?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Nyt illal tuli ihan kauheen menkkamainen olo ja ajattelin uusia ovistestin ku oon saanu pidäteltyä 5 tuntia vaikka vettä on pitäny juoda sikana koko päivä ku ollaan raadettu. No ovistestiin tuli melkein taas plussa. . viivat on tasapaksut mutta toinen vaan HIEMAN haileempi. Aamulla siis ihan selkee nega
 
Kp 1 tänään.Ja tuhruttanu kp18 asti.Mun kroppa kai ihan sekasin tästä vauvakuumeesta.Nyt vois mut laittaa taustalle,ja koitan tällä kertaa pysyäkki sielä.Plussa tuulia teille kaikille :whistle: ja hyvää kesää :flower: =)
 
LillaMy83: Kun testasin mun ovisplussan tässä plussakierrossa, niin se oli eka kaksi iltaa tooooosi haamu ja sitten kolmantena testiviiva ihan hieman haaleempi kuin kontrolliviiva( silloin oli kp 14). Laskin sen kyllä ovisplussaksi ja niin se varmaan oli. Mulla ei ollu mitään tosi vahvaa pissaa. En sitten tiedä, mutta seuraavaan päivänä ei ollut mitään nähtävissä eikä sitten kp 23 jatketulla tikutuksellakaan näkynyt mitään enään. Eli ikinä en saanut tasavahvoja viivoja. Tai ehkä se olis ollut tasavahva noin 3 tuntia ennen tai jälkeen? Tiedä sitten.

Hemmi: :hug:

ON: toinen testi tehty ja ihan samanlainen viiva oli. Ei ole vahvistunut, mutta on jo aika ok paksunen muutenkin. Eiköhän voi olettaa olevansa raskaana. Olen ollut ihan pilvissä viimeset 2 päivää.

Kaikille kiitoksia tästä puolesta vuodesta. Moni onkin jo tuolla odottavissa ja tekin tulette sinne pian. Minnalle suurkiitos listan päivityksestä. Ja varmasti vakoilen kuulumisianne. :heart: :heart:
 
Rauna,, tosi kiva kuulla et ei tarttee olla täysin vahvat viivat. Rauhoittaa mieltä kovasti =) Toivotaan et se munkin ovis olis nyt. Ajattelin vielä huomenna testata ja sit unohdan koko tikuttelun. Pupuillaan kuitenki nyt joka toinen päivä tonne kp 21 asti niin eiköhän se satu kohilleen :D

Varanikki,, joo aikas hyvin arvioitu :kieh:
 




Hippuli-81.................kp 72/65............................yk3
moumou...................kp 68/29-31.......................yk6
sintsu78....................kp 44/30-33.......DPO 29....yk5
Myrtle........................kp 27/28-29........DPO 13.....yk6
Varanikki...................kp 26/28.............DPO 10.....yk3
Cladoceran...............kp 31/37(-51)......DPO 6.....yk5
Dreaming86..............kp 24/28...........................yk4
marrr.........................kp 22/32..............................yk8
LillaMy83...................kp 14/25-30.........................yk3
Bassets.....................kp /35






Taustalla

Lintsi85
Marta
Ella-83
Minna77
Hemmi





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
Rauna...............25.6.......(kp 28/30-37)..DPO 16...yk5
 
Tänään maailman ihanin aamu!! Ihmettelin herätessä ku oli niin outo olo ja menin vessaan ja oli tullu ihan kauheet valkkarit yöllä pöksyyn, siis koskaan ei o tullu mitään vastaavaa. No tein sit ovistestin aamupissasta ja plussahan se oli :heart: Minun ensimmäinen kunnollinen ovisplussani :)

Eilen olin ihan älyttömän pahalla päällä ku mies ei jaksanu pupuilla ku viimeks on pupuiltu torstaina. Sit tuli ihan tyhmä olo ku suutuin ku mies kuitenki raksaili 12 tuntia helteessä ja poltti ittensä niin pahasti ettei oikein voinu illalla edes maata :ashamed: Sit ku menin nukkuu niin mies kävi kuiskaa korvaan et huomenna sekstaillaan vaikka mikä olis ja nyt ku tuli toi ovisplussa tänään niin oon erittäin tyytyväinen et vasta tänään sekstaillaan :)

Eiks toi plussa kuitenkin tuu vähintään sen 24 tuntia ennen ovista ? Eli tänään illemmalla pupuilua tiedossa ja huomenna myöskin.

