Puetko lapsesi aina sävysävyyn? Ärsyttääkö sinua riemunkirjavasti puetut piltit?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis se, että mennään vaikkapa kauppaan tai kerhoon keltaisissa sukissa, sinisissä housuissa, punaisessa paidassa, ruskeissa kintaissa, oranssissa pipossa, mustissa kumisaappaissa ja ruskeassa haalarissa.

vv
en pue aina ja minusta oikeesti riemunkirjavasti puetut lapset on kaikkein söpöimpiä :) joistakin harkiten puetuista tulee mieleen että ne on jostain lehden sivuilta,ei kiva :/

Hilfigeriä ja Mexxiä, kiitos
Puen sävysävyyn ja merkkivaatteisiin. Muiden lasten vaatteet eivät oikein kiinnitä huomiotani, huomion kiinnittää lähinnä lapsen persoonaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
mä oon tosi tarkka tässä, mut ei mua häiritse vaikka muiden muksut ois millasissa vaatteissa. ainoastaan jos on kauhean likaiset tai rikkinäiset niin pistää vähän vihaksi.
Miksi minun verenpaineeni saa nousemaan, jos tulee tunne, ettei ole VILKAISTUKAAN mitä lapsen päällä on, ennenkuin kotoa poistutaan...Oikein hakemalla haettu ne kaikista epäsopivimmat vaatteet päälle...

22
mä puen muuten myös kotona niin, joskus kun laps on ollut mummilla yötä ja palaa kotiin keltaisessa paidassa ja pinkeissä housuissa niin ne pitää vaihtaa heti kun mummin auto kääntyy pihasta pois :D
Heeh, sama juttu täällä :D Kerron usein myös miehelle mitä tytölle puetaan päälle :p

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
en pue aina ja minusta oikeesti riemunkirjavasti puetut lapset on kaikkein söpöimpiä :) joistakin harkiten puetuista tulee mieleen että ne on jostain lehden sivuilta,ei kiva :/
Toivon mukaan tämä ketju ei TAAS mene siihen kalliit vaatteet-halvat vaatteet väittelyyn.
Kun kyse ei nyt ollut vaatteen hankintahinnasta vaan siitä, miten äiti niitä lapselleen puettaa. Olettaen että suurimman osan lapsista kuitenkin se pääsääntöinen vaatettaja / niiden asukokonaisuuksien suunnittelija on äiti.

Se, onko sinulla "värisilmää" ei ole lompakosta kiinni, eikä sinun tarvitse olla miljonääri pukeaksesi lapsesi sävysävyyn =)

vv
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Toivon mukaan tämä ketju ei TAAS mene siihen kalliit vaatteet-halvat vaatteet väittelyyn.
Kun kyse ei nyt ollut vaatteen hankintahinnasta vaan siitä, miten äiti niitä lapselleen puettaa. Olettaen että suurimman osan lapsista kuitenkin se pääsääntöinen vaatettaja / niiden asukokonaisuuksien suunnittelija on äiti.

Se, onko sinulla "värisilmää" ei ole lompakosta kiinni, eikä sinun tarvitse olla miljonääri pukeaksesi lapsesi sävysävyyn =)
:eek: HÄH?

Tässähän oli kyse makuasiasta..

Alkuperäinen kirjoittaja 22:
mä puen muuten myös kotona niin, joskus kun laps on ollut mummilla yötä ja palaa kotiin keltaisessa paidassa ja pinkeissä housuissa niin ne pitää vaihtaa heti kun mummin auto kääntyy pihasta pois :D
Heeh, sama juttu täällä :D Kerron usein myös miehelle mitä tytölle puetaan päälle :p
no meillä mies jo ihan automaattisesti kysyy multa ensin ennen ku menee edes vaatekaapille :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
(Riemunkirjavasti voi pukea sillain makeestikin... )
Aloitukseni ei koskenut tätä ryhmää :D

Vaan sitä, jota joissakin palstalle linkitetyissä kuvissakin näkee, että vaikkapa sairaalasta lähdetään kotiin vauvan kanssa, jolla on beige haalari, siniset tumput, keltainen hattu ja limenvihreät villasukat :D:D:D

Älkääkä nyt sitten ottako sitä NIIIIN vakavasti ;) Minulla vaan aina pistää silmään ja mietityttää, oliko silloin kaikki samansävyiset juuri pyykissä :whistle:

No haloo
Onko vähän mopo joillain karannut. Meillä lapsille opetetaan, että se, miltä näytät tai joku toinen näyttää EI OLE tärkeää.
Vaatteet ovat puhtaat ja ehjät, se riittää ja pitäisi kaikille muillekin riittää.

Siili
Eikö teijän lapset koskaan kiireessä huuda täyttä kurkkua että "paloautopaita! paloautopaita! Ja jos haluatte vaihtaa sille jonkun väreihin sopivamman vaatteen, joudutte tekemään sen väkivalloin toisen kaivaessa lempipaittansa vielä pyykkikoristakin. Meidän 2.5-v. poika ei ihan aina oo tyytyväinen äidin valintoihin. Se, että onko housut paitaan nähden väärää väriä, ei ole hänen mielestään mitään merkistystä. Joten paidan saa sitten yleensä itse valita kun tuntuu olevan tärkeä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja No haloo:
Onko vähän mopo joillain karannut. Meillä lapsille opetetaan, että se, miltä näytät tai joku toinen näyttää EI OLE tärkeää.
Vaatteet ovat puhtaat ja ehjät, se riittää ja pitäisi kaikille muillekin riittää.
meillä opetetaan myös että siisti olemus on tärkeä. Ei töihinkään mennä ihan missä tahansa rytkyissä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja No haloo:
Haloo, kannattaisi sunkin käydä pipokaupassa. On entinen jäänyt näköjään pieneksi.

Yhteistyössä