nolomolo
ei saada siis miehen vehjet mun sisäl ja liukuvoidet nyt sit eeteltii...mut antteeks...oon tyhmä...kuuluuko sitä levittää mieen vehkeeseen vai?
tuliko sul milee et mun äppis rikki?Alkuperäinen kirjoittaja jep:vaihda miestä. Jos kalu ei sovi suhun, niin etsi sopivampi. Kirjoitustyylistä päätellen voisit myös vielä odotella hieman
Just. Kyllähän tuossa ekassa viestissä N-kirjain toimii vallan mainiosti Ja ikää oli?Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuliko sul milee et mun äppis rikki?Alkuperäinen kirjoittaja jep:vaihda miestä. Jos kalu ei sovi suhun, niin etsi sopivampi. Kirjoitustyylistä päätellen voisit myös vielä odotella hieman
älä otha enhääAlkuperäinen kirjoittaja ap:tuliko sul milee et mun äppis rikki?Alkuperäinen kirjoittaja jep:vaihda miestä. Jos kalu ei sovi suhun, niin etsi sopivampi. Kirjoitustyylistä päätellen voisit myös vielä odotella hieman
puuttuu 3 näppäintä ja toiseksee ,en oo ihan puhdas suomalainen,että anteeksi etä tuli kirjoitusvirheiäAlkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:ei... millä tavalla rikki?
Etkhö thiennyt että tämä onkhin nykyään Sikaplus-palstha?!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ANTEEKS!Saatooin unohtaa et täältä ennen sai vastauksia niihi noloihinkin kysymyksii,mut tänää kai vaa siihen vitun possuflunssaan!!
Rämemajavavaihe tulee kyllä pyytämättäAlkuperäinen kirjoittaja jep:Älä pirpana hermostu! Ehkä kannattaa vielä odotella, että toosasi kasvaa, niin sitten sinne mahtuu ilman voiteitakin
Voi olla parempikin pikkuinen, että et tuossa asiassa saanut "apua". Tajuat sen sitten isona :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no joo,anteeks et ees koitin.Jatkakaa te ns aikuiset joi ei kuitenkaa äämmä käytöstapoja/aivoja.Anteeks e pyysin apua ku oikeesti oisin arvinnu
No okei, myönnän, että olen joskus itsekin yöaikaan kysynyt täältä noloon hommaan apuja harmaana ja saanut osakseni enimmäkseen kuittailua. Kokeile laittaa sinne omaan päähän sitä vaikka aluksi. Ihmettelen vaan, että jos sinulla on mies siinä vieressä, että mitä se on tehnyt sen aikaa kun olet täältä palstalta kysellyt apuja. Luulisi, että siinä ajassa sen koko purkin olisi ehtinyt laittaa kokeellisiin paikkoihin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no joo,anteeks et ees koitin.Jatkakaa te ns aikuiset joi ei kuitenkaa äämmä käytöstapoja/aivoja.Anteeks e pyysin apua ku oikeesti oisin arvinnu
mie vastaan siulleAlkuperäinen kirjoittaja ap:no joo,anteeks et ees koitin.Jatkakaa te ns aikuiset joi ei kuitenkaa äämmä käytöstapoja/aivoja.Anteeks e pyysin apua ku oikeesti oisin arvinnu
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Molempiin voi laittaa liukkaria, miehelle tietty helpompaa...
kiios sullekkki =)Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:mie vastaan siulleAlkuperäinen kirjoittaja ap:no joo,anteeks et ees koitin.Jatkakaa te ns aikuiset joi ei kuitenkaa äämmä käytöstapoja/aivoja.Anteeks e pyysin apua ku oikeesti oisin arvinnu
ei sillä miun mielestä ole mitään väliä kumpaan laittaa, meillä toiminu kumminkin päin, tosin liukuvoidetta käytetään meillä kun synnytyksen jälkeen ei muuten ole onnistunut