Mutta minä siiirryn hymyilevänä taloa maalaamaan kera vanhempieni!
 
Kiitoksia, että jaksailette ehdotella uusia nimiä meidän ketjulle!! :heart: :heart: :heart:
Tähän mennessä:

- heinäkuun himokkaat
- helisijät
- hömpöttäjät
- hourailijat

Aletaanko äänestämään, mikä nimi valitaan? :) Jos tulee mieleen lisää uusia ehdotuksia, niin kertokaa ihmeessä. Mun makuun on tuo heinäkuun hömpöttäjät =)

Varanikki Työniloa siivoukseen!!

Hemmi :hug: :hug: :hug: Toivottavasti taustailu toisi teille sen onnenpotkun!

LillaMy83 Onnittelut!!
 
Taustalta tervehdys. Mulla tänään kp 14 ja kolmatta päivää tullut ovislimoja, tänää tosiaan ihan törkeesti.. Nyt ollaan pupuiltukin enemmän kuin yleensä, ollaan siis iha tauolla eikä yritetä mitään :LOL:
 
Mää tykkään kans tosta hömpöttäjistä :)

Tein vielä neljältä päiväpissasta ovistestin ja viiva oli tumma jo ennen ku ehdin ottaa pissakiposta poies :D Viiden minuutin päästä viiva oli jo melkein musta :p eli yhdistettynä valkkarivuotoon ja toi plussatesti niin mun ovis lienee huomenna. Mies heräs vasta neljältä yövuoroon niin näytin sit sitä ovisplussaa niin vartin päästä oltiinki jo pupuilemassa :saint: Ja huomenna vielä kerta kiellon päälle niin toivotaan et tulosta syntyy
 
Moi taas pitkästä aikaa. On ollut ihan hirveen kiiru ja väsy tällä viikolla, ettei oo ehtiny tännekään piipahtamaan!

Minna77Mulle voi päivittää kp 8. Pääsin minäkin viimein uuteen kiertoon juhannuksen päätteeksi!!
 



moumou...................kp 69/29-31.......................yk6
Myrtle........................kp 28/28-29........DPO 14.....yk6
Varanikki...................kp 27/28.............DPO 11.....yk3
Cladoceran...............kp 32/37(-51)......DPO 7.....yk5
Dreaming86..............kp 25/28...........................yk4
marrr.........................kp 23/32..............................yk8
LillaMy83...................kp 15/25-30.........................yk3
sintsu78....................kp 11/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 8/65................................yk4
Bassets.....................kp /35





Taustalla

Lintsi85
Marta
Ella-83
Minna77
Hemmi





Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
Rauna...............25.6.......(kp 28/30-37)..DPO 16...yk5
 
Hippuli-81, sintsu78 :hug: :hug: :hug: Onnea ja plussatuulia teille uuteen kiertoon!


Rauna Jos satut vielä tänne kurkkimaan, niin oikein mieluista odostusaikaa sulle ja pienelle!!!


Äänestys uudesta nimestä tällä hetkellä:

- Heinäkuun himokkaat 0 ääntä
- helisijät 0
- hömpöttäjät 4
- hourailijat 1

En ole laskenut ääniin mukaan itse noiden nimien keksijöitä, joten ilmoittakaa, jos haluatte äänestää... Ja muutenkin, äänestäkää, jos haluatte olla mukana äänestämässä :) :heart: :heart:
 
Rauna Mä en olekkaan huomannut onnitella,joten Paljon Onnea :flower:

Ja kaikille muille ++++++++++++++ :whistle: toivotaan että se täti tälläkertaa menis kyläilee sinne missä se on tervetullut.Ihme täti ku tulee aina kuokkimaan!
 
