Itselläni mietinnän alla ottaakko vai ei... vai sairastaako kuitenkin enemmän, jos ottaa...
Voi kaunis kiitos :flower: kun tulee täällä niin usein käytyäkin, ettei tullut heti mieleen...onneksi teitä avulialta riittää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja sh:Tästä on jo sata kyselyä. käytä hakua.
sulla sitten se h-hetki ( jota et kai vieläkään niin innolla odota) lähestyy. :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Laulava salapoliisi:Voi kaunis kiitos :flower: kun tulee täällä niin usein käytyäkin, ettei tullut heti mieleen...onneksi teitä avulialta riittää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja sh:Tästä on jo sata kyselyä. käytä hakua.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:sulla sitten se h-hetki ( jota et kai vieläkään niin innolla odota) lähestyy. :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Laulava salapoliisi:Voi kaunis kiitos :flower: kun tulee täällä niin usein käytyäkin, ettei tullut heti mieleen...onneksi teitä avulialta riittää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja sh:Tästä on jo sata kyselyä. käytä hakua.
Mä ajattelin ensin vaan heti, että otan, kunnes aloin oikein asioita miettimään... , joten nyt vaan sitten pitää miettiä.Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:Olin ajatellut ottaa, mutta tänään tekemäni minigallup (3 lääkäriä) pisti mietteliääksi (kukaan ei aikonut ottaa).
No kannattais ihan oikeesti joskus käyttää sitä hakua... niinkuin muilla keskustelupalstoilla ruukataan tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Laulava salapoliisi:Mä ajattelin ensin vaan heti, että otan, kunnes aloin oikein asioita miettimään... , joten nyt vaan sitten pitää miettiä.Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:Olin ajatellut ottaa, mutta tänään tekemäni minigallup (3 lääkäriä) pisti mietteliääksi (kukaan ei aikonut ottaa).
Täälläkin tää kyselyiden vastaanotto on välistä niin persiistä , paitsi tietty tyyliin, minkä värinen yöpaita sulla on päällä... :kieh: :ashamed:
Tosiaan kun harvoin täällä käy, ei heti tule haut mieleen. Ehkä pitää vaan olla kyselemättä mitään, niin kaikilla on parempi mieli :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kannattais ihan oikeesti joskus käyttää sitä hakua... niinkuin muilla keskustelupalstoilla ruukataan tehdä.
Mulla melkein sama tilanne =)Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:Joo. Pitää tuumata vielä. Minä en pääsääntöisesti ole infektiopotilaiden kanssa tekemisissä (kirurgisella puolella olen), enkä onneksi (tässä tapauksessa) raskaana. Pieni lapsi (alle 3 v) on kyllä kotona ja hänelle en sitä toivoisi.
Vois kai sitä käyttää jos se joskus toimiskin ku sitä tarvii..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kannattais ihan oikeesti joskus käyttää sitä hakua... niinkuin muilla keskustelupalstoilla ruukataan tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Laulava salapoliisi:Mä ajattelin ensin vaan heti, että otan, kunnes aloin oikein asioita miettimään... , joten nyt vaan sitten pitää miettiä.Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:Olin ajatellut ottaa, mutta tänään tekemäni minigallup (3 lääkäriä) pisti mietteliääksi (kukaan ei aikonut ottaa).
Täälläkin tää kyselyiden vastaanotto on välistä niin persiistä , paitsi tietty tyyliin, minkä värinen yöpaita sulla on päällä... :kieh: :ashamed:
Possunuha on yltynyt epidemiaksi Lapissa ja eka rokote erä on saapunut Suomeen. Siis hoitohenkilöstöhän en ensimmäisten rokotettavien listalla.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen elänyt jonkinasteisessa uutispimennossa tässä muutaman päivän-
onko nyt sikainfluenssatapauksia tullut hurjasti lisää, vai onko se vain näitten rokotusasioitten
vuoksi taas kovasti tapetilla.
Huom, tällä kysymyksellä en mitenkään halua mollata ap.n avausta..
vaan lähinnä mietin, onko sikainflunessasta tullut jotakin uutta ja merkittävää tietoa, joka minunkin pitäisi tietää. Sillä tämänhetkisessä elämäntilanteessa en ole juurikaan ajatellut edes koko possuflunssaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Vois kai sitä käyttää jos se joskus toimiskin ku sitä tarvii..
kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja Hemuliinix:Possunuha on yltynyt epidemiaksi Lapissa ja eka rokote erä on saapunut Suomeen. Siis hoitohenkilöstöhän en ensimmäisten rokotettavien listalla.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen elänyt jonkinasteisessa uutispimennossa tässä muutaman päivän-
onko nyt sikainfluenssatapauksia tullut hurjasti lisää, vai onko se vain näitten rokotusasioitten
vuoksi taas kovasti tapetilla.
Huom, tällä kysymyksellä en mitenkään halua mollata ap.n avausta..
vaan lähinnä mietin, onko sikainflunessasta tullut jotakin uutta ja merkittävää tietoa, joka minunkin pitäisi tietää. Sillä tämänhetkisessä elämäntilanteessa en ole juurikaan ajatellut edes koko possuflunssaa..