Lunatic
Mä en kyllä ymmärrä vieläkään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ehkäpä jotkut vois laittaa sinne pään kopan sisälle aivot joilla vois itse päätellä! Tarkoittanee varmaankin kello 17:sta!
Mä en kyllä ymmärrä vieläkään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ehkäpä jotkut vois laittaa sinne pään kopan sisälle aivot joilla vois itse päätellä! Tarkoittanee varmaankin kello 17:sta!
Perinteistä torstai sapuskaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hernekeittoa ja pannukakkua.
metsolalta unohtui pilkku, normaalisti syövät klo 16, mut tänään jo klo 15 kun on ne judoharkat klo 16Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mä en kyllä ymmärrä vieläkään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ehkäpä jotkut vois laittaa sinne pään kopan sisälle aivot joilla vois itse päätellä! Tarkoittanee varmaankin kello 17:sta!
Tällaisen löysin:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Perinteistä torstai sapuskaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hernekeittoa ja pannukakkua.
Tietääkö joku muuten, miksi hernekeittoa ja pannaria on aina torstaisin???
tààllà vielàkin kala on joillekin perjantairuokaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tällaisen löysin:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Perinteistä torstai sapuskaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hernekeittoa ja pannukakkua.
Tietääkö joku muuten, miksi hernekeittoa ja pannaria on aina torstaisin???
Joka viikko perinteinen hernekeittopäivä on torstai. Katolisella ajalla myös joka perjantai oli paastopäivä, jolloin lihansyönti oli kiellettyä. Siihen varauduttiin syömällä torstaina lihaisaa hernekeittoa.