:hug: tippuneille

ON: Lämmöt oli tippunu aamulla 36.5 eli 0,5 astetta eli lienee ovis erittäinki lähellä. Pupuilua eilen ja eiköhän sitä sutaista tänäänki ennen ku isäntä lähtee yöks töihin :p Ihana ku on selvät ovisoireet jne niin ei tarttee stressata koko kiertoa. Toivotaan et tärppää
 
Terve taas pariin päivään!

LillaMy onnittelut ovisbongauksesta! Kummasti tulee puhtia muuhunkin arkeen, eikö? Mäki bongasin tässä kierrossa sen ihkaekan oviksen, tai siis eka kerran tikuilla.

Tohon heinäkuun ketjun nimeen, niin mäkin olen ihan iloinen tosta hömpöttämisestä, sitähän tämä on, jos mitä.

Ja sitten pikakatsaus oman navan hömpötyksiin: Täällä vietellään lomaa ja tuskailen mokkulan yhteyden ja sivuston mainoksien kanssa. Tosi hitaasti mikään toimii... Onneks oon lomalla, niin on paremmin malttia odottaa :LOL:

Kävin siis viime to siellä gynellä ja mun pitkään kiertoon löytyi potentiaalinen syy. Munarakkulat on munasarjoissa rivissä eikä sikinsokin ja siksi niitä todennäköisesti kypsyy harvemmin kun muuten. Vasemmassa munasarjassa näkyi tyylipuhdas keltarauhanen, gyne kun oli dpo 3. Tänään on dpo 7.

Pahasti meni juhlat aamuun saakka lauantaina :ashamed: ja sen vuoksi en oikein tiedä onko mitään oireita. Siinä meni koko la ja sunnuntaikin. Tänään oon syönyt 2 litraa mansikoita ja tää jatkuva vessassajuokseminen ja huonohko olo liittynee siihen. Silti on toiveet korkealla ja oon iloinen, että kaikki näytti olevan kunnossa. :D

Onni on loma ja auringonpaiste. Pääsin vihdoin jopa heittämään talviturkin. Koiratkin on juosseet itsensä väsyksiin. :D
 
Cladoceran , puhdista en tiedä ku on ihan älyttömän flunssainen olo, en tiedä johtuuko lämpöjen heittelystä. Mutta stressittömämpää huomattavasti ku ovis on pongattu ja simpat otettu talteen nii ei tarvii stressata enää testeillä ennen ku parin viikon päästä sitte. Ainakin sellainen olo et enempää ei asian eteen voida tehdä :)

Mullle vois muute huomiselle laittaa sen dpo 1. Kaikki oireet viittaa et ovis nyt menneillää niin tuskin se kauhiasti heittää. Tänään on muilinu tosi paljon oikeelle puolen alavattaa ja töissä sanoinki et on ihan sellainen olo et menkat alkaa

Oispa jo kaksi viikkoa etiä päin. Ootan ihan jo siksikin ku mulla alkaa viikon loma 10.7 , sit ois lomat lusittu tältä kesältä, toivottavasti seuraava loma on sit mammaloma :D
 
Varanikki :hug: Ei auta ku uutta yritystä :| Vaikka onhen sekin aika mukavaa :p

Mä ajattelin et ku nyt näin lomaillaan niin en hirveesti kyttäis omia tuntemuksia ja yrittäisin siirtää ajatuksia vauvanteko puuhista johonkin taka-alalle loman ajaksi.Tiedä sitte kuinka onnistuu ku huomasin just miettiväni et ihmeellisesti jo nyt vatsassa jomottelee.Onkohan kierto menny jo ihan sekaisin? Ku ensiviikollahan noiden jomotuksien pitäisi vasta alkaa..Niin saa nähdä kuika tuo "unohtaminen" onnistuu...

Mut aurinkoista päivää kaikille :D
 

Yhteistyössä