Hakutulokset

  1. H

    *** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

    Tervehdys täältäkin pitkästä aikaa. On vähän ollut kiireitä ja tuntuu, että ne jatkuvat edelleen, mutta päätin hengähtää hetken ja kirjoitella tännekin. Viime viikon oli nännit tosi arat, et epäilen, että ois ovis ollu edellisenä viikonloppuna. Kokeilin tehdä raskaustestin perjantaina, mutta...
  2. H

    ***Heinäkuun hömpöttäjät***

    Minna77 Voi miten hienoa, onnea aivan valtavasti. :flower: Tulee toivoa muillekin, et kyl se sieltä voi plussa tulla ihan yllättäen! Viikonloppuna sain yhden ovistestin näyttämään suht tummalta, mut en kyl usko, että olisin vielä ovuloinut, koska lämmöt ei oo nousseet...plaah...
  3. H

    ***Heinäkuun hömpöttäjät***

    nan-nan-naa Ettei kuiteski ois ovulaatio?? LillaMy83 Voi onnea onnea, toivottavasti menee kaikki hyvin! Mä olen jossain flunssassa täällä ja elättelen toiveita, että olisin taas ovulaatioajoilla. Viime kuussa sama homma, mut ovis tulikin vasta kuukautta myöhemmin...hitsi et tympii tää...
  4. H

    ***Heinäkuun hömpöttäjät***

    Cladoceran Mut eiks sulla tällä kertaa ollut lähes siedettävän pituinen kierto! Eiks se oo hyvä :). Mä arvon taas, että koskahan ois mitää mahiksia ovulaatiolle. Tässä kuukauden verran taas selvitellään ovista... piprane ema Pahoittelut, että kävi ikävästi mutta äkkiäkös se siitä uudelleen...
  5. H

    ?KESÄKUUN KOHISIJAT?

    Moi taas pitkästä aikaa. On ollut ihan hirveen kiiru ja väsy tällä viikolla, ettei oo ehtiny tännekään piipahtamaan! Minna77Mulle voi päivittää kp 8. Pääsin minäkin viimein uuteen kiertoon juhannuksen päätteeksi!!
  6. H

    ?KESÄKUUN KOHISIJAT?

    Tänään piti töistä tullessa kokeilla raskaustesti ja ihan negahan tuo oli :(. Huomenna aamulla vielä varmistus ja sit juhannuksen viettoon. Ei sitä tiedä, jos ens juhannuksena sit oiski jo perhe lisääntynyt...huoh...yk3 menossa vaikka aloitettu yrittely vuoden alun paikkeilta. Kun ei tulis se...
  7. H

    ?KESÄKUUN KOHISIJAT?

    Rauna En hoksannut enää tehdä sitä ovistestiä tuossa kipuilupäivinä, kun ajattelin et ihan just on menkat tulossa...et sen suhteen meni vähä plörinäksi. Tajusin vasta siitä lämmön noususta, mistä onkaan taas kyse. Viime kierrossa oli vähän sama homma...
  8. H

    ?KESÄKUUN KOHISIJAT?

    Onnea plussista! :flower: Minä olen ollut aika taka-alalla, kun kyllästyin kyttäilemään itseäni. Tikuttelin aikani ja sitten lopetin, kun tuntui et se hailukin viiva heikkeni heikkenemistään. NYT sit onkin ollut monta päivää alavatsassa vihlontaa. Luulin jo menkkojen tekevän tuloaan, mutta...
  9. H

    Toukokuun touhottajat

    Cladoceran http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00157 : Mutta ei tosta kannata murehtia, jos ei oo koskaan kuullutkaan. Yleensä ne vaivaa enempi vasta vanhemmalla iällä kai. Ja yleensä niistä ei oo haittaa. Itseäni vähän on hirvittänyt just äitin takia...
  10. H

    Toukokuun touhottajat

    Cladoceran, kuulostaa kyllä hyvin samanlaiselta sun tilanne. Mä päätin ostaa itselleni mielenrauhan ja kävin siellä gynellä. Eihän sitä koskaan tiiä, jos pitkän kierron takana onkin joku juttu, joka pitäis hoitaa. Itsellä on vain suvussa ollut paljon myoomaa, jonka takia äidiltäni leikattiin...
  11. H

