http://kaksplus.fi/vastaanotto/vauvan-hoitoon-jattaminenÄidistä on tullut 5-6 kuukauden ikään mennessä vauvan mielessä korvaamaton, ja jopa pienetkin erot, kuten äidin katoaminen vessan oven taakse, voivat saada vauvan hälytyskellot soimaan.
Olen lapsen täti ja nähdään ehkä n.2 kertaa kuussa vähintään.Alkuperäinen kirjoittaja rrrrrrrrrrrrr:oletko miten tuttu lapselle,me ei viedä yö kylään pienenä,mummo tulee meille yöks hoitaan jos ois tarve,mukavempi lapselle tuttu ympäristö ja tuttu hoitaja jota näkee lähes päivittäin. ja me tultas heti takas jos lapsi kovin itkis.
jaa, minkä ikäisenä esim. tuollaisen matkan voisi tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:http://kaksplus.fi/vastaanotto/vauvan-hoitoon-jattaminenÄidistä on tullut 5-6 kuukauden ikään mennessä vauvan mielessä korvaamaton, ja jopa pienetkin erot, kuten äidin katoaminen vessan oven taakse, voivat saada vauvan hälytyskellot soimaan.
No mitä vanhemmaksi se tulee, sitä vaikeemmaksi se käy. =) Tiettyyn ikään asti (= vauvaiän ajan. Jossakin vaiheessa se sit tietty helpottaa).Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen lapsen täti ja nähdään ehkä n.2 kertaa kuussa vähintään.Alkuperäinen kirjoittaja rrrrrrrrrrrrr:oletko miten tuttu lapselle,me ei viedä yö kylään pienenä,mummo tulee meille yöks hoitaan jos ois tarve,mukavempi lapselle tuttu ympäristö ja tuttu hoitaja jota näkee lähes päivittäin. ja me tultas heti takas jos lapsi kovin itkis.
Olipa tuo pikkanen meillä hoidossa tuossa kuukausikin takaperin, niin sillon ollut tietoakaan mistään ikävä? itkuista. Oli tälle tädille aika yllätys tommonen käyttäytyminen :/
Niin no nyt oli vaan semmonen tilanne, että vaavelin oli pakko tulla tänne, kun mun pitää tästä aamulla lähteä töihin. En ole jättämässä vauvvaa yksin, vaan vanhemmat tulevat heti aamusta Täyty mainita ettei joku nyt luule, että jätän tuon kirpun tänne yksinään ja lähen töihin...Alkuperäinen kirjoittaja hei:Niin ja yökylään en mäkään veisi, vaan parempi ois minusta mennä niille kotiin hoitamaan (meillä on kerran ollu yöhoitaja, tosin tultiin yöllä. Mut mummu tuli siis kotiin hoitamaan).
Peesi. Mä osasin siinä iässä jo sanoakin äiti-sanan. Oli ensimmäinen sanani.Alkuperäinen kirjoittaja Hemuliinix:Tottakai osaa. Jo vastasyntynyt tunnistaa oman äidin äänen ja tuoksun ja 6kk osaa ehdottomasti ikävoidä äitiä.
No noista on kyllä molemmat arvaukset väärin ja en rupea täällä sen enempää kertomaan syytä miksi tuo kirppu nyt on täällä yö hoidossa.Alkuperäinen kirjoittaja äimä:jos tarttee illalla hoitaa niin hoitaja menköön vauvan kotiin. ja miksi pienen vauvan äiti on koko yön pois? bilettää? "omaa aikaa"? pimeetä.