moi mä oon itsekeskeinen huora

• Viestiketjun aloittaja paska
  • Ensimmäinen viesti
paska
nii. kaikki läks siitä ku mua suututtaa ja vituttaa se että hän ei voi tulla suoraan koulusta kotiin ulkoiluttamaan koiraa sillä minä en voi ulkoiluttaa liitoskipujen vuoksi vetävää rotikkaa. hän meni kahville kaverinsa kanssa, ja se oli kyl ok, mut sanoin ettei joisi kaljaa ja sen takia hän joi kostoksi kaljan. olin loukkaantunut siitä että hälle menee perheen ja velvollisuuksien eteen hupi ja kaverit.

Mä tiedän mitä on kuunnella haukkumista päivästä toiseen :hug: Ja olen siis kuullut tappouhkauksista huoritteluihin ihan kaikenlaista :(

Onko sulla muita lapsia?

Jos miehellä on tapana puhua noin, niin se tulee vaan jatkumaan. Ja siinä sitten lapsetkin oppivat mitä on toisen ihmisen kunnioitus. Lähde pois, tai sitten menette jonnekkin perheterapiaan. Voimia!

paska
tiättekö mä syytän tätä vauvaa siitä että kaikki on päin vittua. mä en haluu tätä lasta tänää. huomena asiat on toisin ehkä. mut mä oon niin kyllästyny. että mua kohdellaa miten tykätää ja mun pitäs vaa hymyillä ja kantaa lasta kunnialla... parhaani oon tehny, mut vittu ku ei jaksa nyt enää kiinostaa..

paska
Alkuperäinen kirjoittaja KivaTäti:
Mä tiedän mitä on kuunnella haukkumista päivästä toiseen :hug: Ja olen siis kuullut tappouhkauksista huoritteluihin ihan kaikenlaista :(

Onko sulla muita lapsia?

Jos miehellä on tapana puhua noin, niin se tulee vaan jatkumaan. Ja siinä sitten lapsetkin oppivat mitä on toisen ihmisen kunnioitus. Lähde pois, tai sitten menette jonnekkin perheterapiaan. Voimia!
ei tää oo näin pahaa aina, normaalisti minä oon se joka joutuu nalkuttaa. ei o se kivaa. ei meil o lapsia. tänää mies vaa sil tuulel että keksi syyttää mua omasta käytöksestää..

paska
mä en muuta mihinkää, just muutettiin tähän kuun vaihteessa. sanoin kyl miehelle että lähtis menee mut ei se ota tosissaa.. mä oon monesti sanonu että ei me sovita yhtee, rakkaus ku ei vaa riitä... mut ei ni ei ....

Nalkuttaminen ei anna oikeutta kohdella sinua huonosti. Sun miehen pitäis tukea sinua ja olla sulle hyvä eikä haukkua ja mennä kuin olis poikamies. Minkä ikäisiä ootte? Kuulostaa tosi pahalta että sulla on tollasia tunteita vauvaa kohtaa, kun sun mies se siinä se paha johon sun kannattaa negatiiviset ajatukset kohdistaa jos keneen.

paska
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuliinix:
Nalkuttaminen ei anna oikeutta kohdella sinua huonosti. Sun miehen pitäis tukea sinua ja olla sulle hyvä eikä haukkua ja mennä kuin olis poikamies. Minkä ikäisiä ootte? Kuulostaa tosi pahalta että sulla on tollasia tunteita vauvaa kohtaa, kun sun mies se siinä se paha johon sun kannattaa negatiiviset ajatukset kohdistaa jos keneen.
ni ei mustakaa tunnu hyvältä että en o kiinostunu/innostunu vauvasta... vaikka haluttu tätä on. ollaa nuorii mä 23 ja ukko 25. niin sen pitäis tukea ja paljon olen ollut valmis antamaan anteeksi koska haluan olla hänen kanssaan. jokaisella meillä on vaikeutemme elämässä ja emme saa tuomita toisiamme. mutta sitä en anteeksi anna että koira odottaa jalat ristissä ku toinen kaljottelee. lopulta mun oli pakko käyttää se, ja onneks ei tullu pahoja kipuja...

Voimia ja kannattaa jutella vaikka neuvolassa tosta. Kurjalta kuulostaa ettei sun mies "ole kasvanu aikuiseksi" että osais tukea sinua. Juttele jonkun läheisen kanssa ja/tai neuvolassa ettei ihan yksin tarvi kestää. Äläkä missään tapauksessa tee itsellesi mitään. Soita vaikka jollekki jos alkaa oikein ahdistamaan tai mene ensiapuun :hug:

paska
en mä neuvolaa mitää kerro ettei ne kyttää ja luule että lapsi sais huonoo kohteluu sit ku se syntyy.
kyl täs oli miehen äiti ja sisko jossai vaihees käymäs ne ilmesty kesken riidan, sit ku ne läks ni riita jatku ja paheni.
mä onneks alan olee niin tottunu tähän huonoon oloon ja ahdistukseen, että tuskin mä mitää teen. välil sitä vaa toivois että olisi rohkeutta.. mut kai mut on liian hyvin kasvatettu..

ärsyttää ku tupakan tahtoisin polttaa ja mies ei anna mulle. lopetin ku tulin raskaaks, mut nyt on niin ahistunu olo että tupakki rentouttas, mut sitäkää saa.. :(

Yhteistyössä