    Toukokuun touhottajat

    Cladoceran no raskauden yritystä on ollut vasta niin vähän aikaa eli tammikuun lopusta (ikuisuus minulle), että sanoi, et kannattaa mennä kesän yli ja katella sit. Ja siis ei näkynyt mitään poikkeavaa ultrassakaan. Kesän jälkeen vois just aatella niitä clomeja ilmeisesti. Pitkästä kierrosta kun...
  12. H

    Toukokuun touhottajat

    Lintsi85 Joo ei ole varmaan hoppua vielä noiden kiertojen kanssa. Mä lopetin renkaan käytön viime syksynä ja alun jälkeen on venyny ny nää kierrot ihan ihmeellisiksi 37, 43, 33, 42 ja 58. Ja tuossa viimeisessä olettaisin ovuloineeni, kun oli semmoset tuntemukset ja parin viikon päästä siitä tuli...
  13. H

    Toukokuun touhottajat

    Peukkuja Petite ja Zuh, toivottavasti päästään pian oikein onnittelemaankin ilman mitään varovaisuuksia :)! Tänään gynelle...yäh. Soitin sit johonki yksityiselle ja päätin nyt olla välittämättä, vaikka gyne on mies. Sain ajan nopeammin ja aika monet on miehiä kehuneet, joten päätin nyt...
  14. H

    Toukokuun touhottajat

    Onnea nirppurotta! Ja kaikille muillekin tsemppiä! Mulla on nyt ihan jatkuvasti suru puserossa. Viime viikolla oli mumman hautajaiset ja tänään lääkäri soitti, että papassa oli jotain luokan 2 juttuja eli pitää seurata tilannetta. Gynelle siis vaan aikaa varaamaan, kun on niin pitkä kiertokin...
  15. H

    Toukokuun touhottajat

    Tiukun äiti Onnea :flower: ! Toivottavasti kaikki menee hyvin :) Taisin itse innostua viime viikolla liikaa, tai sitten lämpömittari on mennyt rikki. Lämmöt on pysytelleet alhaalla edelleen, joten turha kuvitella, että mitään ovulaatiota ois ollu. Mieskin jo kyseli, olenko tehnyt testejä, ku...
  16. H

    Toukokuun touhottajat

    Myrtle Melkein käy kateeksi, kun tässä arvailen, että onkohan ovis nyt tuloillaan tai menoillaan. Päätin kuitenkin tän kuun mennä ainakin vielä ilman :). Hmm...jos en tietäisi, että näitä ovisoireitakin voi kehitellä ihan itsekseen, niin voisin väittää et semmonen ois menossa. Vihlaisi...
  17. H

    Toukokuun touhottajat

    Onnea piprane ema. Näin se kevät tekee tehvänsä! :) :flower: Toivottavasti tulisi lisää pian! Vähän tuntui tuossa viikonloppuna, että oiskos niin, että ois ovulaatiota tulossa/menossa tms. Vähän oli lyhytpinnaisuutta ja kosteampaa kuin aikoihin. Ehkä turhan aikaista mulle vielä, mut aina...
  18. H

    Huhtikuun haaveilijat

    Toukokuun touhottajat on mielestäni kiva. Ja jatkan siis ensi kuulle myöskin. Ensi kuussa toivottavasti selviää myös pääsenkö uuteen työpaikkaan. Jännitystä riittää siis elämän osa-alueilla! Toivottavasti ei jännitä liikaa, ettei veny kierto taas ihan hillitömän pitkäksi. Tsemppiä vaan...
  19. H

    Huhtikuun haaveilijat

    Vautsi mikä plussalista! Onnea Enie, Sohvi77 ja sannis! :flower: Nirppurotta Toivottavasti tieto tutkimuksiin menemisestä auttaa jo yksistään niin paljon, että plussa pärähtää :). Hauskaa itsekin olla taas vähän kivemmassa vaiheessa kiertoa. Niin se aika vaan kuluu! Olin jo aiemmin...
  20. H

    Huhtikuun haaveilijat

    Hymyssä suin lueskelen teidän jännittelyä ja pidän peukkuja oikein urakalla!! =) Kyllä sieltä nyt luulisi muutaman plussan kohta paukkuvan! Itselläni on ollut kyllä henkisesti aika veemäiset menkat sen parin kuukauden odottelun tuloksena. Se on vähän kurjaa, kun pinna on niin lyhyt ja...

Yhteistyössä