvasta... vaikka haluttu tätä on. ollaa nuorii mä 23 ja ukko 25. niin sen pitäis tukea ja paljon olen ollut valmis antamaan anteeksi koska haluan olla hänen kanssaan. jokaisella meillä on vaikeutemme elämässä ja emme saa tuomita toisiamme. mutta sitä en anteeksi anna että koira odottaa jalat ristissä ku toinen kaljottelee. lopulta mun oli pakko käyttää se, ja onneks ei tullu pahoja kipuja...Alkuperäinen kirjoittaja Hemuliinix:Nalkuttaminen ei anna oikeutta kohdella sinua huonosti. Sun miehen pitäis tukea sinua ja olla sulle hyvä eikä haukkua ja mennä kuin olis poikamies. Minkä ikäisiä ootte? Kuulostaa tosi pahalta että sulla on tollasia tunteita vauvaa kohtaa, kun sun mies se siinä se paha johon sun kannattaa negatiiviset ajatukset kohdistaa jos keneen.
no mä oon niin säälittävä pelkuri etten uskaltas kumpaakaan tehä... vituttaa seki.Alkuperäinen kirjoittaja no:jos et muuta keksi niin ekaks kännit ja sit tapa itses, maailma muuttuu tod. sen jäkeen kovasti....ainakin sulle