Sitä ei ole näkyny palstalla tai ei ainkaan ole tehnyt provo aloituksia pariin viikkoon. Ja Lunatic laitto tollasen värjäsin tytön tukan pinkiksi provon kerran jotenki sopis tyyliin.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Milläs perusteella sie Lunaticia veikkaat?
Hm, perustelusi kyllä vakuuttavat...Alkuperäinen kirjoittaja Hemuliinix:Sitä ei ole näkyny palstalla tai ei ainkaan ole tehnyt provo aloituksia pariin viikkoon. Ja Lunatic laitto tollasen värjäsin tytön tukan pinkiksi provon kerran jotenki sopis tyyliin.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Milläs perusteella sie Lunaticia veikkaat?
Niin että se on RaneAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mulla on omat aavisteluni asiasta. B)
ei.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Niin että se on RaneAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mulla on omat aavisteluni asiasta. B)
Olen melko varma, että Lunis on myös RaneAlkuperäinen kirjoittaja Hemuliinix:Lunaticilla on ollu melko erikoisiaki provoja että mun veikaus on Lunis :xmas:
Vai oletko sinä Rane?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:ei.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Niin että se on RaneAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mulla on omat aavisteluni asiasta. B)
en.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Vai oletko sinä Rane?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:ei.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Niin että se on RaneAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mulla on omat aavisteluni asiasta. B)
Kerrohan ihmeessä mullekin.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mulla on omat aavisteluni asiasta. B)
ei kun sä olet tehnyt sen joAlkuperäinen kirjoittaja Hemuliinix:Vihjaa ees vähänAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:En kerro
OkAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:ei kun sä olet tehnyt sen joAlkuperäinen kirjoittaja Hemuliinix:Vihjaa ees vähänAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:En kerro
Tais Ewi ite jorista nytAlkuperäinen kirjoittaja clivia:Mulle on ihan sama,minusta on kivaa että nuo jutut vetää suupielet hymyyn,ainakin minulta.
Ihana piristys =) <3